Kny069

Leden
  • Content count

    4,389
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

774 Excellent

About Kny069

  • Rank
    Kopman
  • Birthday 03/04/1991

Profile Information

  • Geslacht
    Mannelijk
  • Woonplaats
    Sint-Niklaas

Recent Profile Visitors

1,631 profile views
  1. Ervaring | Opvallende transfers

    Naar 3M, serious? En zo dik
  2. [Dinoow]Dinoow

    Aanvulling: Kan je twee intervaltrainingen na elkaar doen? In principe wel. Ik had vaak maandag spurttraining en dinsdag blokkentraining. Die trainingen zijn nooit langer dan 2.5u...Vaak zelf minder dan 2u. Daarbij ook eerste kwartier en laatste kwartier super rustig losrijden. Ook tussen de intervals doen wat je schema zegt, als daar recuperatie staat recupereer dan ook. Niet naar je gemiddelde kijken, het zijn enkel die kleine blokjes die tellen.
  3. [Dinoow]Dinoow

    Intervaltraining na een duurtraining van 6u gaat niet goed. Die duurtraining zit meestal dan nog in de benen waardoor de kwaliteit van je intervaltraining achteruit gaat. Daarom dat je die intervaltrainingen best in het begin van de week afwerkt (maandag, dinsdag, eventueel woensdag). Maar als je een intervaltraining of spurttraining gaat doen dag ervoor dus gewoon één of twee uur losrijden maximum. Krachttraining wel belangrijk, 2x in de week is goed. Bijvoorbeeld dinsdag en donderdag, in rustweken kan je het 3x doen...Maar van zodra je resultaten wil rijden doe je het best niet meer want dat kruipt serieus in de benen. Dinsdag of donderdag kan je ook steeds rustige duur doen als je wil. Zolang je geen wedstrijden rijdt kunnen rustige duurtrainingen enkel maar goed doen. En twee/drie weken opbouwen om daarna 1 week te rusten...In de rustweek maximum één echte duurtraining van bijvoorbeeld 3-4u. Voor de rest krachttraining blijven doen en wat losrijden. In die week mag je zeker 2-3 dagen hebben dat je niet fietst hoor.
  4. [Dinoow]Dinoow

    En verder ook goed opbouwen en niet onmiddellijk te veel willen doen...Mijn eerste trainingsweken is de langste training maar 2.5u ofzo...Ook intervals rustig beginnen en verder opbouwen.
  5. [Dinoow]Dinoow

    En als je te veel of te intensief traint in een wedstrijdweek kan je wel eens slechte benen hebben in die wedstrijd... Als je geen wedstrijd hebt kan je maandag spurts doen en dinsdag interval. In het weekend dan ook duurtrainingen.
  6. [Dinoow]Dinoow

    Maandag: uur losfietsen Dinsdag: interval / spurttraining Woensdag: duur (4-5u is ook al genoeg hoor) Donderdag: 1-2u rustig fietsen Vrijdag: rustdag Zaterdag: losfietsen Zondag: wedstrijd
  7. Counter Strike: Global Offensive

    Jonas--> Paul Allen | Rang: Gold Nova III Kny069 --> The Aimless Invader | Rang: Gold Nova II Skyver-->Skyver/rzL | Rang: MG 1 suigfdhuibsyret--> suigfdhuibsyret | Rang: nog niets Rahz-->narduu | Rang: DMG verkeersborden--> Sparklehorse | Rang: MG2 Mattias --> xElektross | Rang: nog geen Maar mijn rang stijgt en daalt nogal rap
  8. Counter Strike: Global Offensive

    Ik sta elke dag ook wel een aantal uren online
  9. (Wielrennen) Lehmay :grim:

    Op het kantje rijden en dan geparkeerde auto's tegenkomen is ook levensgevaarlijk. En in België met al die verkeersremmers ook geen lachertje
  10. (Wielrennen) Lehmay :grim:

    Het enige juiste verzet is een 54x11 hoor
  11. (Wielrennen) Lehmay :grim:

    Het meeste voordeel haal je nog altijd door goed in de wielen te zitten En ik heb zeer vaak wedstrijden met toch wel stukken zijwind en dan is het met hoge velgen moeilijker om goed op het kantje te rijden...Zeker ik met mij gewicht..En bergop moet je met zo'n wielen al zeker niet gaan fietsen Natuurlijk bij de biljartvlakke wedstrijden zonder wind heb je wat voordeel ja...Maar in zo wedstrijden moet je je toch laten meezuigen
  12. (Wielrennen) Lehmay :grim:

    In de jeugd altijd met carbon wielen gereden, vanaf belofte rij ik altijd met lage. Fietst minstens even goed, weegt minder en geen last van zijwind
  13. (Wielrennen) Lehmay :grim:

    Mavic sucks @Zweers
  14. (Wielrennen) Lehmay :grim:

    @Lehmay Dan is recuperatie bij jou toch ook (net zoals bij mij dus) stilstaan hé? Hoeveel gemiddeld haal jij dan? Ik heb geen wattage meter helaas, maar ik begrijp ook niet precies wat je bedoeld. Mijn recuperatiezone is t.e.m. 157W, maar dan moet je dus écht traag fietsen...Ik haal dan vaak nog geen 25km/u Laat dat nou ook net de bedoeling zijn van recuperatie Maar mijn ED-1 zone is bijvoorbeeld tot 186W en dan haal je ook maar max 28.5 gem hoor
  15. (Wielrennen) Lehmay :grim:

    @Lehmay Dan is recuperatie bij jou toch ook (net zoals bij mij dus) stilstaan hé? Hoeveel gemiddeld haal jij dan? Ik heb geen wattage meter helaas, maar ik begrijp ook niet precies wat je bedoeld. Mijn recuperatiezone is t.e.m. 157W, maar dan moet je dus écht traag fietsen...Ik haal dan vaak nog geen 25km/u