Jesleyh

Leden
  • Content count

    1,553
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

314 Excellent

About Jesleyh

  • Rank
    Schaduwkopman
  • Birthday 08/04/1997

Profile Information

  • Geslacht
    Mannelijk
  • Interesses
    Feyenoord

Extra

  • Onderscheidingen
    Meest behulpzame PCM'er '13

Recent Profile Visitors

1,866 profile views
  1. Ervaring | Rate my team

    Opzich wel leuk, alleen jammer dat je niet echt steun hebt voor je kopmannen. Vooral in de bergen(Fuglsang, Nerz, en dan?) en kasseien(alleen Stybar) is dat het geval. Dat kan nog wel eens vervelend worden bij het rijden van grote wedstrijden.
  2. Ervaring | Opmerkelijke gebeurtenissen

    De kasseienetappe zou ik ook niet simuleren
  3. Ervaring | Rate my team

    Ligt er een beetje aan hoelang je hem laat sprinten.
  4. Tactieken | Aanvallen en Tegenaanvallen

    Tegenaanvallen bedoel je? Ja, moet je met je rechtermuisknop op de aanvaller klikken en dan is er die optie(1e knop denk ik) Ik gebruik hem wel, zolang je in zijn wiel blijft bij het aanvallen kost het minder energie dan een gewone aanval. Als er al een gat tussen zit dan gaat je renner er wel alles aan doen om in zijn wiel te komen, dus alleen doen met een renner die al vooraan zit en het liefst een gelijke of hogere acceleratie dan de aanvaller heeft.
  5. Tactieken | Heuvels

    Oja, vergeten te zeggen: De ratio KL/HEU wordt voor de hele etappe berekend. Dus als je 2 zware bergen voor de finish hebt,'dan zal KL vooral wegen. Maar KL zal ook zo zwaar wegen bij de heuveltjes die ervoor liggen, in dezelfde etappe. Gilbert zal dus ook moeite met die heuveltjes hebben. Dit is wel jammer,'maarja.
  6. Tactieken | Heuvels

    Ik geloof dat het lengte(of het aantal hoogtemeters) was. De overgang is echter geleidelijk. De Cauberg zal volledig 'heuvel' zijn en Ventoux volledig 'klim', maar bij vrijwel alles dat er tussenin zit zullen beide stats wat wegen, hoe langer de beklimming, hoe meer 'klim' zal wegen, lijkt mij.
  7. Ervaring | Ik heb net gereden

    Dat werkt dan ook niet juist, want bij mij zat er tussen Martin en Moreno iets van 32 seconde. En er reed niemand bij hen in de buurt. Hmm, apart, werkt bij mij wel geloof ik. Zal wellicht aan de etappe liggen.
  8. Ervaring | Ik heb net gereden

    Er wordt pas een gat gegeven als er 20 seconden tussen renners zit(op de finish). Bij heuvel en bergetappes is dit normaal 7 seconden, tenzij anders ingesteld. Het is in PCM 14 niet veranderd en dus ook niet erger en ook niet beter. Je moet niet kijken naar het tijdsverschil dat onderaan wordt weergegeven(bij het gat tussen de groepen), maar echt de daadwerkelijke tijd die tussen de renners zit als ze over de finish komen.
  9. Ervaring | Ergernissen & Tegenslagen

    Het is een nieuwe ''feature'' die Cyanide heeft geïntroduceerd. Als een renner niet piekt, dan heeft hij slechte en goede dagen m.b.t. frisheid. Hierdoor hebben renners dan soms haast willekeurig lagere frisheid -> lagere balkjes. Tijdens piekmomenten komt dit niet voor. @Gilles
  10. Ervaring | Ergernissen & Tegenslagen

    Gebeurt bij mij alleen als ik van renner switch(zodat de renner even uit beeld raakt tijdens het juichen)
  11. Ervaring | Regens

    Vage regen, de onderste. Lijkt mij een enorm goede hardrijder te worden, die ook nog eens goed kan klimmen, en verder overal een beetje gemiddeld in is.
  12. Ervaring | Rate my team

    Hangt af van de WT ranking
  13. Ervaring | Rate my team

    Zou je wel kunnen overleven ja, als je je ook op WT races richt waar je eventueel het klassement kan winnen/Top 5, en niet alleen de tijdrit. (bv Eneco en misschien een race als Paris-Nice, afhangend van de route) Al is het wel heel erg op tijdrijden gericht, met de rest zal je weinig gaan winnen. De namen
  14. Ervaring | Rate my team

    Het team is eruit omdat het eigenlijk Th├╝ringer Energie Team heet(en de namen van de renners ook nep zijn). Dus Thorn zou je sowieso niet terug vinden in een normale database. Het team is bovendien ook nog eens gestopt na 2013, dus in 2014 DBs vind je ze niet Ik zou er een paar Denen bij doen.
  15. Ervaring | Regens

    Waarom bij beide hetzelfde doen? Vind ik persoonlijk zonde, want ze zijn haast gelijk, dan kan je beter 1 eerst op tijdrijden trainen.