Elrick

Ervaring | Show jouw Pro

280 posts in this topic

Hallo, ik dacht dat het misschien een leuk idee was om hier een screen van jouw Pro Cyclist te showen. Ik ben namelijk best benieuwd hoe verschillend en goed ze kunnen worden. Als je een screen achterlaat, is het misschien ook handig om er bij te vermelden in welk seizoen en waar in dat seizoen je renner is. Behaalde resultaten zijn ook welkom. Ik zal om te beginnen mijn renner plaatsen.

Dit is hem in Juni van seizoen 2.

6h14x5.jpg

Ben bezig om zijn heuvel omhoog te halen, dus wie weet! Ik heb overigens geen idee tot hoever die stats kunnen komen. Ik hoop dat ik zijn heuvel ook over de 80 kan halen. Ben benieuwd..

Tering, 82 TT voor een renner van 20. Hoeveel is hij dan wel niet omhoog gegaan in seizoen 1? :o

Tering, 82 TT voor een renner van 20. Hoeveel is hij dan wel niet omhoog gegaan in seizoen 1? :o

Hij begon op 69tt, 71 proloog :P

@Elrick

Was deze carrière voor, of na de patch?

Ik heb het spel gisteren gekocht, dus waarschijnlijk na de patch.

Dan mogen ze nog wat aanpassen, want 82 en dan 20 jaar oud.

@Elrick

Maar hoe kan hij uberhaupt zo snel omhoog gaan? Heb je zo veel gewonnen ofzo?

Hoop het niet, want de vooruitgang gaat op een bepaald moment nog maar langzaam.

ik hoop eerder dat ze ons zelf de progressiesnelheid laten kiezen. Sommige vinden het leuker als ze gestaag groeien, anderen willen liever snelle groei zoals ik

Hoop het niet, want de vooruitgang gaat op een bepaald moment nog maar langzaam.

ik hoop eerder dat ze ons zelf de progressiesnelheid laten kiezen. Sommige vinden het leuker als ze gestaag groeien, anderen willen liever snelle groei zoals ik

Daar ben ik het ook mee eens, zelf kiezen zou de oplossing zijn.

@Elrick

Maar hoe kan hij uberhaupt zo snel omhoog gaan? Heb je zo veel gewonnen ofzo?

Ja, best wel. Hij pakte in het eerste jaar 8 overwinningen en in seizoen 2 staat de teller nu al op 12. Heb net mijn eerste Pro Tour wedstrijd gereden, de Eneco Tour. Holy shit!: Hij was in topvorm, dus alle rondjes helemaal vol. In de ploegentijdrit werden we 2e op 6 seconden van Sky. De overige van de eerste 5 ritten waren vlak en eindigden in massasprints. Etappe 6 was een itt, en Verwaere won! Hij stond toen 2e in het AK achter Sagan en Durbridge. Etappe 7 was een kasseikoers met de finish op de Muur van Geraardsbergen. Met nog 8 km te gaan was er een groep van 20 over. Boonen haalde mooi voor mij de bidonnetjes terwijl Debusschere netjes op kop reed. Verwaere had dagvorm +5 dus ik besloot om maar wat te proberen. Ik versnelde en niemand volgde! Ik liep 20 seconden uit en hield de voorsprong vast op de muur. Resultaat: 1e AK + twee etappes!

Hallo, ik dacht dat het misschien een leuk idee was om hier een screen van jouw Pro Cyclist te showen. Ik ben namelijk best benieuwd hoe verschillend en goed ze kunnen worden. Als je een screen achterlaat, is het misschien ook handig om er bij te vermelden in welk seizoen en waar in dat seizoen je renner is. Behaalde resultaten zijn ook welkom. Ik zal om te beginnen mijn renner plaatsen.

Dit is hem in Juni van seizoen 2.

6h14x5.jpg

Ik kwam niet verder dan een contract van 6000 euri.

Je bent echt goed bezig

Welk niveau?

Ploegentijdrit ook verbeterd in PCM2015?

@Elrick

Moeilijk. Nou, weet ik eigenlijk niet. Ik heb hem gewoon zelf gereden, met als resultaat dat iedereen op hartslag 110 reed, wat ik ook deed. Ik heb het nog niet in een gewone race of carrière geprobeerd.