Sign in to follow this  
basjebooi

League of Legends

145 posts in this topic

Zijn er hier nog meer mensen die dit geweldige spel spelen? Ben zelf net weer begonnen na een half jaar niet meer te hebben gespeeld. Ik speel vooral met Warwick en Twisted Fate.

Ik speel het ook al een jaar niet meer en tenzij op LAN-parties als mijn clan een man tekort komt.

Ik speel graag Jayce en Ashe. Heb met die eerste op een lan-party eens op top gestaan tegen een gold-player terwijl ik toen al keilang niet meer gespeeld had. Ik heb die kerel continu kunnen afhouden (door ultradefensief te spelen uiteraard) en het is pas misgegaan door onze support die nogal wat gedronken had. Heeft daarna trouwens een fikse uitbrander gekregen omdat we op zich best kans hadden kunnen maken op de overwinning omdat iedereen op voorhand dacht dat ik die goldplayer ging feeden.

Maar ik vind het spel niet meer zo leuk dus speel ik het niet meer.

Ik ben net weer aan het terugkomen op LoL, speel vooral jungle, support en adc, maar ook de andere 2 positites zijn prima! Speel vooral mee met mijn broertje zijn team, die nogal 24/7 op de game zitten en ook een aardig niveau hebben,.

Ik speel het ook sinds vorig jaar. Bronze 3 forever voor mij omdat ik constant bij complete mongolen in team kom in ranked. En mijn team-ranked is gewoon voor de lol eigenlijk. Gewoon met een paar vrienden.

Ik kan overal wel spelen:

Top: Malphite, Gangplank, Nasus

Mid: Vel Koz, Oriana, Kassadin(voor de nerf mijn favo, nu useless) en Talon

ADC: Sivir!

Support: Vel Koz

Jungle: Jarvan, Malphite, Udyr, Amumu en Master Yi

Wat zijn jullie usernames? Kunnen we een keer een potje doen.

De mijne: Obscure Thing (de naam die ik al gebruik sinds mijn Gears of War 1 clandagen)

Edited by God

Crazy Elias ben lvl 30 maar ben nooit voorbij wat provisional games gegaan omdat er altijd wel een troll of rager in het team zat.

Ik kan vooral top, jungle en mid, maar mijn grote probleem is dat ik niet veel speel en dus maar een stuk of 20 champs heb

Ik heet Wesjj1.

Speel eigenlijk alleen mid niet. Ik ga binnenkort Fizz kopen om ook daar iets voor te hebben. Verder speel ik vooral Renekton, Hecarim, Nautilus, Vayne en Sona.

Maar de groei van die game is wel vrij ziek trouwens.

Geplaatste Afbeelding

En het is ook echt vet om af en toe een streampje mee te pakken van die pro's.

Dit bijvoorbeeld:

http://www.youtube.com/watch?v=ooozyf5y5t8

Vrij nerdy post dit :P

Allez gij!

Maar ja, mijn eregallerij en postcount zeggen ook veel. ;c

Streamen dat kan ik heel goed begrijpen, maar daadwerkelijk erbij willen zijn...

Haha idd

Ik heb als naam Gorbash667, doe sinds eind season 1 mee op 2 accounts, waarvan deze is overgebleven, maar speel altijd in fases, vandaar dat ik nog bijzonder weinig wins heb..

Streamen dat kan ik heel goed begrijpen, maar daadwerkelijk erbij willen zijn...

Haha idd

En waarom? Sport is sport, of dat nu gaming is of voetbal blijft gelijk.

Ik heb een competitie(tje) gezien op Gamescom, ik kan me voorstellen dat het geweldig moet zijn om in de zaal te zijn op zo'n groot event als een world championship.

Ik had net echt twee heerlijke games met Warwick. 1e was 21-6-8, 2e was 14-10-23 wel iets te veel deaths, maar ik ben ook nog een beetje noob.

Haha idd

En waarom? Sport is sport, of dat nu gaming is of voetbal blijft gelijk.

Ik heb een competitie(tje) gezien op Gamescom, ik kan me voorstellen dat het geweldig moet zijn om in de zaal te zijn op zo'n groot event als een world championship.

Dan moet ik meer into die game zijn denk ik. Ik was wel Nederlandse top met Gears of War 1 en heb zelf ook op LAN's gespeeld en daar kon ik ook prima bij een toernooi gaan kijken.

Edited by God