DemoN

Ervaring | Pro Cyclist

1,121 posts in this topic

Zojuist zei Robinjuuh:

Geprobeerd maar helpt niks of ik hem nu naar december, januari of februari zet. Staat ook al bij contract dat die afgelopen is in 2018 terwijl ik al in 2021 zit..

En een dagje vooruit? Of twee... Kan vaak ook al voldoende zijn.

35 minuten geleden zei Robinjuuh:

Nee werkt niet, als ik dan bij 1 januari zit krijg ik de melding om de doelstellingen te bepalen zoals elk seizoen maar dan wel nog bij dezelfde ploeg...

Hmmm, da's een lastige dan. Misschien dat @tinyriconen of @DemoN je wel kunnen helpen :) 

@Robinjuuh Lastig. Waarom hij uberhaupt crasht is mij een raadsel. Maar om je verder te helpen denk ik nu wel, als de contracten maar tot 2018 doorlopen en jij in 2021 zit dat het spel er niets meer van snapt. Via een editor alle contracten goed zetten is ook monnikenwerk, plus dat dat totaal geen garantie geeft voor volgend seizoen. Alles werkt wel verder naar behoren? Behalve dat de transfers niet worden doorgevoerd en je aan het einde van het jaar crasht?

Misschien @Sem ?

12 uur geleden zei tinyriconen:

@Robinjuuh Lastig. Waarom hij uberhaupt crasht is mij een raadsel. Maar om je verder te helpen denk ik nu wel, als de contracten maar tot 2018 doorlopen en jij in 2021 zit dat het spel er niets meer van snapt. Via een editor alle contracten goed zetten is ook monnikenwerk, plus dat dat totaal geen garantie geeft voor volgend seizoen. Alles werkt wel verder naar behoren? Behalve dat de transfers niet worden doorgevoerd en je aan het einde van het jaar crasht?

Misschien @Sem ?

Klopt alles werkt verder gewoon. Alleen dus dat die na seizoen 2 voor de eerste keer gecrasht is en vervolgens aan het einde van elk seizoen.

@Robinjuuh Cyanide werknemer zei tegen me dat dit een game bug was die in de vorige patch opgelost is. :) Normaal zou men dus niet meer mogen crashen. Ofwel hebben ze weer wat anders gefuckt.

Edited by Benji Naesen

Ik zit in mijn zesde seizoen en ik twijfel of ik mijn potentieel zal aanpassen. Vermoedelijk dat ik begin 2018 volledig mijn potentieel zal halen, maar zou graag wat wijzigingen aanbrengen.

Inmiddels al wel een mooi palmares bij elkaar gespeeld: 2x Milaan-San Remo, 1x Ronde van Lombardije, 3 Giro etappes, 2 Vuelta etappes + 6e in algemeen klassement, 13e in de Tour de France + jongerenklassement en nog een paar overwinningen en ereplaatsen in semi-klassiekers en kleinere rondes.

Stats.png

A zijn mijn huidige stats, B is mijn potentieel en C is mijn potentieel zoals ik dat zou willen zien (dus evt. aanpassen).

Dit is met name ingegeven door het feit dat ik de combinatie Tour de France / Parijs-Roubaix zo graag zou willen winnen, dat zal niet lukken met 75 KAS? Bij het creëren van deze coureur wellicht iets te vlot voor tijdrijder gekozen...

Kunnen jullie mij adviseren?

Moeilijk te zeggen, in principe moet je toch wel tegen/in de 80 KL zitten wil je de Tour winnen. En ook Roubaix zal je niet winnen normaal gesproken met KAS 75. Dus ja, als dat je doel is zou ik dat bewerken. Het is denk ik niet verkeerd dat je voor tijdrijder hebt gekozen, daarmee creeer je een heel sterke basis, maar wellicht dat je net een tikkie eerder op het klimwerk moeten trainen. Of staat dit potentieel al vanaf het begin vast? Dan zou heuvelrenner misschien de enige zijn die in potentie 'alles' kan winnen.

26 minuten geleden zei tinyriconen:

Moeilijk te zeggen, in principe moet je toch wel tegen/in de 80 KL zitten wil je de Tour winnen. En ook Roubaix zal je niet winnen normaal gesproken met KAS 75. Dus ja, als dat je doel is zou ik dat bewerken. Het is denk ik niet verkeerd dat je voor tijdrijder hebt gekozen, daarmee creeer je een heel sterke basis, maar wellicht dat je net een tikkie eerder op het klimwerk moeten trainen. Of staat dit potentieel al vanaf het begin vast? Dan zou heuvelrenner misschien de enige zijn die in potentie 'alles' kan winnen.

In mijn carrière heeft Gallopin de Tour weten te winnen, dus ik denk dat het zou moeten kunnen met deze stats. Wellicht een Tour met veel tijdrit kilometers en kasseien! Zelfs met KAS 79 zal het niet makkelijk worden in Parijs-Roubaix... Die KL 77 is 'standaard' de maximale potentie inderdaad.

Ach, ik denk dat ik voor C ga, ik speel het spel tenslotte voor m'n plezier en zo kan ik (behalve in de sprints) op alle vlakken een rol spelen! Ik heb tenslotte dan al 7 jaren gespeeld totdat ik deze stats bereik, mijn renner is dan al 28 jaar. Een type Sagan (en zelfs Moscon) waren/zijn al veel eerder op hun top / heel goed.

Op 20-8-2015 om 10:21 zei dvsermelo:

Toen ik een paar weken geleden naar Zuid-Afrika ging, zat ik net in de Tour de France van seizoen 4. Ga 'm nu weer even oppakken. Zit precies op de helft van de Tour. Er zijn veel heuveletappes geweest, vandaar dat Alaphilippe en Kwiatkowski nog zo hoog staan. Rit 9 was een ploegentijdrit, die ik won. Super gunstig, want mijn eigen tijdrit stat is helemaal niet zo hoog. Het zal waarschijnlijk gaan tussen mij Pinot (KL 83) en Quintana (KL 84). Er volgen nu namelijk nog maar 2 vlakke etappes!
sxgch0.png

Volgens mij ben ik zo goed als uitgegroeid, al zit ik op niveau 22. Er kan hier en daar dus nog een puntje bijkomen :) Overigens net een nieuw contract getekend bij Banesto :notworthy: 
2isb61y.png 

Ik mis Suli Azures, de anagram van Luis Suarez :( 

@AngliVentoux, @DemoN, @Little Goliath speel jullie überhaupt nog wel eens? 

Denk al een jaartje of twee niet meer gespeeld. :( 

4 uur geleden zei DemoN:

Al even niet meer gespeeld. Misschien ooit nog eens oppikken!

Inderdaad, helaas is die pc inmiddels alweer de deur uit. En PCM is niet te spelen op MacBook toch? 

12 uur geleden zei dvsermelo:

Inderdaad, helaas is die pc inmiddels alweer de deur uit. En PCM is niet te spelen op MacBook toch? 

Lijkt me wel mogelijk. Zou echt idioot zijn moest dat niet lukken. Desnoods via Bootcamp.

Op MacOS gaat volgens mij sowieso niet lukken, maar via Bootcamp/Parallels o.i.d. zou het op zeker moeten kunnen.