Sign in to follow this  
sh0ter124

Hearthstone

688 posts in this topic

Ik heb een heel ander deck als priest, maar momenteel is er maintenance aan de gang dus post later wel screentje

EDIT: 

Afhankelijk van hoe je wilt spelen, kan je de Sunwalker en Argent Commander vervangen door 1x Cabal Shadow Priest en 1x Ragnaros, maar aangezien ik die laatste niet heb heb ik toch liever de Sunwalker, 4 attack is gewoon kut voor je tegenstander als hij ook priest is, taunt en divine shield. En commander heeft dan weer charge en divine chield en ook 4 attack. Verder natuurlijk altijd de combo van blademaster + circle voor een 4/7 op turn 3. En anders kan je Circle ook gebruiken als removal als je Auchenai Soulpriest hebt. En Sylvanas + shadow word death is een 8 mana Mind control.

Geplaatste Afbeelding

Edited by sh0ter124

Dit is mijn Priestdeck, maar het is al een tijd geleden dat ik hem heb gebruikt. Heb ook niet zoveel priestkaarten te pakken gekregen uit packs.

Geplaatste Afbeelding

Voor draw wel, maar mijn deck is voor de long run. De bedoeling is om er late game mee te geraken en dan op de fatigue te spelen. Maar dit was de eerste deck die ik heb gemaakt toen ik begon met het spel :)

Ik vind Sax Van Cleef ook wel leuk. Om te zien wel, want ik heb hem niet :(

Rogue zie je dag van vandaag enkel nog miracle rogue. Met Auctioneer superveel kaarten trekken en dan met Azure Drake of Thalnos hun spell damage +1 en dan Leeroy jenkins, shadowstep, leeroy, shadowstep, leeroy + cold blood = 20 damage ofso

6+6+10=24

Of als je de hand wil flooden: vanish (of hoe dat ook heet) en dan wat draken naar de hand van de tegenstander terugsturen voor overdraw.

12 met 4 sterren en dan ook terugval tot 14 met 0 sterren, nu wel weer 13 en 4 sterren en heb winstreak gaande dus hopelijk raak ik deze maand nog in de "single digits". Maar ga denk ik toch weer wat meer arena spelen zodat ik wat betere kaarten krijg voor alle klassen, want momenteel is enkel mijn Priest deck wat competetief.

Sniper Rag

Ik ben vooral bezig om een deck op te bouwen. Er zijn zo van die kaarten die vanzelfsprekend zijn in de meeste decks, en ik heb die nog niet eens XD

Edited by Nnelg

Sniper Rag

Ik ben vooral bezig om een deck op te bouwen. Er zijn zo van die kaarten die vanzelfsprekend zijn in de meeste decks, en ik heb die nog niet eens XD

Dit probleem heb ik dus ook speel al 5 maanden als het niet meer is... En heb nog altijd geen Legendary gehad :(

en dan kom je zo vaak mensen tegen met verschillende legendaries en epics he :o Ik verlies trouwens keer op keer tegen agro decks :( kan beter gwn opgeven bij de start als ik een hunter tegenkom. Is dat te voorkomen? Priest is sws wel in het nadeel tegen agrodecks heb ik de indruk.

Ik zie niet liever dan agro hunter,paladin en warlock als ik zelf priest speel. Je moet wel wat geluk hebben met je card draw maar een keer voorbij turn 6, ben je zo zwaar in het voordeel, zeker als de agro's geen enkele echt grote minions hebben als molten/mountain giants. Kut is wel dat velen dan wel nog aankomen met OP leeroy jenkins(4 mana voor een6/2 met charge :s ) die ze dan makkelijk kunnen buffen met power overwhelming/blessing of kings/houndmaster. Zelf heb ik het vaak lastig tegen shaman/late game druid en Warriors die ragnaros, ysera en alextrasa hebben