Zweers

Focus op de Fiets - Materiaal

504 posts in this topic

ID: 501   Posted (edited)

4 uur geleden zei Pilsudski:

Vraag 2: weten jullie soms waar of er ergens écht epische wieleruitrusting te krijgen is? Ik heb het dan over t-mobile outfits vand de duitse of kazakse kampioen, wereldkampioenuitrusting van quickstep 2005, of iets van mapei,once,... zoiets. Of bestaat dat allemaal niet meer?

vintage kledingwinkels 

tenminste, iets als episode; zit kennelijk behalve in Utrecht en Amsterdam (waar ze in ieder geval Telekom, ONCE en Ibanesto-shirts hebben - en alles uit dat tijdperk, met een beetje geluk) ook in Brussel en Antwerpen

Edited by Ralf Mackenbach
1 person likes this

ID: 502   Posted (edited)

ik heb gisteren een Garmin Edge 820 gekocht. Hoe doe je vanuit de garmin op het einde van de rit, de resultaten naar Strava over te zetten?
En hoe werkt dat precies met de strava live segments die erbij zitten, want ik lees dat je daar een premiumaccount voor nodig hebt

bij voorbaat dank ^^

Edited by ddamore

Ik synchroniseer mijn Garmin met mijn telefoon en de Garmin app. Mijn Garmin account is vervolgens weer gekoppeld aan mijn Strava account waardoor die het automatisch overzet.

17 uur geleden zei ddamore:

ik heb gisteren een Garmin Edge 820 gekocht. Hoe doe je vanuit de garmin op het einde van de rit, de resultaten naar Strava over te zetten?
En hoe werkt dat precies met de strava live segments die erbij zitten, want ik lees dat je daar een premiumaccount voor nodig hebt

bij voorbaat dank ^^

Je hebt verschillende opties, die van JMCyclist.

Maar ook dat je zelf het bestand op zoekt op strava.
Dan ga je op strava rechtsboven naar het plusje -> activiteit uploaden. Dan kies je voor bestand.
Daar ga je bladeren in je garmin naar "activities". Pak je de activiteit die je wilt uploaden en voila..

Welke ik altijd doe is garmin koppelen aan strava accuont (zie apparaat bij activieit uploaden).
Dan installeer je garmin express op je pc en zodra jij je garmin koppelt aan de pc, dan uploadt hij automatisch je nieuwe bestanden.