Sign in to follow this  
sh0ter124

Hearthstone

688 posts in this topic

Weet iemand een goed hunter deck? Kan er maar geen goede maken...

Unleash the hounds + starvind buzzard + savage roar denk ik

Dan trek je veel kaarten én krijg je afhankelijk van het aantal vijandige monsters sterke charge honden (ze starten met 1/1 maar door savage roar stijgt hun aanval)

Goed om een veld te clearen maar nog voornamer is dat je soms tot wel 15 en meer damage kan doen in sommige gevallen (zeker met dubbel savage roar)

savage roar is een Druid kaart ;)

Pak dan een scavenging hyena, als je dan 3 van die honden verliest krijgt dat ding zomaar +6/+3 en wordt het een 8/5. Als je dan nog een taunt hebt ben je helemaal klaar. En als je nog een hyena hebt.

Edited by Nnelg

Zelf 1 legendary na een kleine kleine 2 maand spelen, zijnde King Mukla dus niet echt een goeie.

Moet je natuurlijk geluk mee hebben.

In het spel zelf zit ook best veel randomness verwerkt wat het natuurlijk vermakelijk houdt.

Ook wel eens leuk om te kijken deze korte afleveringen:

https://www.youtube.com/watch?v=HDmPnSm3Nxk

Ondertussen zelf 3 legendary kaarten zijnde Mukla, Sylvanas en baine Bloodhoof, ook niet zo schitterend dus.

Wel rank 16 ondertussen door enkle met warlock te spelen. Murlocs OP :P

Bloodhoof is wel een goeie hoor

Sylvanas kan ook erg sterk zijn als je haar juist speelt. Dan is ze een soort mind control, alleen zonder 10 mana uit te geven.

Mukla is goed in de beginfase van het spel als je al bordcontrole hebt, want dan moet je tegenstander nog een monster spelen en dan nog mana over hebben om de bananen te spelen. Is ook goed als je de hand van je tegenstander wilt overflowen zodat zijn draw verbrand.

Is er eigenlijk een mogelijkheid om een mod te maken voor dit spel? Want een Lord of the Rings mod bijvoorbeeld zou ik wel episch vinden.

Is er eigenlijk een mogelijkheid om een mod te maken voor dit spel? Want een Lord of the Rings mod bijvoorbeeld zou ik wel episch vinden.

Nee, is niet mogelijk tenzij je begint te hacken ofzo.

Maar het spel wordt enkel online gespeeld dus ik denk niet dat je veel kan aanpassen

Mijn beste resultaat behaald in arena: 9 overwinningen.

Verloren van een warlock, een mage en een paladin. Veel hunters tegen gekomen maar die heb ik allemaal ingemaakt.

Geplaatste Afbeelding

Mijn beste resultaat behaald in arena: 9 overwinningen.

Verloren van een warlock, een mage en een paladin. Veel hunters tegen gekomen maar die heb ik allemaal ingemaakt.

Geplaatste Afbeelding

Lekker man :o Wat waren je prijzen?

wat een bazendeck ook, met die unleash the houds, timber wolf, starving buzzard en scavenging hyena kan je wel geniale combo 's opzetten en je hebt ze allemaal 2-3 keer :D

wat een bazendeck ook, met die unleash the houds, timber wolf, starving buzzard en scavenging hyena kan je wel geniale combo 's opzetten en je hebt ze allemaal 2-3 keer :D

Ja, idd. Was wel blij dat ik ze zo te pakken kreeg, vooral met die hyena's heb ik al veel monsterlijke dingen zien gebeuren. In de deck zat ook nog een Stormwind 6/6, die heeft ook wel wat geholpen.

Mijn prijzen vielen wel wat tegen: zoals gewoonlijk een cardpack en dan 25 dust ( ;c), 150 goud en een gouden 3/6 taunt (dat zeewiermonster). Viel wel tegen om eerlijk te zijn. En in de cardpack zat werkelijk alleen maar rommel.

Edited by Nnelg

2e King Muhkla gekregen in een card pack. Maar aangezien je van legendaries slechts 1 in je deck kan hebben ipv 2 dus maar gedust. Met die dust gelijk maar 2  sunfury protectors en 2 defenders of argus gemaakt want die had ik nog niet =D

2e King Muhkla gekregen in een card pack. Maar aangezien je van legendaries slechts 1 in je deck kan hebben ipv 2 dus maar gedust. Met die dust gelijk maar 2  sunfury protectors en 2 defenders of argus gemaakt want die had ik nog niet =D

En ik heb er nog steeds geeneen :(

Nieuwe maand, nieuw seizoen. Vorig geëindigd op rank 13 en 4 sterren en dus begon ik al op rank 20 en 1 ster. Nu alweer rank 16 met 1 ster, met Priest. Ga wel wat meer arena spelen nu want zou graag dmv packs en met in game gold packs te kopen deftig Druid deck spelen, en anders Miracle Rogue is ook wel goed 

Bounce rogue is grappig als je de juiste tegenstander treft.

Ik ben nog tot rank 15 geraakt op de laatste dag en toen ben ik gestopt, misschien was ik nog verder geraakt.

Unleach The Hounds gaat na volgende patch 3 mana kosten ipv 2 => combo moet wss turn langer wachten, is toch al iets

Edit: kzou zeggen, profiteer ervan nu het nog maar 2 is, na hele tijd zitten sukkelen op rank 18 nu in een keer tot 14 geraakt met hunter

Edited by sh0ter124