Satioz

Melden bugs/fouten nieuwe versie

890 posts in this topic

Je kan als je op pagina 50 zit ook niet in een keer naar de laatste pagina, bijvoorbeeld pagina 70. Zelfde geldt als je naar de eerste paginas wilt.

@Satioz

​jawel hoor, gewoon op dat dubbele pijltje klikken

Bij mij staat enkel prev en een paar paginanummers

Ik heb toegang tot het heule admin panel, kan niet de bedoeling zijn! Al mag het wel :eyebrows:

​Is volgens mij bij iedereen zo met een beetje mod. opties. Is al enkele keren aangehaald namelijk en ik heb dit zelf ook.

Kan ik nog steeds posten in bbcode-modus? Zie dat nergens meer staan namelijk.

​@Satioz ?

​Als je op broncode klikt kan je normaal met bb-codes werken. Al heb ik het zelf nog niet geprobeerd.

Test

Toch niet, of de codes moeten veranderd zijn

Edited by Luuk.

Is het mogelijk terug te gaan naar de oude layout via thema's oid?

​Nee

Ik heb toegang tot het heule admin panel, kan niet de bedoeling zijn! Al mag het wel :eyebrows:

​Is volgens mij bij iedereen zo met een beetje mod. opties. Is al enkele keren aangehaald namelijk en ik heb dit zelf ook.

​@Satioz ?

​Als je op broncode klikt kan je normaal met bb-codes werken. Al heb ik het zelf nog niet geprobeerd.

Test

​Als je eens zegt wat er niet zou werken...

Waar is de shoutbox?

Waar kan je nu de taal veranderen? Ik heb veel liever Nederlands dan Engels.

Waar kan je nu de taal veranderen? Ik heb veel liever Nederlands dan Engels.

​Gast, dat gaat nog niet, is hier al twintigduizend keer gezegd, zelfs als reactie van Satioz op uw vraag.

Moest iedereen nu eens gewoon de mededeling in dit board lezen over wat er allemaal gebeurd is, zouden jullie weten dat er nog gesleuteld wordt aan de shoutbox. Daarnaast moet Satioz' hoofd ontploffen met al die vragen van jullie, ongehoord. 

Is het mogelijk terug te gaan naar de oude layout via thema's oid?

​Nee

​@Satioz ?

Test

​Als je eens zegt wat er niet zou werken...

Dus ik moet het wel op een manier doen via broncode? Die bbcodes die ik op het oude forum gebruikte werken niet namelijk.

Als iedereen dit even aanpast is het overzichtelijk :s

Lijstje met bugs 

- Reageren en naar andere pagina gaan is traag (terwijl het normaal sneller was) 

- Shoutbox is weg 

- BB-codes ? :s

- Toegang tot admin panel 

Edited by Andy Schleck

@Luuk. Als je even precies zegt welke er niet zouden maakt het voor mij makkelijker

Lijstje met bugs 

- Reageren en naar andere pagina gaan is traag (terwijl het normaal sneller was) 

- Shoutbox is weg 

​De taal niet vergeten. :camerluca:

Lijstje met bugs 

- Shoutbox is weg 

​De taal niet vergeten. :camerluca:

​Dat heeft ie inmiddels al gezegd, dus dat zet ik er ook niet bij

Ik kan nu mobiel ook boards inklappen. Sinds ik dat gedaan heb is mijn startscherm steeds dat alle boards ingeklapt zijn. Of ik ze nu weer uitklap of niet.

moet dus steeds alles opnieuw uitklappen.

is dat een bekend probleem @Satioz

@Satioz geen enkele van die die ik wilde gebruiken (uitgaande van het voorbeeld dan, niks gepost). Was voor een voorbeschouwing dus dingen als afbeeldingen, filmpjes en cursief schrijven.

Nu niet meteen een bug aangaande de nieuwe software, maar sinds wanneer krijg je op aanvraag regels in je eregalerij?

Ik krijg emails van pm's... Waar zet ik dat uit?

Ik krijg emails van pm's... Waar zet ik dat uit?

http://forum.pcmfocus.com/notifications/options/ en als je van een bepaalde pm maar de notificatie wil uitzetten i.p.v direct voor alle kun je dit doen door naar de pm te gaan, en vervolgens op message te klikken. Rest zal zich dan vanzelf wijzen.

Een aantal zaken ligt voorlopig onder behandeling bij de makers die er zelf ook moeite mee lijken te hebben. Dus het is mede daardoor ook op enkele dingen wachten, en de komende dagen wordt verder alles afgewerkt.

@Reuell lijkt op een probleem met de cookies, en kun je mede ook relateren aan het telkens opnieuw in/uitloggen in veel gevallen. Zal direct ook dat meenemen zodra ik ermee bezig ga ;).

@Gilles is altijd al zo voor bepaalde dingen hoor...

@Luuk. zou normaal moeten werken, mail eventueel de tekst eens door mede ook voor testdoeleinden om het te kunnen achterhalen, dus zoals je het probeerde. Mail kun je vinden in mijn profiel zelf.

@BelkinPro normaal zou het moeten tonen zoals @Rubennn al meldde. Stuur anders eventueel even een link van een topic waar het was. Scheelt mij weer zoekwerk..

Cooooookiiiiiiiieeeeeeees