Sem

[PCM 2014 | EXT_3] LottoNL - Mediamarkt | BEDANKT!

1,969 posts in this topic

Je bent goed begonnen in Parijs-Nice met Hofland en Dumoulin!

Nog steeds heel knappe resultaten dito verslagen!!!

Sterke ploegentijdrit. ;)

Leuk nieuws!

Een aantal maanden later heb ik toch eens de tijd genomen om mijn trouwe lezers blij te maken. Ik moet zeggen dat het veel te lang heeft geduurd. Ik heb nog 22 delen van deze 'legendarische' carrière. Een half jaar geleden was mijn spelling nog niet helemaal top en keek ik alles twee keer na. Ik wil jullie ook blij maken met de FDB16, dus het controleren gaat helaas niet echt meer lukken. Niet getreurd, want de lay-out en de resultaten blijven gewoon van hetzelfde niveau. De resultaten waren toen extreem hoog ondanks dat ik boven extreem speelde. Genoeg gepraat, het is tijd voor het eerste deel dat jullie kunnen zien. Veel plezier!:D

385_zpssppo70tj.png%7Eoriginal

386_zpsnskdq8xh.png%7Eoriginal

387_zpsrinexy0w.png%7Eoriginal

(Helaas had ik hier geen PSD van, waardoor ik het word(t) foutje en 'par' niet kon verbeteren)

388_zpsrv0qukd2.png%7Eoriginal

4 minuten geleden zei Joaquin Purito Rodriguez:

Heerlijk dat deze carrière verder gaat, al hoop ik dat je toch nog iets voor de concurrentie over laat vanaf nu :P 

Je kent me @Joaquin Purito Rodriguez. :lachen: Als ik nu het overnieuw zou spelen zou ik deze resultaten niet meer bereiken, maar destijds ging het als een speer.

Helemaal vergeten te vertellen. De laatste race is de Amstel Gold Race, stukje 406#. ;)

Mooi dat je weer verder gaat, het carrièreboard begint weer steeds actiever te worden :)

10 minuten geleden zei Jimski:

Mooi dat je weer verder gaat, het carrièreboard begint weer steeds actiever te worden :)

Inderdaad, ik sluit me volledig hierbij aan. Jouw carrière is echt een verrijking voor het carrièreboard ;) 

Erg mooi dat je weer verder gaat met deze carrière, hopelijk met even goede prestaties! 

8 minuten geleden zei Jarne:

Inderdaad, ik sluit me volledig hierbij aan. Jouw carrière is echt een verrijking voor het carrièreboard ;) 

1 minuut geleden zei LL-Fan:

Erg mooi dat je weer verder gaat met deze carrière, hopelijk met even goede prestaties! 

Heel erg bedankt voor de reacties jongens!

Helaas heb ik toch een aantal pareltjes moeten missen. Deze carrière (net als Androni) waren 'voor mijn tijd' en als ik er zo naar kijk vind ik dat wel erg spijtig. Je carrière ziet er goed uit, verzorgd, leuk gebracht, mooie resultaten.. ik hoop dan ook dat je binnenkort de tijd hebt om weer een mooie carrière op het board te starten :) 

Mooi dat je verder gaat met deze carrière!

Tirreno: Je bent goed begonnen aan de Italiaanse ronde, met een puike ereplek in de ploegentijdrit.

P-N: Het is jammer dat die dekselse Gilbert ietsje sneller was in de vierde etappe. Laten we hopen dat Mollema in het vervolg van de ronde de leiderstrui kan afpakken van König.

Jongens allemaal heel erg bedankt! Door die massale steun komt hier reeks twee ;)

389_zpstv4yhlsa.png%7Eoriginal

http://s19.postimg.org/g8hjwlahd/390.png

http://s19.postimg.org/5oc7rqvdd/391.png

http://s19.postimg.org/rm437sl01/392.png

In de Tirreno doe je het erg sterk met Kelderman en in Parijs-Nice rijd ne sterk met Mollema, Dumoulin, Hofland en Geschke!

Wat een verschrikkelijk lekkere ploeg heb je ook eigenlijk! :o Hele mooie overwinningen gepakt hier met Dumoulin, Geschke en Kelderman. De TT zal lastig worden voor Mollema, maar misschien dat Dumoulin nog voor een stuntje kan zorgen? (Weet niet hoe zijn stats in deze db zijn natuurlijk)

Aaawww yes!! Deze volgde ik toen ik net op het forum zat zo graag!! Geweldige carrière is dit! Mooie resultaten weer als vanouds :)