LSDS

Absurd nieuws

372 posts in this topic

Ach ja, die griet zal in ieder geval niet meedoen aan #MeToo, dus zo erg zal ze het wel niet gevonden hebben dan.

De VRT heeft duidelijk laten weten dat het niet gaat over schuld of onschuld, maar dat het risico op een mogelijke controverse al genoeg is om een samenwerking na dertig jaar af te breken. 

Ik vond het wel mooi dat hij zei "de woordvoerder van de VRT heeft me laten weten dat het niet om fysieke aanranding ging"

Dat wist hij zelf niet?

23 minuten geleden zei Hendrik:

De VRT heeft duidelijk laten weten dat het niet gaat over schuld of onschuld, maar dat het risico op een mogelijke controverse al genoeg is om een samenwerking na dertig jaar af te breken. 

Ahja want nu hebben ze geen controverse natuurlijk ;c Wat een politiek correcte debielen zeg. De controverse is nu zo mogelijk nog groter met dit hele verhaal dan wanneer ze gewoon de kat uit de boom hadden gekeken. 

Citaat

Ik vond het wel mooi dat hij zei "de woordvoerder van de VRT heeft me laten weten dat het niet om fysieke aanranding ging"

Dat wist hij zelf niet?

De Pauw kan toch niet weten waarover iemand anders klacht indient? Zelfs als hij zich nooit aan fysieke aanranding bezondigt heeft, kan er één of ander gek wijf hem daarvan gaan beschuldigen. Zie dus niet in waarom dit per se vreemd zou moeten zijn.

Ik ga in ieder geval uit van een grote mediastunt. Daar zit Bartje niet verlegen om en het verhaal hangt met teveel haken en ogen aaneen om ernstig genomen te worden. 

Edited by Juraj

Vanochtend interview op radio 1:

"En die sms'en, was dat met wederzijdse toestemming dan?"

:tranen: Eerst toestemming vragen dus vooraleer je een sms naar iemand stuurt. Per sms? 

11 uur geleden zei Juraj:

Vanochtend interview op radio 1:

"En die sms'en, was dat met wederzijdse toestemming dan?"

:tranen: Eerst toestemming vragen dus vooraleer je een sms naar iemand stuurt. Per sms? 

?

Als ik direct naar een wijf stuur dat ik haar wil neuken, gaat ze misschien nee zeggen. Als ik langs de andere kant haar eerst door middel van wat fotootjes kennis laat maken met mijn flieter, zal ze wel geen nee zeggen, en is het dus met wederzijdse toestemming.

Moest er nu ook eens wat sprake geweest zijn van foto's hé..

1 uur geleden zei LSDS:

?

Als ik direct naar een wijf stuur dat ik haar wil neuken, gaat ze misschien nee zeggen. Als ik langs de andere kant haar eerst door middel van wat fotootjes kennis laat maken met mijn flieter, zal ze wel geen nee zeggen, en is het dus met wederzijdse toestemming.

Lakmoesproef:

Stuur mij eens

Been there, done that. 3 januari 2016 als ik me niet vergis. :) 

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20171113_03183501

Citaat

Jongeman met 6,4 promille alcohol in het bloed opgenomen in ziekenhuis: “Zijn vorige record lag op 6,2”

AALST - 

6,4. Zoveel promille alcohol had een 21-jarige jongeman in zijn bloed toen hij in de nacht van vrijdag op zaterdag werd opgenomen in het Onze-Lieve-Vrouwziekenhuis van Aalst. Dat werd bevestigd aan onze redactie. “Zijn vorige record lag op 6,2 promille”, aldus zijn ouders in Het Laatste Nieuws.

Een man met een gemiddelde lichaamsbouw moet ongeveer 33 pinten bier drinken om aan zo’n hoog alcoholgehalte te raken. “Zo’n hoge concentratie kan leiden tot een hart- en ademstilstand”, zegt toxicoloog Jan Tytgat. “Je kan al vanaf 4,5 promille in coma raken.”

"zijn vorig record" ;c

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20171117_03191584

Citaat

Wie zijn boterham besmeert met Nutella krijgt sinds kort het nieuwe recept van de chocopasta op zijn bord. Producent Fererro heeft immers de ingrediënten van het beroemde zoete beleg gewijzigd, wat voor een schokgolf van reacties leidde bij de fans. Maar wat is nu eigenlijk het verschil? Wij lieten Dimitri Veltens (32) een kersverse pot proeven.

Elektricien Dimitri is op zijn zachtst gezegd een kenner van Nutella. De 32-jarige eet al jarenlang enorme hoeveelheden van zijn favoriete chocopasta. “Nutella met boterhammen”, noemt hij het. Niet andersom. Spaghetti met Nutellasaus, nasi Nutella goreng, kip met Nutella, hij experimenteert geregeld met nieuwe recepten. Vroeger at hij wel 10 kilogram chocopasta per week, nu heeft hij het aantal teruggeschroefd naar iets minder dan 3 kilogram per week. Hij kent de chocopasta van de Italiaanse producent Fererro als geen ander.

Het verdict over de nieuwe Nutella

Wat de smaak betreft, begrijpt Dimitri de negatieve commentaren op sociale media niet. “Eigenlijk is het verschil niet zo heel groot. Ik kan mij voorstellen dat iemand die sporadisch een boterhammetje of twee belegt, er zelfs weinig van opmerkt”, vertelt Dimitri aan Het Nieuwsblad Online. “Maar als je langs de ene kant van je boterham de oude smeert en langs de andere kant de nieuwe versie, dan merk je wel degelijk dat het een ander recept is. Dan zie je ook dat de nieuwe ingrediënten de pasta iets bleker maken.

Op de boterham zal er dus niet heel veel veranderen, maar Dimitri ziet wel veel nieuwe mogelijkheden voor zijn Nutellarecepten. “Ik hou ervan om opgerolde boterhammen met Nutella in de pan te bakken. Dat komt nu nog beter tot zijn recht, want deze versie is een stuk smeuïger. Zachter, met een beetje meer vet. Ideaal dus voor in de pan.” Enkel over zijn nasi goreng met Nutella is hij nu minder enthousiast. “De smaak van noten komt bij de nieuwe Nutella minder sterk door. Dat is jammer, want dat maakt de combinatie met nasi goreng net zo lekker.”

Praktischer

De dertiger heeft enkele praktische pluspunten ontdekt. “De nieuwe Nutella is romiger dan de vorige”, aldus Dimitri. “Dat merkte ik al snel, want ik heb er eentje in mijn camionette liggen, in de koude. En toch is hij veel smeerbaarder, hij wordt helemaal niet snel hard. Voor mij is dat heel handig als elektricien!” lacht hij.

Dimitri laat liever niets verloren gaan van zijn chocopasta en heeft verschillende tactieken om het laatste uit zijn potten van 825 gram te krijgen. “Meestal doe ik er melk in, om hem dan in de microgolf te zetten. De nieuwe versie maakt dat nog simpeler natuurlijk, want er zit meer mageremelkpoeder in. Dan komt alles gemakkelijker los.” Dimitri’s algemene beeld is positief. “Ik ga er zeker niet minder van eten nu, ik hou het gewoon bij één pot om per 2,5 dag.”

:kots:

Geloof er niks van dat deze vent echt bestaat, of in keer geval niet met een respectabele baan.

Zelf hazelnoten kopen en met cacao en melk zelf aan de slag gaan >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Nutella

En dat terwijl ik net als dat dikke Italiaanse jongetje van die videoclip vroeger zweerde bij Nutella. ;c 

In mijn #fatboy periode durfde ik ook wel twee potten van 875 gram op een week binnen te spelen, maar 10 kilo is toch wel net even een andere categorie. ;c