Fiets

WK 2018

147 posts in this topic

38 minuten geleden zei Fiets:

Iemand mee op vakantie komende juni?

Ergens ver naar een land waar ze niks met het WK hebben... Gabon ofzo

Okeeeee

1 uur geleden zei Fiets:

Praten over die Turk terwijl heel Italië als een G-team speelde ;c 

Echt, ballen over de zijlijn spelen... ;c 

Schoten op doel die bij de cornervlag belanden... ;c 

En dan over de scheids praten. ;c 

Euh ja, dat was het verhaal vd wedstrijd ja

Liep totaal uit de hand. In lange tijd niet zo'n wedstrijd gezien

Berg en Toivonen hadden wel twee keer een rode kaart moeten hebben, ongekende viespeuken zijn dat hee

Nu moet ik wel even bevestigen dat Berg en Toivonen allebei ongehoorde moederneukers zijn. Bijzonder dat Italië zich op dat gebied nu laat aftroeven. Vreemd ook om te merken dat mij dat frustreert: bij Italianen accepteer ik dat een beetje als onderdeel van de voetbalcultuur, bij Zweden word ik er vooral agressief van. 

Alleen van Zlatan pik je zoiets. Maar ja, die is ook niet echt Zweeds. Die heeft eigenlijk zijn eigen land wel verdiend inmiddels.

Sowieso: Zweden zijn eigenlijk best fucking irritant. Ik moet niets hebben van dat volk. Wat hebben die ooit gepresteerd behalve de wereld pakketjes triplex sturen met bijbehorend stripverhaal? En dan maar leuk doen over hun mini-gehaktballetjes. Kom eens in de gemiddelde nederlandse voetbalkantine, dan zie je hoe ballen horen te zijn. (No offense @Buus)

En geschiedkundig gezien komen de betere voetballers toch ook voornamelijk uit Denemarken (we laten Zlatan weer even buiten beschouwing natuurlijk) of zelfs Finland. Ik bedoel, Litmanen zou met een handvol dieptepasses heel Zweden hebben kunnen veroveren. De Laudrupjes, Pettersons, Arnesens, Lerby's en Eriksens van deze wereld, daar heb je nog wat aan. Denen zijn nuttig. Maar wat heeft Zweden dan getoond? Ohja, Kim Källström. In Championship Manager 2000/01 dan. Maar in de echte wereld een dozijn middelmatige spelers die hun hoogtepunt beleefden bij Heerenveen. Nou, als je daar blij van moet worden...

Ik weet verder ook niet wat ik wil zeggen, behalve dat Zweden kut zijn.

Henk Larsson?

:poep:

Thomas Brolin?

16 uur geleden zei Gratemans:

Nu moet ik wel even bevestigen dat Berg en Toivonen allebei ongehoorde moederneukers zijn. Bijzonder dat Italië zich op dat gebied nu laat aftroeven. Vreemd ook om te merken dat mij dat frustreert: bij Italianen accepteer ik dat een beetje als onderdeel van de voetbalcultuur, bij Zweden word ik er vooral agressief van. 

Alleen van Zlatan pik je zoiets. Maar ja, die is ook niet echt Zweeds. Die heeft eigenlijk zijn eigen land wel verdiend inmiddels.

Sowieso: Zweden zijn eigenlijk best fucking irritant. Ik moet niets hebben van dat volk. Wat hebben die ooit gepresteerd behalve de wereld pakketjes triplex sturen met bijbehorend stripverhaal? En dan maar leuk doen over hun mini-gehaktballetjes. Kom eens in de gemiddelde nederlandse voetbalkantine, dan zie je hoe ballen horen te zijn. (No offense @Buus)

En geschiedkundig gezien komen de betere voetballers toch ook voornamelijk uit Denemarken (we laten Zlatan weer even buiten beschouwing natuurlijk) of zelfs Finland. Ik bedoel, Litmanen zou met een handvol dieptepasses heel Zweden hebben kunnen veroveren. De Laudrupjes, Pettersons, Arnesens, Lerby's en Eriksens van deze wereld, daar heb je nog wat aan. Denen zijn nuttig. Maar wat heeft Zweden dan getoond? Ohja, Kim Källström. In Championship Manager 2000/01 dan. Maar in de echte wereld een dozijn middelmatige spelers die hun hoogtepunt beleefden bij Heerenveen. Nou, als je daar blij van moet worden...

Afbeeldingsresultaat voor gustavus adolphus

Na afloop van de kwalificatiematch voor het Wereldkampioenschap Voetbal tussen Marokko en Ivoorkust hebben een 300-tal mensen zaterdagavond keet geschopt in het centrum van Brussel. Ze verzamelden eerst op de Stalingradlaan en trokken naar het Beursplein, waar ze de voorbereidingen voor Winterpret begonnen te vernielen.

Wij hebben 2 kansen volgend jaar! :banana: 

Bij de wedstrijd zelf was er ook al een hoop gedoe.

Op alle sportevenementen waar grote groepen Marokkanen op afkomen zie je tegenwoordig wel problemen. Ook toen met Badr Hari. Maar als je er eens iets van zegt ben je gelijk een racist. Nu ja, beter dat dan een seksist. Of fascist. Alles met -ist.

11 uur geleden zei Reuell:

Henk Larsson?

:poep:

Thomas Brolin?

Thomas Brolin:

220px-Tomas_Brolin.jpg

brolin-2-752x501.png

(Maar ok, Larsson was een baas, dat moet ik toegeven)

Edited by Gratemans

11 uur geleden zei Zeus:

Op alle sportevenementen waar grote groepen Marokkanen op afkomen zie je tegenwoordig wel problemen. Ook toen met Badr Hari. Maar als je er eens iets van zegt ben je gelijk een racist. Nu ja, beter dat dan een seksist. Of fascist. Alles met -ist.

Ben je ook, net als Fiets

10 uur geleden zei Gratemans:

Thomas Brolin:

220px-Tomas_Brolin.jpg

brolin-2-752x501.png

(Maar ok, Larsson was een baas, dat moet ik toegeven)

Speelt bij Fiets in het team dus nu?

11 uur geleden zei Zeus:

Op alle sportevenementen waar grote groepen Marokkanen op afkomen zie je tegenwoordig wel problemen. 

Dit is generaliserend en dus racistisch

1 of meerdere situaties gebruiken om een groep of ras te categoriseren is zo ongeveer hèt voorbeeld van racisme

Maar goed

Leg dat een bussumer eens uit

gisteren zelf tegen een marokkanenploeg gevoetbald.

scheids uit eigen team ook.

was ondanks de 4-2 nederlaag wel de vriendelijkste pot ooit.

scheids floot ook beter dan nijhuis en kuipers samen.

neemt alleen nog steeds niet weg dat de linksige manier van oplossen (lees: begrip + pappen en nathouden) nog steeds niet werkt.

maar van quinoa en raw food eten kreeg je idd iets. net als bij reuell

gekheid.

13 uur geleden zei Zeus:

Dit is bij mij om de hoek: http://www.dumpert.nl/mediabase/7285453/e017e22f/marokko_gaat_wel_naar_het_wk.html

Op zich wel gezellig beetje toeteren, maar toch wel chill dat ik gisteren niet thuis was.

Edited by Den_Herder

Waar was je gisteren? 

Mooie voorzet, Reuell!

Ja, dank je

Op 11-11-2017 om 01:21 zei Gratemans:

Brons op het WK 94 en verder wel enkele leuke spelers gehad zoals Thomas Ravelli, Anders Svensson en Frederik Ljungberg

en verder vooral:

swedishfans.jpg

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...