Sign in to follow this  
Jonas

Counter Strike: Global Offensive

493 posts in this topic

Unibet en op wie de wedstrijd/map wint.

Gisteren het spel maar eens aangekocht, na Katowice te hebben gevolgd en er was ook nog eens 50% korting.

Het is al geleden van CS: Source dat ik nog eens gespeeld heb. Dus iemand wat tips & tricks om snel terug beter te worden? Al heb ik niet de juiste spullen om echt intensief te gaan spelen. (ik speel bijvoorbeeld op een laptop).

Vooral competitive spelen.

Net de finale bekeken (was dit weekend niet thuis) en toch wel een verdiende winnaar.

Al zou het fantastisch geweest zijn mocht NiP die comeback voltooid hebben. En Allu, wat een prestatie.. Maar ik vind hem wel niet passen binnen NiP. Speelt nog te veel op z'n eigen.

Gisteren het spel maar eens aangekocht, na Katowice te hebben gevolgd en er was ook nog eens 50% korting.

Het is al geleden van CS: Source dat ik nog eens gespeeld heb. Dus iemand wat tips & tricks om snel terug beter te worden? Al heb ik niet de juiste spullen om echt intensief te gaan spelen. (ik speel bijvoorbeeld op een laptop).

Speel wat deathmatch, oefen vooral wat op sprayen

Al speel ik zelf eigenlijk totaal niet meer, mijn broertje zit nu op mijn account

Vooral competitive spelen.

Net de finale bekeken (was dit weekend niet thuis) en toch wel een verdiende winnaar.

Al zou het fantastisch geweest zijn mocht NiP die comeback voltooid hebben. En Allu, wat een prestatie.. Maar ik vind hem wel niet passen binnen NiP. Speelt nog te veel op z'n eigen.

Inderdaad.

Maar om één of andere reden is fnatic echt niet likeable

die clutch van friberg bij 15-12  :notworthy: op zich mss niet de meest indrukwekkende kills, maar op zo'n intens moment wel geniaal.

ik vond allu qua frags vooral uitstekend als hij niet aan het awpen was. Kan aan mij liggen, maar hij miste toch wel wat makkelijke shots. Bij 14-14 op dust 2 vb, cruciaal was dat denk ik dan. Voor de rest wel een heel sterke finale gespeeld idd. Maar het charisma van fifflaren is wel een beetje een gemis.

is dat btw altijd op grote toernooien dat er ook pov-streams zijn waar je de teamspeak kan horen? Was de eerste keer dat ik dat zag. Best gek op die manier, zeker aangezien er veel in het engels werd gecommuniceerd omdat allu geen zweeds spreekt.

Edited by suigfdhuibsyret

Op ieder groot event (lees: offline-finales) doen ze dat wel. Zo ook tijdens MLG Aspen anderhalve maand terug.

Btw; ik had alle wedstrijden gekeken (of toch diegene die werden gestreamed) donderdag en die Rain van LGB beviel me wel.

Inderdaad, LGB vind ik ook een leuk team, al heb ik het meer voor jkaem

Bij NiP was Get Right duidelijk de mvp hoor

Maar die Tec-9 he ;c Oloftec ;c

Beste speler ter wereld uitgeschakeld in de groepsfase ;c Zet KennyS bij nV in de plaats van Schmitzzzz en het is zonder twijfel de nr. 1 ploeg.

Cva, quasi iedere avond zit ik er wel op tussen 19u en 21u.

@Jonas

ik heb het een paar weken geleden ook gekocht, voor het eerst in 7 jaar wat cs gespeeld :P was wel ff een ontnuchtering. direct ontmoedigd, maar graag^^. Ben ook zowat elke dag wel een paar uurtjes vrij. anders voegen we elkaar toe op steam ofzo. nuja, als jullie liever niet met een duts spelen snap ik het ook hoor ;)

maar als ik ff twee weekjes intensief oefen zou ik toch weer een aanvaardbaar niveau moeten halen

Edited by suigfdhuibsyret

Iedereen mag mij nog steeds toevoegen: BuLLeTiSBaCK of rzL.

Lijst:

Jonas--> Paul Allen | Rang: Gold Nova III

Kny069 --> The Aimless Invader

Skyver-->Skyver/rzL

Edited by Jonas