Sign in to follow this  
Syrtaki

★ Vragen ★ Vacatures: Gezocht...

338 posts in this topic

Ik zit na te denken over een sportspel als voetbal of handbal maar dan mt superhelden als spelers, het lijkt me leuk om daarover te schrijven.. Ik heb echter geen flauw idee of er enige animo zal zijn.. Draai je al een tijdje mee in de comunity, helpje de newbies graag en ben je niet bang om comentaar te leveren? Stuur mij een PM als je mij wil helpen met het vormgeven van een concept voor mijn FOCUS-verhaal :)

Ik zit na te denken over een sportspel als voetbal of handbal maar dan mt superhelden als spelers, het lijkt me leuk om daarover te schrijven.. Ik heb echter geen flauw idee of er enige animo zal zijn.. Draai je al een tijdje mee in de comunity, helpje de newbies graag en ben je niet bang om comentaar te leveren? Stuur mij een PM als je mij wil helpen met het vormgeven van een concept voor mijn FOCUS-verhaal :)

Dit is afgehandeld :)

nee je zit aan je verhalenlimiet

das de limiet toch

ASchleck, je verhaal is niet verwijdert, maar naar het archief verplaats. Dit is gedaan omdat ik niet het idee had dat je hier een vervolg aan ging geven. Je hebt immers twee dezelfde soort verhalen. Als je wil dat ik hem terugplaats naar het verhalenboard, dan zal ik dat doen.

Limiet is drie he. :)

Dat weet gy wel eh :D

Ik zoek iemand die mij wil helpen met de Toto! Je zal me moeten helpen zoeken naar leuke sportwedstrijden. En kunnen inschatten wat de odds zijn. Denk jij dat je dit kunt? PM mij maar!

Ik ben op zoek naar iemand die wil mee wil schrijven aan mijn verhaal Focus Superliga.

GEVONDEN

Ik zoek iemand die:

- graag schrijft

- voldoende fantasie heeft

- met excel kan werken

- en vooral: die voor langere tijd wil meeschrijven en niet opgeeft na enkele stukken.

Wat is je taak?

Je schrijft de wedstrijden uit tweede klasse. Als ik merk dat je beter schrijft dan mij dan zal ik niet twijfelen om een stap achteruit te doen en dan zal ik tweede klasse overnemen en dan kan jij eerste klasse doen en desnoods ook de beker en Europa. Maar dat is voor later.

Hoeveel?

Eén stuk per week, eventueel nog iets extra zoals interviews als je daar zelf zin in hebt.

Contact

Stuur mij een pm. Ik ga nu over enkele dagen wel op vakantie maar nadien zal ik contact opnemen als je me al een berichtje hebt gestuurd.

Ik zoek iemand die voldoende tijd heeft en de uitslagen van de belangrijke koersen kan bijhouden en van die koers eventueel een klein verslag kan schrijven. Interesse? PM!

Voor de duidelijkheid: het gaat om het nieuwe wielerseizoen.

NCL Real Life incoming

NCL Real Life incoming

ssst...

Ik hoef trouwens niemand meer, sepvanmarckefan zal mij begeleiden.