tinyriconen

[PCM 2015 | MOE_4] Stella Artois

2,157 posts in this topic

Mooie start in de ploegentijdrit, vierde is prima om te starten. Quintana verliest direct ook al een behoorlijke hoop tijd.

Hoe goed is Zoidl in jouw carrière als hij de kopman is bij Movistar? Of heeft die ploeg zich tot sprintersploeg ontwikkeld?

De secondjes die je daar pakt, nemen ze je al niet meer af!! Sterk begonnen!!

Heerlijke ploegentijdrit, dat blijft toch altijd moeilijk op pcm. Jammer dat je dan net wat verliest met Vermeulen, maar goed de ronde is nog jong.

Let wel af en toe een beetje op je formulering, zag een paar zinnetjes ertussen staan die niet helemaal lekker lopen. Verder weer een erg mooie prestatie én presentatie!

Edited by Angus1997

Zeer sterke ploegentijdrit, jammer dat Vermeulen in het slot wat seconden verliest. 

Thanks voor de reacties. Ik ben uiteraard altijd erg gespannen voor ploegentijdritten in dit spel, maar dit is een verrassend sterk resultaat.

@Angus1997 Bedankt voor je opmerking. De laatste tijd schrijf ik de stukjes iets te gehaast en dan sluipen er gewoon heel lelijke fouten in.

@Enrici Nee, Zoidl is beslist geen type kopman met z'n KL75 uit m'n hoofd. Movistar is met hardrijders en aanvallers naar Italië gekomen. Ramussen, Barta en Boaro bijvoorbeeld, met aan de andere kant Navarro, Zoidl en D.Quintana. Ik verwacht het meeste van de laatste, maar ik heb Zoidl als 'kopman' genoemd, omdat Quintana in tegenstelling tot de Oostenrijker niet bij de vijf voorsten zat.

7-3-Giro-2-1.jpg
7-3-Giro-2-2.jpg

Dat was een kansje ja, al heb je na zo'n koersdag aan Coquard altijd een lastige klant.. De tactiek om Kragh Andersen op kousevoeten te laten wegglippen, leek niet verkeerd maar Coquard heeft natuurlijk niet voor niets één van de hoogste ACC-stat in het peloton (zal ook bij jou wel zo zijn denk ik :rolleyes:)

@Taz Ja, Fransman hè ;) ACC 84. (Maar eerlijk is eerlijk, Magnus heeft ook ACC 84. Dus dat kunnen leuke duels worden.)

Ik dacht al, Zoidl zou toch niet zo goed geworden zijn :P wel leuk dat hij van Movistar een kansje krijgt.

Jammer dat Andersen niet kon winnen, maar dat was natuurlijk ook wel fantastisch geweest. Tweede is al uitmuntend. Ben erg benieuwd naar de duels tussen Coquard en Cort Nielsen, wordt een Giro om van te smullen!

Spijtig dat Coquard net dat tikkeltje sneller was. Een snelle etappezege zou altijd leuk geweest zijn, maar ik denk dat Nielsen nog wel kansen zal gaan krijgen. 

Hartelijk dank voor de reacties allemaal! Er zijn een hoop koersen tegelijk in de meimaand, wat ervoor zorgt dat ik eigenlijk flink door moet spelen om m'n posts een beetje te kunnen maken haha ;) En laat ik nou net even wat druk zijn de afgelopen tijd. Dus vandaar dat het posttempo soms wat schommelt.

7-4-Giro-3-4-1.jpg
7-4-Giro-3-4-2.jpg

Wow impressionnante 4e rit:notworthy:!! Dat regenweer ligt je beter blijkbaar..

Zo! Even een volledig Deens podium. Knappe 4e etappe gereden Tiny. Ook in de 3e etappe een zeer mooi resultaat met Cort Nielsen. Van Coquard verliezen is geen schande.

Ook voor Vermeulen was dit weer een prima optreden, zeker nu Fuglsang wegvalt. Weer eentje minder!

Spijtig dat Coquard net weer die versnelling in huis heeft in de derde etappe, maar in de vierde etappe maak je het meer dan goed :notworthy:

Alhoewel Cort Nielsen die tweede plaatsen waarschijnlijk wel beu zal zijn. 

Even uitpakken in de vierde rit. :gvc:

Zo wat een rit! Een voor de geschiedenisboeken en geinige pubquizvragen ;)

Die bergtrui haal je zo weer binnen. Maar.goed, de ronde is pas net bezig en je hebt in ieder geval een zege binnen. Neemt al wat druk weg, hoewel iedereen natuurlijk benieuwd is naar de bergen en hoe Chaves, Vermeulen en Meintjes zich gaan houden. Ik noem Meintjes ook, omdat ik ooit in een carrière hem als meesterknecht liet rijden, maar mn kopman viel weg. In mijn save reed hij toen nog naar podiumplek en de jongerentrui (wel in de Vuelta). Omdat jij hem minder als ronderenner ziet, zou het toch leuk zijn als hij je een beetje kan verassen :)