Sign in to follow this  
basjebooi

League of Legends

145 posts in this topic

21-6-9 gaan en dan verliezen door een retarted team  :lachen:

Only in bronze

als support gewoon carrien met 8-4-28 gemiddeld, en dan verliezen omdat je altijd zulke retards hebt. Bronze's madness.

Haha, anders eens duoq'en met mijn tweede account? :D

Ja ik vind het goed. Hoe heten jullie ook alweer?

Mijn vriendin speelt het al hele lange tijd ( :lachen: ). Dus ik moest er ook aan geloven. Speel nu steeds meer, ben level 10, nu gaat t pas echt langzaam :( Moet maar even 30 halen.

heb het ondertussen ook weer een tijdje gespeeld en ben op zoek naar de sterkste junglers, want ik speel bijna altijd jungle, wie zijn de must-haves? ik heb ondermeer Lee Sin, Jarvan IV, Nocturne, Zac, Volibear, Pantheon, Udyr en Amumu. Vi wil ik nog kopen, verder lijken Sejuani, Elise en Shyvana me erg sterk. Ook Skarner lijkt weer speelbaar te zijn geworden? Geef eens wat raad?

heb het ondertussen ook weer een tijdje gespeeld en ben op zoek naar de sterkste junglers, want ik speel bijna altijd jungle, wie zijn de must-haves? ik heb ondermeer Lee Sin, Jarvan IV, Nocturne, Zac, Volibear, Pantheon, Udyr en Amumu. Vi wil ik nog kopen, verder lijken Sejuani, Elise en Shyvana me erg sterk. Ook Skarner lijkt weer speelbaar te zijn geworden? Geef eens wat raad?

Ik heb al een tijdje geen LoL gespeeld, maar ik ben van de basisjunglers nog altijd de grootste fan:

- Warwick (AD runepage), eerste item Doran's Blade. IJzersterk met lifesteal, enkel health, attack speed en damage builden.

- Nocturne (AD runepage), combi van extreem tanky en veel damage, zodat je echt de 2e damage dealer wordt en met lifesteal heel moeilijk neer te halen bent.

Verder off-/fulltanks als Sion, Pantheon, Malphite, Udyr, Aatrox, Gangplank en Maokai. Zulke champs hebben echt mijn voorkeur.

Maar er zijn zoveel opties joh.. Het is maar net wat je stijl van spelen is, daar begint het mee. Als je een ijzersterke assassin bent, kun je zelfs met Akali goed junglen, om maar een vreemd voorbeeld te noemen.

Omdat iedereen daar een flash heeft om de 18 seconden  :clown:

Nee ik vind League gewoon wat vloeiender aanvoelen.

Btw, Malphite jungle werkt ook prima al hebben Amumu en Udyr wel mijn voorkeur.

Omdat iedereen daar een flash heeft om de 18 seconden  :clown:

Nee ik vind League gewoon wat vloeiender aanvoelen.

Btw, Malphite jungle werkt ook prima al hebben Amumu en Udyr wel mijn voorkeur.

Malphite heeft na een lichte positieve verandering bij een update plotseling mijn voorkeur gekregen voor top, ook jungle ging me met hem prima af, Amumu minder, omdat ik met hem toch teveel mana verkwansel.

Sinds gisteren weer begonnen. Laatste potjes dateerden van 3 december en 3 maart, maar ging al aardig lekker weer gisteren. Drie potjes met Jungler Amumu en eentje met Toplane Pantheon.

Voeg me toe: DLT Gaussier

Ik zit eindelijk in Gold, maar heb nu ff geen zin meer. Kan toch niet in platinum meer komen.

Maar toch een decent seizoen. Begonnen in Bronze 4 en eindigen in Gold 5.

Met Kalista toch weer een perfect passende ADC.. Verder main ik Heimer mid, dat kun je niet verliezen.. Jungle WW en graag straks die nieuwe Rek'Sai, top uiteraard Malphite of Heimer, en als support bij voorkeur Nami nog altijd..

Enkel zit ik nog in die bronze hell, dat verneukt sowieso heel veel.. Vandaar weer ADC gaan spelen met Kalista!

Ik heb rek'sai al gekocht en het is echt heerlijk spelen met haar. 6x gespeeld, 6x gewonnen en bijna iedere keer gecarried en dat is niet mijn gewoonte. Geweldige sustain in de jungle met haar z, ganks zijn dik oké en als je eenmaal je ravenous hydra hebt wordt het pas echt leuk.

Met Kalista toch weer een perfect passende ADC.. Verder main ik Heimer mid, dat kun je niet verliezen.. Jungle WW en graag straks die nieuwe Rek'Sai, top uiteraard Malphite of Heimer, en als support bij voorkeur Nami nog altijd..

Enkel zit ik nog in die bronze hell, dat verneukt sowieso heel veel.. Vandaar weer ADC gaan spelen met Kalista!

Ik vind toch dat Kalista echt instant gecounterd wordt door een Caitlyn. Zoiezo vind ik in Bronze dat het niet zou mogen uitmaken maar in die situatie moet je gewoon denken dat je je team altijd moet carry'en.

Edited by Vosken

Ik vind toch dat Kalista echt instant gecounterd wordt door een Caitlyn. Zoiezo vind ik in Bronze dat het niet zou mogen uitmaken maar in die situatie moet je gewoon denken dat je je team altijd moet carry'en. De ene caitlyn die ik tot dusver trof werd mede door een briljante blitz op een 8-0 achterstand getrakteerd in de bot-fase.. Daarom behoort een fucking blitz ook tot de standaardbans in de bronze hell..