Satioz

Melden bugs/fouten nieuwe versie

890 posts in this topic

Gelieve dit topic alleen te gebruiken indien je een bug/fout wilt melden. Overige reacties gelieve te plaatsen in het andere topic.

Om een bug te melden gebruik dan de volgende manier:
-Plaats van de fout/bug
-Actie die je op dat moment probeerde uit te voeren
-Browser
-Eventuele screenshots, of de foutmelding opzich
-Overige info

Dit zorgt ervoor dat het makkelijker is om e.e.a te vinden.

Ligt het aan mij, of is alles belachelijk groot geworden? Ik doe er drie uur over om naar de Kroeg te scrollen zowat :s

Denk dat het hem eerder zit in de breedte. Vroeger werd de sidebar niet meegerekend, en nu wel. Denk dat daar het meeste inzit op dat gebied waardoor het lijkt dat je meer moet scrollen.

Ik weet het al wel zeker, als ik de sidebar uitschakel, is er wel een verschil....

Edited by Satioz

@Satioz

Ik neem aan dat je de software voor het linken van filmpjes van YouTube nog aan zult passen? :) Weet trouwens niet of het plaatsen van Tweets e.d. wel werkt, dat is dan ook van minder belang.

Ik zie trouwens ook links bij mensen onder hun informatie staan in topics zelf zeg maar. Daarnaast staat er geen spatie tussen 'Woonplaats' en de "woonplaats".

En is het mogelijk om de spatieruimte tussen regels te verkleinen?

Dus

dit

allemaal

dichter

op

elkaar?

En is het mogelijk om de spatieruimte tussen regels te verkleinen?

Dus

dit

allemaal

dichter

op

elkaar?

​Test

Opnieuw quoten lukt dus maar oude quotes lijken wel niet meer te bestaan, of is dit normaal?

Ook smileys die voor de update zijn gepost werken niet meer. Test :P 

Denk dat het hem eerder zit in de breedte. Vroeger werd de sidebar niet meegerekend, en nu wel. Denk dat daar het meeste inzit op dat gebied waardoor het lijkt dat je meer moet scrollen.

Ik weet het al wel zeker, als ik de sidebar uitschakel, is er wel een verschil....

​Lijkt niet alleen zo hoor. Komt er nu gewoon op neer dat de breedte van het scherm totaal niet gebruikt wordt.

​Lijkt niet alleen zo hoor. Komt er nu gewoon op neer dat de breedte van het scherm totaal niet gebruikt wordt.

​<<< aja en het pcm focus auteur blokje lijkt ook niet lekker overgezet te zijn :s

De nieuwe standaard is 25 posts per pagina? Was 20 niet genoeg?

Ik vind het ook lastig ja.

Maar met z'n allen komen we er wel overheen!

Oh en wel echt irritant is dat je bij een PM nu een e-mail krijgt. En dat kan je dus niet uitzetten, maar ik zou dat toch graag wel zelf willen bepalen eigenlijk.

Ik zie geen mogelijk om van de mobiele versie naar de gewone versie te gaan, en andersom. 

Dat heet dus responsive. Hij kijkt naar het device en toont dan gewoon de pc versie alleen dan in aangepaste vorm. Dus daarom vervalt die knop ook direct automatisch..

Op de rest kom ik later uitgebreid op terug

waar is nieuwe inhoud? 

​Ik zou 'New Content' eens proberen.