Sign in to follow this  
Syrtaki

★ Vragen ★ Vacatures: Gezocht...

338 posts in this topic

Hoi verhalenschrijvers! Ik heb net een heel concept uitgeschreven voor een FOCUS-verhaal dat heul lang gaat duren! Maar ik heb er 2a3 medeschrijvers voor nodig. Wie zich NCL Real Life nog herrinnert, het verhaal van Stejov/Timdevries en Sjeroo waar je een team kon samenstellen en transferperiodes en je door de echte resultaten punten kon pakken, zoiets wordt het maar dan beter natuurlijk! Ik zoek mensen : - die bereid zijn wielerresultaten te bekijken en via een excel bestand punten te berekenen - die het hele wielerseizoen 2013 met momenten kunnen helpen - die bereid zijn soms wel eens een stukje te schrijven - die actief zijn op het forum - die bereid zijn met medeorganisatoren wekelijks te praten over de gang van zaken B) - die niet na één maand opgeven! Intresse? PM me dan en ik zend je het concept.

Qua praktische zaken zoals de puntentelling kon het beter. Maar niet qua verslaggeving en originaliteit. Wij blijven oppermachtig. Muhahahaha.

Dat heb ik zelf ook al bewezen. Denk ik.

Hoi verhalenschrijvers!

Ik heb net een heel concept uitgeschreven voor een FOCUS-verhaal dat heul lang gaat duren! Maar ik heb er 2a3 medeschrijvers voor nodig. Wie zich NCL Real Life nog herrinnert, het verhaal van Stejov/Timdevries en Sjeroo waar je een team kon samenstellen en transferperiodes en je door de echte resultaten punten kon pakken, zoiets wordt het maar dan beter natuurlijk!

Ik zoek mensen :

- die bereid zijn wielerresultaten te bekijken en via een excel bestand punten te berekenen

- die het hele wielerseizoen 2013 met momenten kunnen helpen

- die bereid zijn soms wel eens een stukje te schrijven

- die actief zijn op het forum

- die bereid zijn met medeorganisatoren wekelijks te praten over de gang van zaken B)

- die niet na één maand opgeven!

Intresse? PM me dan en ik zend je het concept.

Bump! Wie wil er gaan samenwerken met Siempie en ik? Excel is geen must have meer aangezien we daar een alternatief voorhebben, contacteren via pm gerne!

Hallo iedereen, Ik denk er al een tijdje aan om een focus-verhaal te schrijven over een fictieve Tour de France. Zelf de ritten maken en de leden schrijven zich dan in als renner en dan maken we een groot verhaal rond de Tour de France. Omdat ik soms een beetje problemen heb met doorzetten, heb ik iemand nodig die me in moeilijke tijden helpt. Op dit moment heb ik alleen het idee. Dus als je co-schrijver wilt worden, hoef je me alleen te pm'en en we kunnen aan de slag! Getekend, Dinoow.

Geplaatste Afbeelding

Nu Danny gestopt is bij Pokémon Focus en Jesse onvindbaar is, hebben we een derde teamlid nodig voor ons verhaal. Lees onderstaand door, mocht je dan nog vragen hebben, dan horen we het graag.

Wat zoeken we?

• Je moet gemotiveerd zijn om mee te werken aan een Focus-verhaal
  • We moeten er vanuit kunnen gaan dat je niet binnen enkele weken weg bent.
  • We moeten er vanuit kunnen gaan dat je op tijd je werk doet.
  • Je moet kunnen werken met deadlines
  • Je moet tijd hebben, je zal bijna dagelijks iets moeten posten.
  • Je moet lay-outs aan kunnen passen door middel van photoshop (dit kunnen we je ook leren)
Wat is je taak?

Je bent verantwoordelijk voor pokémonvangsten, gymbattles en overige bijkomstigheden in het verhaal. Trainingen en schrijven valt dus niet binnen jouw taken. Ook dien je mee te overleggen over verbeteringen aan het verhaal. Je dient je te houden aan een planning en meld het tijdig wanneer je een deadline niet haalt.

Wie zijn wij?

Wij zijn een team die zijn best doet om een verhaal goed draaiende te houden. Stiptheid en communicatie is belangrijk binnen dit team. We zijn ambitieus wat betreft de kwaliteit en kwantiteit van het verhaal en willen hier ver mee komen. Ikzelf fungeer vooral als leidinggevende, maar ook met Gaussier zal je de nodige contact moeten hebben.

Ben je enthousiast geworden om dit team te versterken of was je dat al? Stuur dan snel een pm met jouw motivatie naar zowel mij als Gaussier en misschien maak je binnenkort deel uit van de Pokémon Focus organisatie.

Beter meldt er zich nog iemand aan voor mijn project en dat van Siempie B) Niemand met ambities? :(

Beter meldt er zich nog iemand aan voor mijn project en dat van Siempie B) Niemand met ambities? :(

Zoek je nog iemand?

Zoek je nog iemand?

volgens mij had luky nog steeds ambitie en plannen ja!

Ik zal hem eens pm'en.

Zoek je nog iemand?

volgens mij had luky nog steeds ambitie en plannen ja!

Ambitie is er zeker :)

Hallo RubenS en ik zoeken voor een toekomstig verhaal, we vertellen nog niet wat :), een tijdsopnemer en iemand die goed kan filmpjes bewerken. Ben jij degene die we zoeken? Contacteer ons dan. pcmrules en RubenS

De filmpjesbewerker is al gevonden. Edoxpcm heeft ons team vervoegd. We zoeken nu enkel nog iemand die tijd bijhoudt.

De filmpjesbewerker is al gevonden. Edoxpcm heeft ons team vervoegd. We zoeken nu enkel nog iemand die tijd bijhoudt.

Volgens mij gaat het over een soort quiz-verhaal.

Hopelijk deze keer super voorbereid zodat het ook daadwerkelijk van start gaat :)

Goed, ik heb dus net een programma gevonden met dezelfde lay-out als in de echte quiz. Om dit in te vullen is er tijd en helpende handen nodig. Ik zoek dus nog iemand die samen met mij de quiz kan invullen. Alvast bedankt. RubenS en pcmrules