Sign in to follow this  
sh0ter124

Hearthstone

688 posts in this topic

eens je beetje weet wat je doet kan je beter met 150 gold een arena ticket kopen. Daar krijg je tenminste waar voor je gold, moet je wel winnen, want met een 0-3 ben je niets natuurlijk. Maar als je genoeg nadenkt over welke kaarten je tegenstander nog kan hebben, vooral removal dan, kan je best makkelijk 5 à 7 wins halen en dan krijg je:

• 5 Gold 3 A pack and about 50-60 gold, plus either about 45-55 gold, about 45-60 dust, or a common/rare card
  • 6 Platinum 3-4 A pack and about 75-85 gold, plus one or two of: about 45-55 gold, about 50 dust, or a golden or regular common/rare card
  • 7 Diamond 3-4 A pack and about 150-160 gold, plus one or two of: about 20-30 gold, about 25 dust, golden or regular common/rare cards
Edited by sh0ter124

suigfdhuib, voeg me toe :D  

Wat is je battletag?

welja, suigfdhuib (of is dat nog iets anders?)

Ik vul dat in maar die begint te zeveren dat het geen battletag is.

Effe opgezocht, blijkbaar moeten er ook cijfers bij

De mijne is: IFailAlways #2725

kheb je een friend request gestuurd ;)

Niks gekregen

Je zit toch op de Europese server?

mijn eerste arena: 0 overwinningen  ;c

Geloof me dat is bij mij ook vaak in het begin want dan denk je van: "Ooooh wat een mooie kaart, die doet nog ies damage erbij, en deze heeft hoge stats, en deze..." en op het einde heb je niks synchronisatie waardoor je gewoon alles verliest. Sommige kaarten die zwak lijken zijn eigenlijk supergoed.

Denk er vooral aan om carddraw te hebben. Gnomish engineer bijvoorbeeld lijkt een stomme kaart maar de battlecry laat je nog een kaart trekken waardoor je hand geen kaarten verliest en het is altijd belangrijk om kaarten in je hand te hebben. Een warlock lijkt in het begin verschrikkelijk underpowered omdat je twee health verliest bij het trekken van een kaart, maar kaartdraw is zo belangrijk in het spel.

Het is echt een spel waar je geluk in moet hebben.

Net arena gespeeld met een mooie paladin-deck maar drie keer gebotst tegen betere decks (waarbij één Onyxia had).

Resultaat: 1 win.

Op sommige momenten speel ik tegen de slechtste decks, het moment erna tegen super goeie decks.

idd, geluk op meerdere vlakken. Soms heb ik ook van die uberslechte draws, spel na spel om dan een tijdje later constant de juiste kaarten te trekken. Ben zo aan het zweven van 19 naar 16 terug naar 19, ineens naar 17... Juiste kaarten trekken is natuurlijk altijd belangrijk in een tgc maar hier mss zoals je zelf al zei nog belangrijker want het is toch bijzonder fast-paced en vaak over voor het goed en wel begonnen is als je niet de juiste kaarten hebt. Bij arena moet je denk ik ook wel wat geluk hebben met de kaarten die je kan kiezen bij het samenstellen van je deck. 

ik heb trouwens  het gevoel dat je vanaf level 18 in ranked machtes ook constant op van die zware decks met meerdere legendaries botst. Je zou denken dat die een hoge rank zijn... Nogal frustrerend soms.

idd, geluk op meerdere vlakken. Soms heb ik ook van die uberslechte draws, spel na spel om dan een tijdje later constant de juiste kaarten te trekken. Ben zo aan het zweven van 19 naar 16 terug naar 19, ineens naar 17... Juiste kaarten trekken is natuurlijk altijd belangrijk in een tgc maar hier mss zoals je zelf al zei nog belangrijker want het is toch bijzonder fast-paced en vaak over voor het goed en wel begonnen is als je niet de juiste kaarten hebt. Bij arena moet je denk ik ook wel wat geluk hebben met de kaarten die je kan kiezen bij het samenstellen van je deck. 

ik heb trouwens  het gevoel dat je vanaf level 18 in ranked machtes ook constant op van die zware decks met meerdere legendaries botst. Je zou denken dat die een hoge rank zijn... Nogal frustrerend soms.

Vooral als er plots een Onyxya is. Die krijg je zelf nog wel af maar die babydragon kunnen nog geboost worden (savage roar denk) en dan is het one-hit K.O.

jjjackpot  :notworthy: 

golden sylvanas windrunner, in een pakketje na een arena met twee overwinningen. 1600! arcane dust  :lachen: 

Geplaatste Afbeelding

Dan heb je geluk gehad denk ik.. ik speel al sinds december en heb nog steeds geen legendary :P

jjjackpot  :notworthy: 

golden sylvanas windrunner, in een pakketje na een arena met twee overwinningen. 1600! arcane dust  :lachen: 

Geplaatste Afbeelding

Dan heb je geluk gehad denk ik.. ik speel al sinds december en heb nog steeds geen legendary :P

Ik vanaf januari en heb ook nog geen ene legendary. Ik bedoel maar, ik heb zelfs nog geen aegus defender.

Weet iemand een goed hunter deck? Kan er maar geen goede maken...

Unleash the hounds + starvind buzzard + savage roar denk ik

Dan trek je veel kaarten én krijg je afhankelijk van het aantal vijandige monsters sterke charge honden (ze starten met 1/1 maar door savage roar stijgt hun aanval)

Goed om een veld te clearen maar nog voornamer is dat je soms tot wel 15 en meer damage kan doen in sommige gevallen (zeker met dubbel savage roar)

Weet iemand een goed hunter deck? Kan er maar geen goede maken...

Unleash the hounds + starvind buzzard + savage roar denk ik

Dan trek je veel kaarten én krijg je afhankelijk van het aantal vijandige monsters sterke charge honden (ze starten met 1/1 maar door savage roar stijgt hun aanval)

Goed om een veld te clearen maar nog voornamer is dat je soms tot wel 15 en meer damage kan doen in sommige gevallen (zeker met dubbel savage roar)

savage roar is een Druid kaart ;)