Dahls

[PCM 2014 | MOE_5] Fuji - Nippo

2,380 posts in this topic

Deze overzichten zijn puur goud zeg. 

1 person likes this

38 minuten geleden zei kelvin:

Heb je dat ploegenoverzicht gemaakt met Photoshop, Dahls ?

Die maak ik in OpenOffice Calc (vergelijkbaar met Excel). Uiteraard copy/paste naar Photoshop. 

De grafische dingetjes doe ik in Photoshop, maar al mijn stukjes maak ik tenslotte in Calc.

Absoluut weer heel netjes gedaan hoor! Valt me op dat de beste renners redelijk bij dezelfde ploegen zitten of niet? Puur op basis van naam althans. Jouw ploegje is er weer goed op vooruit gegaan zeg. Met Barguil en Ruffoni heb je gewoon twee absolute kopmannen binnengehaald, daar kan je absoluut punten mee scoren. Heerlijk gebalanceerde ploeg. Past wederom in de groeicurve van je carrière. Een mooie top 5 in een GT, plus wat ritzeges en hopelijk een uitschieter in een klassieker, zou een mooi eindresultaat zijn van het komende jaar.

1 person likes this

Een erg mooie ploeg waarmee je het komend seizoen toch aardig wat potten moet kunnen breken. Zeker Ruffoni zal de nodige zeges gaan binnenhalen (hoop ik dan). Op naar een mooi seizoen!

1 person likes this

8 uur geleden zei tinyriconen:

Valt me op dat de beste renners redelijk bij dezelfde ploegen zitten of niet? Puur op basis van naam althans.

Wat bedoel je eigenlijk precies? Dat ze niet van ploeg zijn veranderd? Of dat ze voornamelijk bivakkeren bij de sterkste ploegen?

Beiden is wel een beetje waar namelijk. Maar dat is PCM. Wat dat betreft kon ik de transfer van Uran naar Belgacom (orig. IAM) wel toejuichen.

Verder allen bedankt voor de mooie fijne leuke reacties! :notworthy:

361_FJN18Goals_zpshpmpbeam.png

Ach ja... de doelstellingen... net als vorig jaar: mijn doelen liggen elders en ik ga het trainingsprogramma dus niet omgooien om te kijken of ik misschien toch ook de Strade Bianchi kan winnen. De sponsor zal vast wel weer tevreden zijn aan het eind van het seizoen en anders moeten we het maar minder poen doen. Ook eens anders dan de standaard "alleen maar naar boven"-carriere.

Zo dat zijn pittige doelstellingen. Maar met een seizoen als vorig jaar zal de sponsor ook wel tevreden zijn. 

Belachelijke doelstellingen, maar zoals je zelf aangeeft zal de sponsor wel weer tevreden zijn. Veel succes dit seizoen!

Nippo heeft het een beetje hoog in de bol gekregen... Doelstellingen zijn inderdaad niet heel belangrijk, als je een goed seizoen draait, zijn de sponsors wel tevreden.

Vreemde doelstellingen, maar goed dat je daar maling aan hebt. Doe gewoon je eigen ding. Dat is nu al vier seizoenen erg goed gegaan en heeft je gebracht waar je nu staat. Dus doe maar nog zo'n jaartje! :) 

Ik bedoelde inderdaad dat de sterke renners zich samenvoegen bij een select aantal ploegen. Slechte trend ;)

Een mooie ploeg heb je voor volgend jaar, de doelstelling zijn wat hoog voor je ploeg.
Maar het zal wel weer een mooi seizoen worden

Even melden dat ik tot begin Augustus op vakantie ben.

1 person likes this

Of naja.. 'vind ik leuk'? Het is je gegund ;) Wel jammer van de carrière-pauze. Geniet ervan!

Succes dit seizoen.

Kon je die doelstellingen in pcm14 niet aanpassen?

Zalig overzicht :notworthy:!!

Hoe plan je je seizoen dan in als je niet echt kijkt naar de sponsors??

Op 6/28/2017 om 23:02 zei Taz:

Zalig overzicht :notworthy:!!

Hoe plan je je seizoen dan in als je niet echt kijkt naar de sponsors??

Ik plan de selecties van de drie grote rondes, en pas de schema's van die renners daar op aan. De rest doe ik wat kleine aanpassingen bij, om te zorgen dat ze niet oververmoeid voor het einde van het seizoen. 

En bedankt, Photobucket! Na al die jaren toch maar eens kijken of ik ze op mijn eigen domein kwijt kan. Al zal het aanpassen van mijn vijf carrières wel een flinke tijd kosten...

Belachelijk! Zou jammer zijn als deze 'museumstukken' verdwijnen. 

Bij heel wat mensen doet Photobucket nogal vervelend op het moment. Hoop echt dat je alle posts nog kunt fixen :)