Sign in to follow this  
basjebooi

League of Legends

145 posts in this topic

Bronze is wel echt shit hoor, veel moeilijker om door te komen dan silver. Bij bronze heb je echt gasten die tien keer dood gaan in het eerste kwartier. In silver gaan ze dan vijf keer dood :P

Met Kalista toch weer een perfect passende ADC.. Verder main ik Heimer mid, dat kun je niet verliezen.. Jungle WW en graag straks die nieuwe Rek'Sai, top uiteraard Malphite of Heimer, en als support bij voorkeur Nami nog altijd..

Enkel zit ik nog in die bronze hell, dat verneukt sowieso heel veel.. Vandaar weer ADC gaan spelen met Kalista!

Ik vind toch dat Kalista echt instant gecounterd wordt door een Caitlyn. Zoiezo vind ik in Bronze dat het niet zou mogen uitmaken maar in die situatie moet je gewoon denken dat je je team altijd moet carry'en. De ene caitlyn die ik tot dusver trof werd mede door een briljante blitz op een 8-0 achterstand getrakteerd in de bot-fase.. Daarom behoort een fucking blitz ook tot de standaardbans in de bronze hell..

Held! Zoiezo Bronzodia bannen, Amumu/Blitz/Malphite.

Amumu kunnen ze niet spelen (ik ook niet trouwens)..

Op het moment zijn de meeste bans:

- Katarina, Fizz

- Yasuo, Zed

- Blitz, Morgana

- Master Yi, Warwick

Echt.. Een Master Yi bannen, de gemiddelde Yi staat 3/10 na 20 minuten ;c

Overigens word ik regelmatig gereport, is het niet dat ik vanwege een crashdump als leaver gelabeld raak, dan wel doordat van die 14 jarige kids mij gaan beschuldigen van feeden, als ik van 6-0 naar 6-2 ga, en ik ze er even netjes op wijs dat zij al 8 deaths hebben ;c Nu door Negative Attitude reports in de "low priority queue", 10 minuten wachten voor dat je uberhaupt in de queue komt..

Je bent zo uit de elo hell als je niveau hoog genoeg is. Probleem is wel dat als je speelt met/tegen spelers die er niets van kunnen, dat jij er dan ook niet beter op wordt. Vicieuze cirkel als het ware. 

Sowieso nooit reageren op chats als die ietwat vijandig worden. Dus in het vervolg niemand meer erop wijzen dat ze al acht deaths hebben. Schiet je enkel jezelf mee in de voet en als ze je al wilden reporten, dan gaan ze dat zeker niet laten. 

Amumu kunnen ze niet spelen (ik ook niet trouwens)..

Op het moment zijn de meeste bans:

- Katarina, Fizz

- Yasuo, Zed

- Blitz, Morgana

- Master Yi, Warwick

Echt.. Een Master Yi bannen, de gemiddelde Yi staat 3/10 na 20 minuten ;c

Meeste bans zijn wel legit hoor, verschilt niet zo veel. Ik weet ook niet wat op dit moment de mustbans zijn. Een tijdje terug was het Yasuo, Tristana en Lucian. Maar nu is er weer van alles veranderd. Master Yi bannen deed ik ook altijd. No skill en iedereen kan beesten met die gast. Lee bande ik ook altijd omdat ik bang was dat ik een bronzen lee in mijn team zou krijgen. Lee's zijn pas goed in diamond.

net mijn eerste ranked match ooit gespeeld. 20-1-14 met rek'sai was het verdict, mede omdat hun adc het eerste kwartier afk was en omdat reksai gewoon knal op is. wel leuk om zo te beginnen :igreen:

Edited by Petfret

Wat zijn jullie namen:

Aanvullen:

God : Obscure Thing

freire28: Freezdown

shOter124: TheBelgianDuude

Wat zijn jullie namen:

Aanvullen:

PinGuN667: Gorbash667

Max: Infernalslay

Mag me altijd toevoegen, speel nu nog niet zoveel, maar zal komende dagen weer langzaam oppakken!

21 januari begint het nieuwe seizoen alweer  :o

Ik had me voorgenomen om AP Ezreal nog te masteren maar dat gaat zo snel niet meer lukken :P Nou heb ik in december en januari ook amper gespeeld.

Gewoon altijd Heimer mid  :lachen:

Als je ook maar een beetje roaming in je team hebt zitten kun je zo makkelijk winnen, althans in de bronze hell die heel 2014 was.. ik heb me tot aan bronze 2 kunnen werken, waarna ik maandenlang niet speelde en weer terugkwam in bronze 5, nooit weer uitgekomen met al die falers  :facepalm:

Max: Infernalslay

Vosken - Brony Hawk

Zoiets als dit?  :lachen:

Elke game 2 a 3 van zulke lui inderdaad. En dan met name de types als Lux en Garen, gewoon niet wetend wat te doen, maar perongeluk nog een turret mee kunnen nemen en dan echt de baas zijn, shinend met hun gewonnen turret ;c