Sign in to follow this  
Dinoow

[Focus] Slimste Mens

519 posts in this topic

En morgen komen ze online? :banana:

Bijna allemaal ja.

Twee zijn niet opgenomen :(

Slechte organisatie weer :L:clown:

Moeilijke vragen!

Zou ik ook zeggen!

Ik kon nog vals spelen bij Oostenrijk, maar toch maar niet gedaan.

De 9 halve finalisten zijn bekend. @Dinoow heeft beloofd om de 6,5 filmpjes zo snel mogelijk online te gooien. 

Moeilijke vragen!

Zou ik ook zeggen!

Ik kon nog vals spelen bij Oostenrijk, maar toch maar niet gedaan. Echt faal dat ik daar niet opkwam

@LSDS @Pliox @Gilles @ddamore @Renze @Tim @Michal Kwiatek @Stinooo @Little Goliath @aron24 @Jarne @Gaussier @Erik @SteJov @Jimski @Skyver @Stefanvk @Luuk. @Herrada @Lukylukker @Nnelg @Viza Gonzalez @Danny @rowan @Stijn_D-V @Rubennn @jef_fe

Hey beste deelnemers,

Alle afleveringen zitten erop en we hebben onze 9 halve finalisten! Vanavond zal ik alle 6,5 afleveringen online zetten en hier plaatsen (er staan er al 2 online trouwens) en zullen we meteen plannen voor de halve finales. Eerst nog met Hendrik bespreken wanneer we kunnen.

Verder zoeken we nog deelnemers die er al uit liggen voor een testronde/testrondes. Dus als je nog eens dit spel wil spelen en je hebt morgen of overmorgenavond tijd, stuur me dan een pm! Let er wel op, ik ga niet een planning voor jullie maken, jullie zorgen maar zelf voor een drietal die op eenzelfde moment kan. Ik kan beiden avonden en eventueel ook overdag als ik het op tijd weet.

Maar dus, vanavond komen de afleveringen online en kunnen we meteen plannen voor de halve finales!

Doei!

Ik ook niet.

Krijg de Mention niet binnen?

Zelfde hier.

@LSDS @Pliox @Gilles @ddamore @Renze @Tim @Michal Kwiatek @Stinooo @Little Goliath @aron24 @Jarne @Gaussier @Erik @SteJov @Jimski @Skyver @Stefanvk @Luuk. @Herrada @Lukylukker @Nnelg @Viza Gonzalez @Danny @rowan @Stijn_D-V @Rubennn @jef_fe

Hey beste deelnemers,

Alle afleveringen zitten erop en we hebben onze 9 halve finalisten! Vanavond zal ik alle 6,5 afleveringen online zetten en hier plaatsen (er staan er al 2 online trouwens) en zullen we meteen plannen voor de halve finales. Eerst nog met Hendrik bespreken wanneer we kunnen.

Verder zoeken we nog deelnemers die er al uit liggen voor een testronde/testrondes. Dus als je nog eens dit spel wil spelen en je hebt morgen of overmorgenavond tijd, stuur me dan een pm! Let er wel op, ik ga niet een planning voor jullie maken, jullie zorgen maar zelf voor een drietal die op eenzelfde moment kan. Ik kan beiden avonden en eventueel ook overdag als ik het op tijd weet.

Maar dus, vanavond komen de afleveringen online en kunnen we meteen plannen voor de halve finales!

Doei!

@LSDS @Pliox @Gilles @ddamore @Renze @Tim @Michal Kwiatek @Stinooo @Little Goliath @aron24 @Jarne @Gaussier @Erik @SteJov @Jimski @Skyver @Stefanvk @Luuk. @Herrada @Lukylukker @Nnelg @Viza Gonzalez @Danny @rowan @Stijn_D-V @Rubennn @jef_fe

Aanvulling: Ik zet de afleveringen na het eten online, dus verwacht ze ergens vannacht. Je kan natuurlijk op Skype vragen of jouw aflevering al online staat.

Ik wil ook wel een testronde. Heb wat recht te zetten.

@Rubennn en ik konden (geloof ik) al, dus wij zoeken nog een leuke partner. :whoop:

Kwartfinale

Aflevering 1

1. @SteJov

2. @Tim

3. @Stijn_D-V

De eerste aflevering is altijd het moeilijkst, dat was te blijken aan de organisatie. Misschien was het dus door organisatorisch falen dat Stijn_D-V de finale niet haalde. Al moet ik wel zeggen dat we met SteJov een terechte winnaar hebben. Hij had misschien maar 9 seconden over nadat hij Tim eruit speelde, maar dat was meer een tactische zet dan onkunde. Hier het filmpje:

Aflevering 2

1. @Lukylukker

2. @Erik

DNF. @aron24

Misschien wel de meest komische aflevering, maar hét fragment is er jammer genoeg uitgeknipt. En aangezien bij het eerste filmpje het internet van aron24 uitviel, gingen we verder zonder hem. Al denk ik niet dat dat anders zou zijn als er niks was met zijn internet. Erik kwam met een forse voorsprong in de finale, maar wist het toch uit handen te geven waardoor Lukylukker de halve finale kon bereiken.

Aflevering 3

1. @Skyver

2. @Jimski

3. @Stinooo

Skyver was duidelijk de slimste hier en hield een grote voorsprong op de overige twee, waar Jimski met een niet al te grote voorsprong op Stinooo doorging naar de finale. Na een lange intermezzo, waar er de hele tijd van quizmaster werd gewisseld, kon de finale worden gespeeld en was het Skyver met een grote voorsprong die won van Jimski.

Aflevering 4

1. @ddamore

2. @Little Goliath

3. @Nnelg

Eventueel had Little Goliath ruim kunnen winnen mocht hij niet zoveel tijd hebben besteed aan zijn fotoronde, maar het was toch echt ddamore die in de finale de eeuwige 12-jarige eruit speelde. Helaas is in het filmpje de finale verloren gegaan, maar dat betekent niet dat de rest niet te zien zal zijn!

Aflevering 5

1. @Michal Kwiatek

2. @LSDS

3. @Viza Gonzalez

Een grote druk stond er op de schouders van Viza Gonzalez en LSDS. Ik heb uit een anonieme bron zelfs vernomen dat LSDS zo nerveus was, dat hij tijdens de aflevering maar liefst twee keer een Rubik's kubus heeft opgelost. Dat veranderde echter niks aan het feit dat Viza Gonzalez na de collectieve ronde 3 seconden overhad waardoor hij eruit was gespeeld. En al mocht LSDS met 100 seconden meer de finale ingaan, Michal Kwiatek kwam toch met een forse comeback om deze aflevering te winnen.

Aflevering 6

1. @Stefanvk

2. @Jarne

3. @Danny

De ronde met de minste secondes, maar dat betekent niet dat de spanning er niet was. Uiteindelijk moesten we voor de finale helaas afscheid nemen van Danny en gingen we met Stefanvk en Jarne de finale in. Jarne dacht heel lang na over hun laatste finale vraag, maar kon er niks aan doen dat Stefanvk toch een antwoord meer wist. Daarmee won Stefanvk maar nipt van Jarne!

Aflevering 7

1. @Luuk.

2. @Rubennn

3. @jef_fe

Na een iets mindere ronde kwam misschien wel de aflevering met overall het hoogste niveau. Veel secondes werden gehaald, maar ook al had onze jef_fe een mooi aantal secondes na de collectieve ronde, het was te weinig om in de finale te komen. Daarin kon Luuk. pas nipt Rubennn verslaan en daarmee de halve finale te bereiken. Helaas is deze aflevering verloren gegaan (lees: Dinoow is een vergeetachtige stommerd).

Aflevering 8

1. @Gaussier

2. @rowan

3. @Pliox

Helaas nog een aflevering die niet is opgenomen en dat is misschien wel goed. Mocht Pliox de finale hebben gehaald had hij hem makkelijk gewonnen, aangezien de twee overigen maar liefst 15 finalevragen nodig hadden om een winnaar te bepalen.

Aflevering 9

1. @Herrada

2. @Renze

3. @Gilles

Gilles lag misschien wel lang aan de leiding, maar het gaat om het aantal seconden na de collectieve ronde. Daardoor kwamen Herrada en Renze tegen elkaar in de finale, waar Herrada toch wel duidelijk de slimste was en daarmee de halve finale mag gaan spelen.

https://youtu.be/pUxj0-CnXXs

Halve Finale planning, stuur wanneer je kan in pm.

Zaterdag 17:00 - 18:00 (Hendrik en misschien Dinoow)

Zaterdag 19:00 - 20:00 (Hendrik en misschien Dinoow)

Zaterdag 21:00 - 22:00 (Hendrik en misschien Dinoow)

Zondag 13:00 - 14:00 (Dinoow en misschien Hendrik)

Zondag 16:00 - 17:00 (Dinoow en misschien Hendrik)

Zondag 19:00 - 20:00 (Dinoow en Hendrik)

Maandag 19:00 - 20:00 (Dinoow en Hendrik)

Maandag 21:00 - 22:00 (Dinoow en Hendrik)

Dinsdag 11:00 - 12:00 (Dinoow)

Dinsdag 19:00 - 20:00 (Dinoow en Hendrik)

Dinsdag 21:00 - 22:00 (Dinoow en Hendrik)

Woensdag 19:00 - 20:00 (Dinoow en Hendrik)

Woensdag 21:00 - 22:00 (Dinoow en Hendrik)

Voor de testronde, morgen heb ik daarvoor tijd en zaterdagochtend misschien @Hendrik. Dus wees snel!

Edited by Dinoow

Sterk begonnen, zwak geeindigd. Helemaal van slag dankzij die fucking pastaronde. Een puzzel dat je niet ziet, en uiteraard, uiteraard een heel sterke @LSDS en @Michal Kwiatek die voor zijn 16 jaar echt wel heel slim is.

Gelukkig had ik nog die eerste ronde en de ronde van de krakatau waar ik toch nog kon tonen dat ik wel over bepaalde vakken weet waarover ik spreek. Finale zou me ook gelegen hebben, maarja... :)