Sign in to follow this  
basjebooi

League of Legends

145 posts in this topic

Zijn er hier nog meer mensen die dit geweldige spel spelen? Ben zelf net weer begonnen na een half jaar niet meer te hebben gespeeld. Ik speel vooral met Warwick en Twisted Fate.

Ik speel het ook al een jaar niet meer en tenzij op LAN-parties als mijn clan een man tekort komt.

Ik speel graag Jayce en Ashe. Heb met die eerste op een lan-party eens op top gestaan tegen een gold-player terwijl ik toen al keilang niet meer gespeeld had. Ik heb die kerel continu kunnen afhouden (door ultradefensief te spelen uiteraard) en het is pas misgegaan door onze support die nogal wat gedronken had. Heeft daarna trouwens een fikse uitbrander gekregen omdat we op zich best kans hadden kunnen maken op de overwinning omdat iedereen op voorhand dacht dat ik die goldplayer ging feeden.

Maar ik vind het spel niet meer zo leuk dus speel ik het niet meer.

Ik ben net weer aan het terugkomen op LoL, speel vooral jungle, support en adc, maar ook de andere 2 positites zijn prima! Speel vooral mee met mijn broertje zijn team, die nogal 24/7 op de game zitten en ook een aardig niveau hebben,.

Ik speel het ook sinds vorig jaar. Bronze 3 forever voor mij omdat ik constant bij complete mongolen in team kom in ranked. En mijn team-ranked is gewoon voor de lol eigenlijk. Gewoon met een paar vrienden.

Ik kan overal wel spelen:

Top: Malphite, Gangplank, Nasus

Mid: Vel Koz, Oriana, Kassadin(voor de nerf mijn favo, nu useless) en Talon

ADC: Sivir!

Support: Vel Koz

Jungle: Jarvan, Malphite, Udyr, Amumu en Master Yi

Wat zijn jullie usernames? Kunnen we een keer een potje doen.

De mijne: Obscure Thing (de naam die ik al gebruik sinds mijn Gears of War 1 clandagen)

Edited by God

Crazy Elias ben lvl 30 maar ben nooit voorbij wat provisional games gegaan omdat er altijd wel een troll of rager in het team zat.