Mattias

[PCM 2013|EXT_1] Garmin - Sharp

641 posts in this topic

14_mei_overall_3.png14_mei_design_2.png

Garmin-Sharp3_zps97c76e5f.png

1Garmin2013_zps945aeda1.png

Voor het nieuwe wielerseizoen 2013 heeft Garmin – Sharp een nieuwe manager aangesteld. De onbekende Amerikaan Matthew Richards zal de leiding per direct overnemen bij de Amerikaanse ploeg. Matt voor de vrienden heeft weinig bekendheid binnen de wielerwereld, maar toch heeft de ploeg het volste vertrouwen in hem. Garmin – Sharp beschikt over een sterke en brede selectie voor het seizoen. De absolute speerpunten van de ploeg zijn Daniel Martin en Ryder Hesjedal. Daniel zal zich vooral focussen op de heuvelklassiekers en rijdt daarnaast één grote ronde. Ryder Hesjedal zal opnieuw vol op het rondewerk inzetten. Naast deze twee kleppers hebben we ook de Amerikanen Andrew Talansky en Tyler Farrar in hun rangen. Talansky is de toekomst van deze ploeg en we hopen dan ook dat hij dit seizoen voor de eerste keer het neus aan het venster kan steken. Tyler Farrar werd een grote toekomst toegeschreven, maar de sprinter heeft dit nooit volledig waar kunnen maken. Voor Farrar zal het zaak zijn om goed te pieken en onder leiding van Matthew komt hij misschien wel terug op zijn oude niveau.

Tot begin maart zullen Tom Danielson, Christian Vande Velde en David Zabriskie niet beschikbaar zijn. Alex Rasmussen zal zijn eerste wedstrijd pas in april kunnen rijden.

11_zps2417f6c9.png

Na pittige onderhandelingen hebben we vijftien doelstellingen gekregen van Garmin en Sharp. De doelstellingen zijn mooi verdeeld over het gehele seizoen en er zit van alles wat tussen. De drie grote rondes zijn duidelijk belangrijk voor de sponsors. Ze verwachten dan ook een top tien notering in de Ronde van Frankrijk en de Ronde van Italië. Daarnaast willen ze dat we het in Spanje nog beter doen met een vijfde plaats. De klassiekers staan ook hoog aangeschreven bij Garmin en Sharp. Een top tien plaats in Milaan – SanRemo, de Ronde van Vlaanderen, Parijs – Roubaix en de Ronde van Lombardije. In de Amstel Gold Race en Luik – Bastenaken – Luik zouden ze graag een top vijf zien worden gerealiseerd.

1_zps6167ffe2.png

Footer_zps6844e8b6.gif

Een nieuwe carrière van mijn hand. Het oorspronkelijke idee was om samen met @Matthieu een carrière te starten, een soort van duo carrière. We hebben het lang gehad over welke database, welk team en zelfs welke versie van PCM we gingen gebruiken. We hebben samen beslist om voor Garmin - Sharp te gaan. Maar toen kreeg Matthieu nieuws van school dat hij een themaweek mag organiseren. Dit zorgt ervoor dat hij onvoldoende tijd zou hebben om PCM te spelen, of dat het een verplichting zou worden, waardoor zijn motivatie snel ging verdwijnen. Maar door het steeds over PCM te hebben en terug beginnen spelen, kwam de zin om opnieuw een carrière te posten bij mij. Daarom heb ik beslist om deze carrière in mijn eentje te posten, maar de deur staat voor Matthieu nog altijd open en hij kan dus later terug in dit verhaal stappen.

Het eerste seizoen zal met een 2013 database worden gespeeld, ik hoop dat er nadien al een 2014 versie uit is en dan zal ik ook daarop overschakelen, hoe dit juist zal gebeuren en wat ik zal aanpassen weet ik nog niet.

Jullie kunnen van mij opnieuw een forum lay-out verwachten, omdat een Photoshop lay-out enorm veel tijd kost. Ik zal opnieuw proberen om deze lay-out zo verzorgd mogelijk te maken, wat ik ook altijd heb geprobeerd met mijn voorgaande carrières met Sky en Saxo Bank - Tinkoff. Het posttempo zal niet vast liggen. Ik zal wel proberen om minstens om de twee dagen een stukje te plaatsen. Het kan ook voorkomen dat er bijvoorbeeld dus twee dagen iets wordt gepost, en dan weer een dag niet, maar dat zullen jullie wel nog zien.

]Zo, ik denk dat alles is gezegd.

Edited by Mattias

Garmin-Sharp3_zps97c76e5f.png

1. Garmin - Sharp

2. Nieuw-Zeelands kampioenschap tijdrijden

3. Australisch kampioenschap wegwedstrijd

4. Nieuw-Zeelands kampioenschap wegwedstrijd

5. Tour de San Luis

6. Santos Tour Down Under

7. Tour de San Luis

8. Santos Tour Down Under

9. Tour de San Luis

10. Santos Tour Down Under

11. Tour of Qatar

12. Tour of Qatar

13. Tour of Qatar

14. Vuelta a Andalucía

15. Vuelta a Andalucía

16. Omloop het Nieuwsblad

17. Kuurne - Brussel - Kuurne

18. Le Samyn

19. Strade Bianche

20. Parijs - Nice

21. Parijs - Nice

22. Tirreno - Adriatico

23. Parijs - Nice

24. Tirreno - Adriatico

25. Parijs - Nice

26. Tirreno - Adriatico

27. Milaan - SanRemo

28. Ronde van Catalonië

29. Ronde van Catalonië

30. Dwars door Vlaanderen

31. Ronde van Catalonië

32. E3 Prijs Vlaanderen - Harelbeke

33. Gent - Wevelgem

34. VDK-Driedaagse De Panne - Koksijde

35. VDK-Driedaagse De Panne - Koksijde

36. Ronde van Vlaanderen

37. Ronde van het Baskenland

38. Ronde van het Baskenland

39. Ronde van het Baskenland

40. Parijs - Roubaix

41. Amstel Gold Race

42. De Waalse Pijl

43. Luik - Bastenaken - Luik

44. Tour de Romandie

45. Tour de Romandie

46. Tour de Romandie

47. Giro d'Italia voorbeschouwing

48. Giro d'Italia

49. Giro d'Italia

50. Giro d'Italia

51. Giro d'Italia

52. Giro d'Italia

53. Amgen Tour of California

54. Amgen Tour of California

55. Giro d'Italia

56. Amgen Tour of California

57. Giro d'Italia

58. Amgen Tour of California

59. Giro d'Italia

60. Giro d'Italia

61. Giro d'Italia

63. Critérium Du Dauphiné

64. Critérium Du Dauphiné

65. Critérium Du Dauphiné

66. Critérium Du Dauphiné

67. Tour de Suisse

68. Tour de Suisse

69. Tour de Suisse

70. Tour de Suisse

71. Nationale kampioenschappen tijdrijden

72. Nationale kampioenschappen wedwedstrijd

73. Ronde van Frankrijk: Voorbeschouwing

74. Ronde van Frankrijk

75. Ronde van Frankrijk

76. Ronde van Frankrijk

77. Ronde van Frankrijk

Edited by Mattias

Succes. Leuk team heb je uitgekozen! :thumbleft:

Leuk dat jij ook weer een carriere gaat starten, succes!

Mattias is terug en dat is alleen maar positief voor dit board. Succes! :thumbleft:

Dit is zonder enige twijfel ook een ploeg die bij jou past, veel succes dus :)