DemoN

Ervaring | Pro Cyclist

1,121 posts in this topic

denk dat ik op extreem ook nog wel kan winnen. Alleen op extreem zijn vlakke etappes en tijdritten onmogelijk (tenzij heuvel/klim tijdrit). Dus dat weiger ik.

ben trouwens nu door een pro-cyclist carriere aan het simmen om te kijken wat lange termijn effecten zijn en wat er gebeurd als je renner oud is.

Ook al getest wat er gebeurt als je eerst op randstats en zwakke stats traint. Gevolg, veel tragere groei, maar wel completer. Best een tip voor mensen die klagen over snelle groei. 

Wil je niet zo snel groeien en toch op normaal/moeilijk spelen? train dan op je zwakke punten

dan doe je gewoon wat fout hoor, ik heb totaal geen problemen met heuvelklassiekers... die koersen win ik altijd t makkelijkst zowat

Zeg jij me dan wat ik fout doe? Heb je mijn post uberhaupt wel gelezen? Zou jij niet raar opkijken als in de geschetste situatie zo'n prutser je compleet aan flarden rijdt?

Eerste WorldTour wedstrijd waarin ik een beetje vorm heb: Montréal. Ik block iedereen in de laatste kilometer en denk dat ik ga winnen want ik ga als eerste over de streep... was het de startstreep. Paar honderd meter verder bij de finish werd ik 8e :(

Eerste WorldTour wedstrijd waarin ik een beetje vorm heb: Montréal. Ik block iedereen in de laatste kilometer en denk dat ik ga winnen want ik ga als eerste over de streep... was het de startstreep. Paar honderd meter verder bij de finish werd ik 8e :(

:lachen:  

Edited by Keldermania

Voor de tweede keer start ik met nr. 51 aan de Tour. Mijn 2de Tour en 4de grote ronde kan me niet meer mislopen. 

wow zie nu pas dat ik variabele condities uit had (nochtans toonde hij bij elke etappe wel een getal van +2 tot -2. maar ik keek ngo eens goed in opties, en dat vinkje is heel verwarrend aangezien het std uitgevinkt staat dnek ik? iig zag ik voro het eerst een +3 bij een ploegmaat nu :o 

ook ga ik denk ik even spelen met de moeilijkheidsgraad, vind extreem toch net iets te extreem.heb gelezen datj e dat kan aanpassen. ik ga het 1.0375 maken denk ik. iets tussen extreem & moeilijk. of moet ik dan nieuwe carrière starten? welke file moet ik exact aanpassen. lees iets over een local? 

edit: lijkt te werken door de local aan te passen, al had ik wel +3 net :D 

dit maakt het tenminste speelbaar. hoef niet elke keer 2 minuten goed te maken id slotkilometers omdat de ai zo godsgruwelijk hard omhoog knalt, en maar blijft aanvallen. ai is ook een stuk passsievern u volgens mij. het komt niet meer echt voor dat een team de koers in handen neemt, en vol vol aan de voet doortrekt met zijn kopman. 

ai in heuvelritten is ook meer doenbaar, kan ze tenminste bijhouden als k vollebak op bolletje rijd nu :o 

Edited by Little Goliath

Was je local.cdb ook ineens kleiner? Met welke editor heb je hem aangepast?

Databases worden altijd - apart genoeg - kleiner als je ze hebt aangepast.

Ik stond 3e op 4" voor de laatste etappe. Alles of niets gedaan op de eerste tussensprint en hem gepakt! Zo heb ik toch mooi Algarve gewonnen zonder geweldige vorm.

1    Renze    Team LottoNL - Jumbo    16h03'09
2    Tobias Ludvigsson    Ag2r La Mondiale    + 2
3    Jonathan Castroviejo    Team Sky    + 35
4    Peter Kennaugh    Lampre-Merida    + 46
5    Serghei Tvetcov    Ag2r La Mondiale    + 51
6    Gianni Moscon    SplitSe    + 57
7    Florian Sénéchal    Rockdog    + 1'00
8    Roman Rakov    Rockdog    s.t.
9    Ilnur Zakarin    Rockdog    + 1'36
10    Edward Theuns    Plakosmith    + 1'40

Machado is nog weggevallen, stond oorspronkelijk 2e ook op 4", maar heeft bijna 4' verloren in een vlakke etappe van 90km ;c het tempo was wel hoog tot de eerste tussensprint en in de laatste 25km.

Tweede WorldTour ronde ooit: Tirreno. In de eerste etappe met heuvels 9e geworden, wat vrij goed is aangezien ik maar 76 HEU heb. Een hoop renners hebben al achterstand, zoals Quintana, al wint zijn kopman Mollema wel. In de etappe naar de Terminillo uitgekomen in groepje 3 op plek 6, voor een hele hoop kleppers zoals Quintana, Froome, Porte, Aru, enzovoort. Na die etappe sta ik in het klassement op plek 6, jammer, want ik wilde graag top 5 rijden. Volgende vlakke etappe geeft Barguil echter op en zo schuif ik door naar plek 5. In de afsluitende tijdrit kwam die niet meer in gevaar.

1    Bauke Mollema    Team Katusha    21h58'13
2    Romain Bardet    Rockdog    + 40
3    Wilco Kelderman    Fostina    + 49
4    Sergio Luis Henao    IAM Cycling    + 1'27
5    Renze    Team LottoNL - Jumbo    + 2'07
6    Daniel Martin    Team Sky    + 2'54
7    Peter Sagan    Orica-GreenEDGE    + 3'07
8    Rui Costa    BMC Racing Team    + 3'44
9    Richie Porte    Orica-GreenEDGE    + 3'47
10    Ruben Fernandez    Astana Pro Team    + 4'13
11    Enrico Barbin    CULT Energy Pro Cycling    + 4'19
12    Nairo Quintana    Team Katusha    + 4'36
13    Steven Kruijswijk    Rockdog    s.t.
14    Jakob Fuglsang    Rockdog    + 4'55
15    Chris Froome    Team Sky    + 5'10
16    Tejay Van Garderen    Plakosmith    + 5'27
17    Fabio Aru    Astana Pro Team    + 5'40
18    Michal Kwiatkowski    Team Sky    + 5'44
19    Robert Gesink    Team Giant-Alpecin    + 6'35
20    Pierre Rolland    FDJ    + 6'57

Ik speel nu 4 seizoenen, afgelopen 2 seizoenen Ronde van Italie en laatste jaar Spanje gereden.
tot giro trainen daarna 5 weken rust en dan weer trainen ben dan in september weer in goede doen.
Nu wil ik komend seizoen ronde van Frankrijk rijden, maar hoe deel ik dan mij seizoen in?

Ik heb zopas de Giro en Tour in 1 seizoen gereden en tussen de Giro en Tour heb ik wel niet gereden. En in beide ronde was mijn rondje van vorm vol. 

Ik speel nu 4 seizoenen, afgelopen 2 seizoenen Ronde van Italie en laatste jaar Spanje gereden.
tot giro trainen daarna 5 weken rust en dan weer trainen ben dan in september weer in goede doen.
Nu wil ik komend seizoen ronde van Frankrijk rijden, maar hoe deel ik dan mij seizoen in?

ik ga dat nu ook voor het eerst proberen. vermoeidheid zo laag mogelijk houden (mini piek op tirreno-baskenland). daarna goed rusten en terug opbouwen via dauphiné en route du sud, en na de tour weer goed rusten maar wel een paar wedstrijden blijven rijden dnek ik. moet nog even kijken hoe dat goed uitkomt. tenzij je enkel tour wilt rijden, dan maakt het niet uit :P 

Hoeveel trainen jullie in het tussenseizoen?

Mijn eerste seizoen is bijna gedaan met mijn kasseirennertje en weet niet goed wat te doen in het tussenseizoen?

Vermoeidheid laag houden? Of maakt dit niet uit voor volgend seizoen

wordt normaal gezien gereset op einde van seizoen (in november ofzo) 

hmm moeilijk om een goed evenwicht te vinden, die 1.037 is opzich wel ok, maar misschien weer net iets te gemakkelijk, al heb ik wel semi-gepiekt naar deze ronde van baskenland. we gaan het zien in de tour, anders toch verhogen naar 1.04 of of 1.0425 :P 

Hoeveel trainen jullie in het tussenseizoen?

Mijn eerste seizoen is bijna gedaan met mijn kasseirennertje en weet niet goed wat te doen in het tussenseizoen?

Vermoeidheid laag houden? Of maakt dit niet uit voor volgend seizoen

Aan het eind van het seizoen zie je je trainingscurve niet meer, toch zet ik alles op 100% om zo meer XP te krijgen per week. In januari,word alles toch gereset

ik ga dat nu ook voor het eerst proberen. vermoeidheid zo laag mogelijk houden (mini piek op tirreno-baskenland). daarna goed rusten en terug opbouwen via dauphiné en route du sud, en na de tour weer goed rusten maar wel een paar wedstrijden blijven rijden dnek ik. moet nog even kijken hoe dat goed uitkomt. tenzij je enkel tour wilt rijden, dan maakt het niet uit :P 

Houd de vermoeidheid onder 50 curve dan heb je 0% vermoeidheid 00-50 = 00-00vermoeidheid 50-75 = 00-25vermoeidheid 50-99 = 25-99vermoeidheid Ik had een seizoen met tour giro en vuelta. Tussen de grote koersen had ik een kleinere tour op 100% gereden, eind van vuelta had ik 60 lijn = 10% vemoeidheid.

fuck heb die bug nu ook dat ik in mijn kalender giro heb geschrapt, maar in mijn training de giro wel nog staat :s 

oh kunnen oplossen door me weer in en uit te schrijven gelukkig, phew