AngliVentoux

[PCM 2013 | EXT_2] Lampre - Merida

1,943 posts in this topic

Je hebt Rosa naar een mooie klassering weten te leiden in de derde rit.

Prima begonnen met Rosa in de Ronde van Zwitserland :)

Ik krijg die lay-out niet voor elkaar. :( Dit forum momenteel :L 

Tabellen werken wel, @AngliVentoux. Alleen niet meer met die BB-codes. Kijk even hier: http://forum.pcmfocus.com/topic/28723-melden-bugsfouten-nieuwe-versie/?do=findComment&comment=1060507 waar Satioz het uitlegt.

En anders schijnt het ook te werken als je de tabel in Word maakt en vervolgens hier in kopieert.

Zou zonde zijn als je deze prachtige carriere staakt omdat je die tabellen niet meer voor elkaar krijgt.

Tabellen werken wel, @AngliVentoux. Alleen niet meer met die BB-codes. Kijk even hier: http://forum.pcmfocus.com/topic/28723-melden-bugsfouten-nieuwe-versie/?do=findComment&comment=1060507 waar Satioz het uitlegt.

En anders schijnt het ook te werken als je de tabel in Word maakt en vervolgens hier in kopieert.

Zou zonde zijn als je deze prachtige carriere staakt omdat je die tabellen niet meer voor elkaar krijgt.

Zou inderdaad heel zonde zijn. Alhoewel het niet optimaal is, krijg ik de tabellen nu gelukkig wel voor elkaar. :) Ik zal dan wel alle tabellen in mijn documenten aan moeten passen, want ik heb ze allemaal met [] staan in plaats van <>. En dat kopiëren deed ik eerst altijd op die manier vanuit Word, maar dat werkt niet meer. 

Zou inderdaad heel zonde zijn. Alhoewel het niet optimaal is, krijg ik de tabellen nu gelukkig wel voor elkaar. :) Ik zal dan wel alle tabellen in mijn documenten aan moeten passen, want ik heb ze allemaal met [] staan in plaats van <>. En dat kopiëren deed ik eerst altijd op die manier vanuit Word, maar dat werkt niet meer. 

Ik weet niet of je de export nog hebt van in Excel. Tabellen kopiëren vanuit Excel is geen enkel probleem.

Btw: het aanpassen van [] in <> tekens in Word kan normaal ook snel geklaard worden.

Edited by Mattias

mmucdu.jpg

#182 Ronde van Zwitserland

24ytkzd.jpg
Vorige editie

1. neumax_th.jpg Nairo Quintana         2. 15gfj2a_th.jpg Vincenzo Nibali          3. 104nuxz_th.jpg Chris Horner

Selectie

15gfj2a_th.jpg Diego Rosa
neumax_th.jpg José Serpa
15gfj2a_th.jpg Sacha Modolo

15gfj2a_th.jpg Andrea Palini

15gfj2a_th.jpg Luca Wackermann

2u7u13b_th.jpg Gang Xu

2uykuub_th.jpg Rafael Valls

x4g744_th.jpg Nelson Oliveira

2mlamc.jpg
Doelstelling: Win het bergklassement

Etappe 4
In deze korte vlakke etappe mikken we op de sprint van Sacha Modolo. De laatste twintig kilometers zijn erg chaotisch, maar uiteindelijk weten we Modolo in een goede positie te brengen. Wanneer de laatste vluchter Hermans is bijgehaald, worden de treintjes op gang getrokken. Sagan is erg sterk en maakt het werk van zijn ploeg af, Degenkolb wordt tweede. Sacha Modolo zat zoals eerder gezegd goed geplaatst, maar het ontbrak simpelweg aan kracht om nog te versnellen, hij finisht als zevende.

mqyw6.jpg

Uitslag Etappe 4

1. 25ft6k9_th.jpg Peter Sagan | Befimmo
2.
295e3vt_th.jpg John Degenkolb | Sky ProCycling
3.
28buump_th.jpg Mark Cavendish | Movistar
4.
21l8k5s_th.jpg Arnaud Démare | Le coq sportif
5.
14t0rjo_th.jpg Matthew Goss | Orica - GreenEdge
7.
15gfj2a_th.jpg Sacha Modolo | Lampre - Merida

2h24’29
+0
+0
+0
+0
+0

Etappe 5
De vijfde etappe is ook vlak, maar veel langer dan de rit van gisteren. Bovendien loopt de weg in de laatste kilometers venijnig omhoog. Aan het begin van de etappe schieten er direct weer vier renners weg, die de wedstrijd mogen kleuren. Zoals verwacht worden ze uiteindelijk weer bijgehaald. Lampre – Merida lanceert een geweldig treintje, met Modolo natuurlijk in het laatste wiel. Modolo komt er jammer genoeg toch iets te vroeg uit, en zakt in de laatste honderd meters terug. Cavendish lijkt te gaan winnen, maar in de laatste meters komt er een komeet aan de linkerzijde van de weg gestoven die luistert naar de naam Appollonio! Een zeer verrassende zege voor de Italiaan!

np3vvd.jpg

Uitslag Etappe 5

1. 15gfj2a_th.jpg Davide Appollonio | AG2R – La Mondiale
2.
28buump_th.jpg Mark Cavendish | Movistar
3.
21l8k5s_th.jpg Nacer Bouhanni | Cannondale
4.
295e3vt_th.jpg John Degenkolb | Sky ProCycling
5.
156fu51_th.jpg Gianni Meersman | Befimmo
8.
15gfj2a_th.jpg Sacha Modolo | Lampre - Merida
4h28’50
+0
+0
+0
+0
+0

Etappe 6
In de eerste van een serie van drie bergritten springt Rafael Valls direct weg uit het peloton. Samen met vijf metgezellen vormt hij een zestal dat een grote voorsprong krijgt. Een te grote voorsprong zo blijkt, want de zes gaan strijden om de zege. Rafael Valls is de sterkste bergop en hij laat dit dan ook zien op de voorlaatste en laatste beklimming. In de afdaling naar de finish kan Andrey Amador echter terugkeren, de twee gaan samen strijden om de zege! Valls blijft de laatste kilometers in het wiel van Amador zitten en hij komt er op tijd uit, maar de Spanjaard komt er niet meer overheen! Als troostprijs mag Rafael morgen wel de bergtrui dragen en staat hij nu zesde in het algemeen klassement. Bij de klassementsrenners zagen we op de laatste beklimming ook een harde koers. Mollema, Froome en Nibali wisten uiteindelijk weg te komen en een minuut te pakken op een achtervolgende groep van zo’n vijftien renners, waar ook Diego Rosa deel van uit maakte.

xgbe4k.jpg

Uitslag Etappe 6

1. 243gc2r_th.jpg Andrey Amador | Movistar
2.
2uykuub_th.jpg Rafael Valls | Lampre - Merida
3.
2uykuub_th.jpg Luis Angel Maté | Caja Rural
4.
2rqdf7r_th.jpg Vladimir Gusev | Katusha
5.
15gfj2a_th.jpg Eduardo Zardini | Bardiani
26.
15gfj2a_th.jpg Diego Rosa | Lampre - Merida
4h15’17
+0
+22
+22
+22
+5’07

2nvz34j.jpg
Algemeen Klassement

1. 28buump_th.jpg Chris Froome | Sky ProCycling
2.
2db6lxy_th.jpg Bauke Mollema | Belkin Pro Cycling
3.
neumax_th.jpg Rigoberto Uran | Astana
4.
15gfj2a_th.jpg Vincenzo Nibali | Astana
6.
2uykuub_th.jpg Rafael Valls | Lampre - Merida
12.
15gfj2a_th.jpg Diego Rosa | Lampre - Merida

19h45’26
+1’16
+1’33
+3’01
+5’09
+6’09

Overige Klassementen
Groen:
25ft6k9_th.jpg Peter Sagan | Befimmo
Bollen:
2uykuub_th.jpg Rafael Valls | Lampre – Merida
Wit:
21l8k5s_th.jpg Thibaut Pinot | Le coq sportif

CU: Tour of Luxembourg [1/2]!
23su5qs.jpg
Bedankt voor de reacties! Het is nu al een stuk beter. Nog een paar dingen lukken niet. Een spoiler om de profielen onder te zetten, en de witregels rondom de tabellen weg te halen. In ieder geval bedankt Dahls en Mattias!

Edited by AngliVentoux

het oogt wel prima zo. :) 

je hebt bijna een onverwachte etappe kunnen nemen met Valls. knap! 

Goed om zien dat je steeds beter overweg kan met de nieuwe codes.

Prestatiegewijs enkele mooie ereplaatsen weten te bemachtigen.

Mooie tweede plek met Valls.

Opmaaktips: Spoiler staat gewoon in de opmaakbalk. Shift+Enter geeft nieuwe regel zonder wit er tussen.

Het is jammer dat je Amador niet kon verslaan, maar je hebt met Valls een puike rit gereden. De bolletjestrui is dan ook welverdiend.

Jammer dat je net geen overwinning kon pakken met Valls, maar tweede achter Amador is zeker geen schande!

Alweer op niveau in Zwitserland!!!

Jouw carrière blijft interessant om volgen. ;)

Leuke ploeg, goede verslagen, sterke resultaten.