LSDS

Absurd nieuws

398 posts in this topic

Op een perron in Zwitserland is een kinderwagen door een goederentrein gevat en meters hoog de lucht ingeslingerd. Het eenjarig jongetje in de voiture liep zware hoofdwonden op. Dat deelde de politie donderdag mee. De moeder had in Kloten bij Zürich de baby en kinderwagen even uit het oog verloren, toen ze aan een automaat een ticket kocht.

Bron : Het nieuwsblad

Da's wel klote zeg

Edited by krisa

Ik ga me daar niet voor registreren, dump het is hier.

Boer (74) slaapt in paardenstal... met een touw aan zijn hoofdkussen

1179465.jpg

Gilbert heeft tien dagen bij deze merrie geslapen toen ze moest bevallen van haar veulen. © BC

Aartrijkenaar Gilbert Vansteelandt (74) is vanavond te zien in het tv-programma 'Iedereen Beroemd'. De landbouwer op rust legt er voor de camera's uit hoe hij een katrolsysteem ontwikkeld heeft dat hem wekt als er één van z'n paarden moet bevallen.

Toen ze hem van 'Iedereen Beroemd' opbelden, dacht Gilbert dat het om een flauwe grap ging. "Maar als ze het dan toch echt wilden, mochten ze zeker langskomen. De cameraploeg heeft hier een namiddag gefilmd. We hebben met de koets gereden en ik heb uitgelegd en getoond dat ik bij mijn paarden slaap als ze moeten kachtelen en welk systeem ik gebruik om mij te wekken als het zover is. Ik vermoedde toen al dat de merrie 's nachts zou moeten bevallen en dat was ook zo. Dat hebben ze dus jammer genoeg niet in beeld kunnen brengen", vertelt Gilbert.

"Twee maanden geleden heb ik er eens uitzonderlijk tien dagen bij geslapen"

Hoe dat systeem in zijn werk gaat ? "Ik leg een matras uit mousse van ongeveer 20 cm dikte in de stal en daarop slaap ik dan. Aan het hoofdkussen hang ik een koord vast. Dat hang ik vervolgens over een balk en dan rond de buik van het paard. Wanneer een paard moet bevallen, dan wil het niet meer liggen. Dus als het recht staat, weet ik snel hoe laat het is, want mijn kussen wordt weggetrokken en ik schiet wakker."

1179457.jpg

Gilbert op de plaats in de stal waar hij slaapt als er een paard moet bevallen. © BC

"Uiteraard bestaan er al moderne technieken om je te waarschuwen voor een bevalling, maar ik ben niet mee met al die nieuwigheden. Normaal slaap ik twee à drie dagen bij een paard dat moet bevallen, twee maanden geleden heb ik er uitzonderlijk eens tien dagen bij geslapen. Maar ik kijk daar niet tegenop. Ik hou mijn kleding aan en leg een sjarze op me en ik val in slaap. Zonder het katrolsysteem zou ik het wellicht niet merken dat het paard moet bevallen, want hoe ouder je wordt, hoe vaster je slaapt. Of ik geen pijn heb van in de stal te slapen en mijn vrouw me niet mist in bed ? Mijn vrouw heeft dan een tijdje geen rooi met me (lacht). En geloof me, als een paard is bevallen en het is goed verlopen, dan ben ik in de zevende hemel", glundert Gilbert.

(BC)

Wie vindt dit gijl?

Maar je vind het wel geil? 

Quinsy Gario was daarnet op de Vlaamse televisie. 
Los van de discussie (zwarte pieten); ik heb nog nooit zo'n vreemd interview gezien. Die man spoort niet helemaal, of wel? 

Klopt

Quinsy Gario was daarnet op de Vlaamse televisie. 
Los van de discussie (zwarte pieten); ik heb nog nooit zo'n vreemd interview gezien. Die man spoort niet helemaal, of wel? 

Die man is een narcist en een racist met een minderwaardigheidscomplex waar zelfs Calimero geen last heeft.

De beste man vindt zelfs schaken al racistisch, omdat wit mag beginnen. Laat staan een autoband, omdat die zwart zijn en als 'werkpaard' voor een auto dienen.

Ondertussen maakt de man nauwelijks bezochte 'kunsten' en slurpt hij subsidie binnen. Terwijl er afdoende mensen zijn, die wel 'zinvolle kunst' (wat is kunst anno nu eigenlijk?) maken.

Beter had Nederland de grens gesloten toen ie in België was, of hadden ze hem opgepakt en met een raket naar de maan geschoten.

Geen woord van gelogen

Zijn er nog mensen die voor hem een kaartje kopen dan?

Volle zaal blijkbaar ;c 

Vrouw maakt zichzelf blind met ontstoppingsmiddel: "Heb me nooit gelukkiger gevoeld" http://s.hln.be/2476332

Ook politie in Oss waarschuwt voor angstaanjagende clown

De politie in Oss heeft dinsdagavond net als de politie in Almere gewaarschuwd voor de aanwezigheid van een clown in de gemeente die mensen angst aanjaagt.

De politie in Oss meldt dinsdagavond op Facebook dat de 'horrorclown' gekleed in een clownspak met een angstaanjagend clownsmasker op, zwaaiend met een mes en een hamer, maandag en dinsdag in de buurt van het Elzeneind Park is gezien.

Over diezelfde clown kwamen meerdere meldingen binnen bij de politie in Almere. De clown zou ook gemeld zijn vanuit de Muziekwijk, de Literatuurwijk en de Stripheldenbuurt. De politie zegt de zaak zeer serieus te nemen en roept de clowns op met hun acties te stoppen. 

Video: Politie waarschuwt voor clown met mes in Almere

Arnhem

Niet alleen in Oss en Almere kwamen meldingen binnen van de clowns. Dit weekend kwamen eenzelfde berichten uit Arnhem. 

De clowns lijken in Nederland op te duiken naar Amerikaans voorbeeld. Ook daar gingen mensen de straat op vermomd als enge clowns om voorbijgangers de stuipen op het lijf jagen. In bijvoorbeeld Australië waren ook enige tijd dergelijke clowns actief.

Door: ANP/NU.nl