den zwartjoekel

waar is die kk avondetappe nu??!!!

533 posts in this topic

243es61.gif

Danny Nelissen werd ook in een zielig hoekje gedrukt he :lachen: En dan zichzelf willen bewijzen dat hij altijd afstand houdt en dat hij echt niet zielig is. Dan help je zelf nog even mee ook. ;c

en nelissen zichzelf verdedigne idd waarmee hij ebvestigt dta hij gewoon een [paria is, een dikke vatsige paria wel te verstaan

1 uur geleden zei den zwartjoekel:

heb tour du jour gekeken. die presentator bart moet er nog wel inkomen zeg (hoop ik)

Bart probeert teveel Genee na te doen. Zoals vanavond ook dat hij dezelfde grapjes probeert te maken tegenover Boskamp.

8 uur geleden zei Tjebco:

Bart probeert teveel Genee na te doen. Zoals vanavond ook dat hij dezelfde grapjes probeert te maken tegenover Boskamp.

klopt. terwijl hij niet die chemie heeft met boskamp. gelukkig voor hem is boskamp de aardigste meest egoloze gozer die je kan hebben.

En als je een beetje losjes doet en jezelf bent is dat een van de makkelijkste programma's om te presenteren denk ik zo. 

Kijkt iemand de kk avondetappe eigenlijk überhaupt? 

Paar keer gezien uit pure verveling. Dione weet weinig, en alle gasten zijn ook kut (Zonneveld/Nelissen). Die Suzanne Schulting vind ik trouwens ook overdreven gehypet, hoe vervelend zat zij met die selfiestick rond te lopen zeg.

11 uur geleden zei AngliVentoux:

Paar keer gezien uit pure verveling. Dione weet weinig, en alle gasten zijn ook kut (Zonneveld/Nelissen). Die Suzanne Schulting vind ik trouwens ook overdreven gehypet, hoe vervelend zat zij met die selfiestick rond te lopen zeg.

heb het niet gezien, maar aan de namen die ik lees krijg ik spontaan zin om dood te gaan.

Hulp bij nodig?

Ik zag dat ranzige hoofd van die Henk Lubberding ook alweer langskomen, en die onverstaanbare proleet van een Harmeling. 

Ze willen ook geen leuke gasten neerzetten he. Altijd maar weer uitkomen op dezelfde mensen, waar niemand op zit te wachten lijkt me toch. 

José was er gisteren :wub:

Het wordt er ook niet beter op he? De uitzendingen zijn ingekort, Dione haast zich er doorheen net op de momenten dat het interessant wordt, en Jan Janssen sluit af. Ja leuk hoor, dat hij ooit de eerste Nederlander was die de Tour won, maar ik trek hem slecht. Die mag zichzelf veel te graag horen praten. Had Mart dat laten doen dan :(

En dan heb je Tour du Jour waar de gasten eigenlijk interessanter zijn (Boogerd, en vooral Stef Clement. Toch wel uitzonderlijk dat iemand die nog -min of meer- koerst helemaal geen blad voor de mond neemt). Maarja, de presentator kent geen kloten van wielrennen. Wilfred ook niet, maar die kon tenminste nog presenteren. 

Alles is nu net kut eigenlijk qua Touromlijstende programma's :(

Edited by Gratemans

Oh, en het helpt bij Tour du Jour ook niet dat de presentator de meest nerveuze persoon aan tafel is trouwens. Die is zo gespannen dat het godverdomme ook op mij als kijker overslaat. 

Ja die presentator is heel geforceerd bezig ook

En Dione haast zich er door heen ja. En stelt kutvragen ook. 

Edited by Zeus