dvsermelo

Wielerprono

76 posts in this topic

ID: 1   Posted (edited)

Ik heb nu dit. Al heb ik vandaag ongeveer iedereen wel erin en eruit gehad.

1zb4gnp.png

Waarschijnlijk gaat Betancur er nog uit. Met Barguil hoop ik stiekem wat punten te sprokkelen. Maar waarschijnlijk doe ik hen samen weg ipv Daniel Moreno.

Edited by dvsermelo

Betancur wisselen voor Chaves?

Hoeveel punten is Moreno? Anders kan je hem volgens mij beter wisselen met Hesjedal. :s

Betancur wisselen voor Chaves?

Chaves is 0 punten. Kan wel wisselen, maar dan moet ik dus nog 915 punten verdelen :)

Nee man. Bargijl moet erin blijven. Die gaat wel een ritje pakken.

Ik weet niet, twijfel wel erg. Want met Moreno heb ik gewoon wat meer zekerheid.

Hoeveel punten is Moreno? Anders kan je hem volgens mij beter wisselen met Hesjedal. :s

Hesjedal is slechts 294 en Moreno 1261. Dat is nogal een verschil.

Hesjedal gaat wel verrassen.

Ik wissel zo vaak, dat is niet normaal. Heb nu dus weer dit :P

34eddw6.png

Hesjedal + Betancur wisselen voor Moreno dan. Barguil moet er gewoon inblijven hoor.

Overigens voor de anderen die nog een team maken. Ik heb wat renners in een lijst gezet die rijden en de punten erbij.

2hmeqvl.png

1 person likes this

Hesjedal + Betancur wisselen voor Moreno dan. Barguil moet er gewoon inblijven hoor.

Gaat Barguil echt zo fantastisch rijden dan?

Toch beter dan Hesjedal gok ik.

ID: 12   Posted (edited)

Toch beter dan Hesjedal gok ik.

Weet niet. Hij reed, ondanks zijn dikke valpartij in de Giro, een prima klassement nog. EIndigde 9e en op het laatst bleef hij het langste hangen bij Quintana. Daarna niet veel meer gereden om zich volledig te focussen op de Vuelta.

Barguil is nog grillig. DIe gaat misschien een etappe pakken, maar niet constanter rijden en hoger eindigen.

Edited by dvsermelo

Arredondo mss?

Beetje hetzelfde verhaal als Barguil. Dan zou ik nog eerder Barguil nemen, die is ook minder punten waard. Arredondo is we nog aanvallender.

@Little Goliath

Als je nog een aanvulling hebt op die lijst, hoor ik het wel ;) Volgens mij waren dit de 'favorieten'..

Rodriguez heeft ook nog maar weinig gereden dit seizoen, Froome ook niet al te veel, een van die 2 moeten er zeker in. En Betancur gaat echt niets vooruit geraken.

Chaves zou wel eens echt kunnen doorbreken hier, en ik weet ook niet of Adam Yates meedoet anders zou dat ook wel eens een goede zet kunnen zijn

Rodriguez heeft ook nog maar weinig gereden dit seizoen, Froome ook niet al te veel, een van die 2 moeten er zeker in. En Betancur gaat echt niets vooruit geraken.

Chaves zou wel eens echt kunnen doorbreken hier, en ik weet ook niet of Adam Yates meedoet anders zou dat ook wel eens een goede zet kunnen zijn

Yates en Chaves zitten beiden in m'n team ja. 

Maar Rodriguez en Froome gaan knallen ja, maar die zijn té veel punten waard. Heb ik liever Quintana die ruim 1000 punten minder is. Op een budget van 7000 is dat echt heel veel.

ID: 19   Posted (edited)

En met Uran en Betancur eruit? Kan je er een van die 2 nog niet insteken? Omdat Rodriguez wel veel garanties zijn op top 3's

Bovendien zou ik Hesjedal er niet in steken

Edited by Jonas

ID: 20   Posted (edited)

En met Uran en Betancur eruit? Kan je er een van die 2 nog niet insteken? Omdat Rodriguez wel veel garanties zijn op top 3's

Bovendien zou ik Hesjedal er niet in steken

Hesjedal wordt duidelijk onderschat. Zeker gezien zijn puntenaantal in dit spel is hij het selecteren zeker waard.

Als ik Rodriguez of Froome wil gaat dat ten koste van Moreno + Uran + Matthews/Hofland

Edited by dvsermelo