Sign in to follow this  
Syrtaki

★ Vragen ★ Vacatures: Gezocht...

338 posts in this topic

Wat houdt dat juist in? Moet je mee vragen verzinnen of mee de vragen in de lay-out plaatsen?

Het is dus een tekstdocument gelinkt aan het programma.

VB:

&p111=Aardappel

&p112=Computer

&p113=Paprika

&p114=Zout

&p11a=Chips

De eerste vier zijn kernwoorden en wat achter de a staat is het woord dat we zoeken. Als je wil kan ik je wel het document met de uitleg sturen.

Pcmrules, je verbaast me nu al met je werk!

Neen, het feit dat je al aan zo'n lay-out bent gekomen, vind ik knap! Ga me deze keer zeker inschrijven

Neen, het feit dat je al aan zo'n lay-out bent gekomen, vind ik knap! Ga me deze keer zeker inschrijven

Uit fouten leert men, zo ook pcmrules en ik.

Dan hoop ik dat jullie echt geleerd hebben en dat dit verhaal er over twee maanden nog is. Veel succes.

Presentator quiz gezocht Mijn vorige presentator heeft het op het laatste moment laten afweten waardoor de proefquiz in het water is gevallen. Dit wil ik niet nog eens meemaken en omdat het alleen véél te veel werk is, zoek ik nu iemand met skype die me wil bijstaan. Pm voor interesse.

Uit fouten leert men, zo ook pcmrules en ik.

Jij niet, pcmrules toch zeker wel. Hoop voor pcmrules dat hij iemand anders kan vinden, zou hij wel verdienen. Kan zelf in ieder geval niet helpen.

Ik weet niet of het hier thuis hoort maar waar kun je een header aanvragen voor een carrière? 

Bvd!

Grafisch centrum

Gezocht!

Een graficus die mij wil helpen met een binnen enkele weken/maanden startend Focus-verhaal. Het verhaal zal over de triathlon gaan en daarvoor heb ik een deftig uitziende kalender nodig. Verder is er nog een klassement- en uitslagentabel nodig. Diegene zal ook gewoon inspraak krijgen in het verhaal en zal nog wel enkele andere taken krijgen, maar voorlopig ben ik nog op zoek naar dit. 

Heb je interesse en wil je wat meer van het concept weten, pm me dan. 

JuanJosé

P.S.

Voor ik het vergeet, schrijf ook een motivatie bij je aanmelding, ik wil een gemotiveerde medewerker!

@JJ, tabel op excel niet iets?

Wil gewoon dat het er goed uit ziet. Mocht er niemand geïnteresseerd zijn dan ga ik dat wel uitzoeken, maar eerst wil ik het zo proberen. Sowieso omdat ik niet om kom in de tijd en dus ook een medewerker kan gebruiken.

Goedemiddag heren,

Ik zoek twee tot vier testers die in de komende periode wat feedback willen geven op een spel wat ik aan het ontwikkelen ben. Beetje verstand van excel is een pré maar niet nodig.

Gegroet Thijs