Sign in to follow this  
basjebooi

League of Legends

145 posts in this topic

22 uur geleden zei PinGuN667:

In mijn optiek makkelijker dan ever, zeker als je kleine voordelen als flashes en heals eruit kunt halen en daar genoegen mee kunt nemen.

Ja makkelijker dan ever, maar je kunt je totaal niet meer onderscheiden als jungler. Vooral in high elo heb je echt geen vrijheid meer. Wat is het toch fijn om een support main te zijn :whoop:

3 uur geleden zei Ik zuig:

Ja makkelijker dan ever, maar je kunt je totaal niet meer onderscheiden als jungler. Vooral in high elo heb je echt geen vrijheid meer. Wat is het toch fijn om een support main te zijn :whoop:

Jungle/support is het voor mij inderdaad. Top is een leuk plan B.

Na 3 jaar geleden gestopt te zijn terug een maand of 2 aan het spelen. Ben Silver I top-main (wel Gold 4 mmr ongeveer), iemand met zelfde rank ong die eens wil duoq spelen?

Ook net weer een spel gespeeld waar niemand in mijn team boven de 80 cs haalt na 20 minuten. Soms is dit spel zo verschrikkelijk hatelijk.

Edited by Rahz

Op 2-8-2017 om 15:45 zei Rahz:

Na 3 jaar geleden gestopt te zijn terug een maand of 2 aan het spelen. Ben Silver I top-main (wel Gold 4 mmr ongeveer), iemand met zelfde rank ong die eens wil duoq spelen?

Ook net weer een spel gespeeld waar niemand in mijn team boven de 80 cs haalt na 20 minuten. Soms is dit spel zo verschrikkelijk hatelijk.

Hetzelfde voor mij in principe, alleen heb ik in Silver V moeten starten, en gezien de drama teams die ik inderdaad ook krijg, speel ik enkel ranked na een paar goede games op rij. Gister ook weer met Xin Zhao jungle meer farm halen dan de botlane. Zet je heel leuk LeBlanc op 6-0, maar als top niet reageert op de map en je botlane zo hard feed, ben ik er wel weer klaar mee..