DemoN

Ervaring | Pro Cyclist

1,121 posts in this topic

Begin nu aan mijn 3e seizoen.
Ik mag nog geen grote rondes rijden, dus wil ik me focussen op de vuelta Catalonië  en op de Canadese Québec en Montrial wedstrijden.

Nu denk ik erover om in mei juni, de training op 0 te zetten zodat ik fris ben in het naseizoen.
Is dit een logische gedacht en is dit slim of niet.

Ik heb in elk seizoen een rustperiode van een aantal weken, anders blijft de vermoeidheid alleen maar stijgen. Je moet wel op tijd weer beginnen met trainen, want als je van 50 vorm weer naar 85-100 wil, duurt dat wel even.

Eind seizoen 1. Koelbloeds' tiende en mooiste zege van het seizoen :) Hopelijk pak ik ook Parijs - Tours!

ngt0fo.png

Mirko Civendash en enkele andere grote namen geklopt.

Heeft er iemand anders al een extreem blessuregevoelige renner gehad? Mijn klimmertje heeft na een armbreuk en plots energieverlies tegen augustus wel al z'n portie ongeluk gehad :L

heb je hem soms Robert Gesink genoemd?

Weet niet of het hier al ergens vermeld werd, maar maakt je lengte en/of gewicht iets uit qua training of tijdens 3D-race zelf?

Alleen 3D verder niks.

Eind seizoen 1. Koelbloeds' tiende en mooiste zege van het seizoen :) Hopelijk pak ik ook Parijs - Tours!

ngt0fo.png

is dat een regen? Die Mirko Civendash?

ngt0fo.png

Ik neem aan dat dat de fakenaam is van Mark Cavendish???

Edited by Waaierrijden

ngt0fo.png

Jij zou sarcasme nog niet herkennen als het je in je gezicht sloeg.

ngt0fo.png

Ik denk ook van niet dan he..... misschien een knipoog erbij zetten de volgende keer?

ngt0fo.png

Ik denk ook van niet dan he..... misschien een knipoog erbij zetten de volgende keer?

;)

Best mooi, bij cofidis kunnen teken als belg vind ik dat een realistische keuze. Die mannen promoveren direct dus in seizoen 2 in de pro tour kunnen aantreden! 

Zelfde bij mij (ik als Nederlander, geen Nederlands team was geïnteresseerd) Promoveerden ook, toch gekozen om naar Garmin te gaan, aangezien ik daar betere knechten zou hebben in mijn eerste grote ronde die ik ga rijden in het derde seizoen.

De tweede etappe van de World Ports Classic gewonnen en daarmee ook het klassement. Dat levert me de leiderstrui op van het Continental klassement :banana: Rijd nu nog de GP du Luxembourg en dan rijd ik in juni en juli helemaal niets om de laatste drie maanden weer te shinen.

25oxr8n.png

Serieus, spel? Ik begin nu aan de Giro, maar de ploeg stelt telkens maar 8 renners op, waardoor ik niet kan beginnen! Ik kan zelf de selectie ook niet wijzigen, dus het is nu gewoon over en uit. Moet maar even met de editor prutsen, maar dit is echt belachelijk.

Je ploeg hoeft je toch niet op te stellen? heb je je zelf wel ingeschreven voor de Giro dan?

Ik zit wel in de selectie, maar de ploeg stelt naast mij maar 7 anderen op.

Heb je dit uiteindelijk nog kunnen oplossen @Elrick?

Ik zit namelijk met hetzelfde probleem...

Edited by LL-Fan

Serieus, spel? Ik begin nu aan de Giro, maar de ploeg stelt telkens maar 8 renners op, waardoor ik niet kan beginnen! Ik kan zelf de selectie ook niet wijzigen, dus het is nu gewoon over en uit. Moet maar even met de editor prutsen, maar dit is echt belachelijk.

Je ploeg hoeft je toch niet op te stellen? heb je je zelf wel ingeschreven voor de Giro dan?

Ik zit wel in de selectie, maar de ploeg stelt naast mij maar 7 anderen op.

Heb je dit uiteindelijk nog kunnen oplossen @Elrick?

Ik zit namelijk met hetzelfde probleem...

Ik heb met de editor een man in de selectie toegevoegd, zodat er wel negen waren. Je moet dan bij de renner zelf en bij Team Races iets aanpassen. Bij Team Races moet je hem bij de selectie voegen en bij de renner zelf moet je bij ''State'' In Race kiezen en bij ''Race'' de Giro of een andere race waar je het probleem mee hebt.

In de eerste drie maanden van het tweede seizoen toch goed gereden. 

- 4e Vuelta Ciclista a Murcia. Een koers als de Waalse Pijl, alles op de laatste heuvel, met 69 heuvel en 59 sprint dus geen slecht resultaat.
- 8e Ruta del Sol + Jongerenklassement. Tegenstanders waren Froome en Contador bijvoorbeeld. In het jongerenklassement nam ik het op tegen Yates.
- 2e Criterium International + Jongerenklassement. Poels won doordat ik in de laatste etappe de sprint in de finale niet meer kon winnen helaas.

In het 2e kwartaal ben ik gaan oogsten:

- 1e ZLM Roompot Tour. Met wat geluk gewonnen, tijdrit gesimuleerd en daar de winst gepakt.
- 1e Slzakiem Grodow Piastowskich. Zwaarste rit gewonnen en in de tijdrit dichtbij gebleven.
- 7e Criterium du Dauphiné + Jongerenklassement. Door hetzelfde klassement in de Criterium International te winnen mocht ik starten in World Tour koersen, ik koos voor de Dauphiné met succes. Op de laatste dag nog van 10 naar 7 gestegen en het Jongerenklassement afgepakt van Yates.
- 2e Route de Sud + Jongerenklassement. Betancur was me te sterk af hier.
- 3e NK ITT. Achter Dumoulin en Clement
- 2e NK RR. Achter Vermeltfoort die van me won in de sprint na een hele dag vroege vlucht. 

Nu 79 klimmen, 74 heuvel en 76 tijdrijden :) Volgend seizoen eens een grote ronde rijden, einde van het seizoen rijdt ik nog de Ronde van Lombardije

In juli nam ik een maandje vrij af, maar in de maanden Augustus tot en met November heb ik nog het een en ander bereikt!

- 7e Post Danmark Rundt
- 1e USA Pro Challenge
- 2e Tour of Britain
- 2e WK ITT
- 13e WK RR
- 15e Ronde van Lombardije
- 1e Chrono des Nations

Daarmee behaalde ik dit resultaat:

De ploeg promoveerde ook naar de World Tour, maar toch heb ik mijn keuze gemaakt om naar Cannondale - Garmin te gaan. Dit omdat ik volgend jaar een grote ronde wil rijden, en ik daar beter knechten in de bergen heb.

[img=

http://i1196.photobucket.com/albums/aa407/maxsuperboer/PCM0003_1.png

In de eerste drie maanden van het tweede seizoen toch goed gereden. 

- 4e Vuelta Ciclista a Murcia. Een koers als de Waalse Pijl, alles op de laatste heuvel, met 69 heuvel en 59 sprint dus geen slecht resultaat.
- 8e Ruta del Sol + Jongerenklassement. Tegenstanders waren Froome en Contador bijvoorbeeld. In het jongerenklassement nam ik het op tegen Yates.
- 2e Criterium International + Jongerenklassement. Poels won doordat ik in de laatste etappe de sprint in de finale niet meer kon winnen helaas.

In het 2e kwartaal ben ik gaan oogsten:

- 1e ZLM Roompot Tour. Met wat geluk gewonnen, tijdrit gesimuleerd en daar de winst gepakt.
- 1e Slzakiem Grodow Piastowskich. Zwaarste rit gewonnen en in de tijdrit dichtbij gebleven.
- 7e Criterium du Dauphiné + Jongerenklassement. Door hetzelfde klassement in de Criterium International te winnen mocht ik starten in World Tour koersen, ik koos voor de Dauphiné met succes. Op de laatste dag nog van 10 naar 7 gestegen en het Jongerenklassement afgepakt van Yates.
- 2e Route de Sud + Jongerenklassement. Betancur was me te sterk af hier.
- 3e NK ITT. Achter Dumoulin en Clement
- 2e NK RR. Achter Vermeltfoort die van me won in de sprint na een hele dag vroege vlucht. 

Nu 79 klimmen, 74 heuvel en 76 tijdrijden :) Volgend seizoen eens een grote ronde rijden, einde van het seizoen rijdt ik nog de Ronde van Lombardije

In juli nam ik een maandje vrij af, maar in de maanden Augustus tot en met November heb ik nog het een en ander bereikt!

- 7e Post Danmark Rundt
- 1e USA Pro Challenge
- 2e Tour of Britain
- 2e WK ITT
- 13e WK RR
- 15e Ronde van Lombardije
- 1e Chrono des Nations

Daarmee behaalde ik dit resultaat:

De ploeg promoveerde ook naar de World Tour, maar toch heb ik mijn keuze gemaakt om naar Cannondale - Garmin te gaan. Dit omdat ik volgend jaar een grote ronde wil rijden, en ik daar beter knechten in de bergen heb.

Hidden Content

Zeer goed bezig

Ik dacht echt dat ik extreem dom was omdat ik mijn renner per ongeluk van Dam Matthijs heb genoemd ipv Matthijs van Dam, weer gerust dat ik niet de enige ben die dit doet :P

Ik zeg er wel gelijk bij dat ik als Oudste optie ben begonnen (22) en op makkelijk speel. Ik heb de Editor niet gebruikt.

in seizoen 2 de ronde van Polen gewonnen en de bergklassement van de GP van Romandie. en Ik werd 3de in de Ronde van Zwitserland. Waardoor ik eind seizoen 2 aan de Vuelta mee mocht doen. Met overwicht de ploegentijdrit gewonnen (Wat wil je met Tony Martin en Tom Dumoulin in je team), waarna ik in etappe 5 zelfs heel even in het Rood reed. Maarja toen viel ik en brak ik mijn ruggenwervel (oid.) einde seizoen.

Ik zit nu in seizoen 3, zit bij Giant-Alpecin, na 1 seizoen Roompot, nu mijn 2de seizoen Giant voor €30,500, en heb zojuist de Giro d'italia gewonnen. Heb zelf klimmen op 82 staan en Tijdrijden op 77. Moet er bij zeggen erg veel geluk gehad met de Giro, want in etappe 4 of 5 zijn Quintana en Nibali gevallen waar ze op 5 minuten achterstand binnen kwamen. Nibali viel helemaal weg, en Quintana kwam sterk terug, Ik viel wat weg in de laatste 2 etappe's en verloor daar bijna mijn hele voorsprong van 6 minuten. Won hem met 35 seconden op Quintana. Ik pakte geen etappe deze giro.

Verder vind ik het heel vervelend dat in de NK van NL iedereen door achterstand ertussen door rijd. Maarja werd 2x ruim op waarde geklopt op Bauke Mollema (Of Mellema, hoe je hem wil noemen)