Sign in to follow this  
basjebooi

League of Legends

145 posts in this topic

Dan moet je wel XP boosters kopen hoor, ik ben vrij lang bezig geweest om level 30 te halen.

Dan moet je wel XP boosters kopen hoor, ik ben vrij lang bezig geweest om level 30 te halen.

150 wins en waarschijnlijk rond de 125 losses. Je gaat die jongen toch geen RP aanpraten!

Ik zie bb zelden online, dus het zal wel niet heel snel gaan.. Ik ben eindelijk uit de bronze 5 hell, hopelijk zo snel mogelijk doorstoten richting silver!

Hoe kom in godsnaam uit Brons jongens?

Ik verlies nooit potjes door mezelf maar ben niet goed genoeg om mezelf zo hard te carrien. Ik zit nu in de Bronze 1 maar soms kom je gewoon retards tegen. Gasten die het voor elkaar krijgen 10 keer dood te gaan in twintig minuten.

Ik probeer de laatste tijd gewoon zo egoïstisch mogelijk te spelen door altijd mid te picken als ik de kans krijg want dat is de lane waar je het beste kan carrieen.

Edited by God

Wederom gepromoveerd naar Bronze IV, wat een hell  :L  Nu hopen dat ik niet meteen 2x een full retard team krijg, want dan ben ik meteen weer gedegradeerd. Ik ben trouwens zeer hard aan het ownen met Malphite top. Kan iedere toplane daarmee aan!

Malphite is idd wel een sterke toplaner, maar wacht maar tot je tegen een Vladimir komt  :lachen:

Of een Yorrick, ook leuk.

Muah, je zult in silver geen junglers hebben die na 7 minuten 4 deaths hebben. Dat is ongeveer de gemiddelde troll die ik sinds de laatste promo-series heb.. Echt, watdefuck.

Gegroet uit Gold IV  :wave:

Ik was Plat III toen ik nog speelde  :wave:  :wave:

Is gemakkelijk gezegd, toen! Het is ook gewoon ranked grinden als je hoger wilt geraken.

Edited by Vosken