Sign in to follow this  
Master Hofkens

De Bibliotheek

91 posts in this topic

Reeds contact met goede vriend sven, ik laat hier nog wel iets weten moesten we nog hulp nodig hebben of dat onze relatie stukloopt :lukylukker:

En @aron24 dat is toch geen probleem schatje :wub: Het gaat ook niet identiek zijn

Reeds contact met goede vriend sven, ik laat hier nog wel iets weten moesten we nog hulp nodig hebben of dat onze relatie stukloopt :lukylukker:   En @aron24 dat is toch geen probleem schatje :wub: Het gaat ook niet identiek zijn

Ohja, mag ik Brazilië reserveren?

Nee

Input mag er komen over hoe we de resultaten berekenen! Tactieken die je moet insturen, sterkte selectie, een heel ingewikkelde berekening... deelnemer is koning!

excel bestand, tactiek, teamsterjte, puntenbereking. Net zoals darts en tennisverhalen!

Edited by aron24

Input mag er komen over hoe we de resultaten berekenen! Tactieken die je moet insturen, sterkte selectie, een heel ingewikkelde berekening... deelnemer is koning!

@Nnelg, koning van simulators etc

je laat gewoon de deelnemers een top 32 opmaken van wat zij denken wat de beste landen zijn (moet wel eerlijk gedaan worden natuurlijk) en a.d.h.v. deze indeling geef je punten die de coaches dan kunnen verdelen over de wedstrijden, eventueel nog verdeeld in speelhelften of quarters. en zo is het makkelijk berekenen. tenzij je een echte simulator hebt.

het is maar een ideetje.

Moet natuurlijk geen kopie worden van een darts/tennis verhaal natuurlijk.

je laat gewoon de deelnemers een top 32 opmaken van wat zij denken wat de beste landen zijn (moet wel eerlijk gedaan worden natuurlijk) en a.d.h.v. deze indeling geef je punten die de coaches dan kunnen verdelen over de wedstrijden, eventueel nog verdeeld in speelhelften of quarters. en zo is het makkelijk berekenen. tenzij je een echte simulator hebt.

het is maar een ideetje.

Simulator check

Mag je altijd met ons delen via PM nnelgje :wub:

Mag je altijd met ons delen via PM nnelgje :wub:

Let wel, hij is ingewikkeld omdat ik er alsmaar heb aan liggen toevoegen en zo goed als niks heb liggen versimpelen :P

heb je al een simulator? dat is snel. :D

Focus Superliga

dat weet ik wel. dacht dat je nog snel eentje had gemaakt voor hen ook.

heb je al een simulator? dat is snel. :D

Focus Superliga

dat weet ik wel. dacht dat je nog snel eentje had gemaakt voor hen ook.

Afhankelijk van wat ze willen is dat mogelijk. Maar iets als dat van mijn verhaal (met kaarten, doelpuntenmakers, ratings, blessures,...) ga ik niet maken :P