tinyriconen

[PCM 2015 | MOE_4] Stella Artois

2,067 posts in this topic

Ja het is een fantastische Giro voor jou geworden! Sky en Etixx zijn echt tegengevallen daar heb je gelijk in!

Fantastische Giro voor jou :) 

Ook grappig om te zien hoe je de andere topploegen zo de grond in boort :P 

Gezien het aantal teams dat terug moet kijken op een geflopte Giro heb je flink gedomineerd!

Dit laat nog maar eens duidelijk zien hoe goed Orica wel niet gereden heeft in vergelijking met de andere teams!

Eindelijk in geslaagd om weer eens helemaal bij te lezen. Blijk je in de tussentijd een hele Giro te hebben. Dat had ik je niet uit de mouw geschud! Erg goed gedaan, en ook mooi gepresenteerd!

mooie nabeschouwing en vooral een schitterende Giro gereden met Uran en de hele ploeg. 

Wat een prachtige Giro is dit geworden!! Fijne stukjes en zalige resultaten!! Ook die nabeschouwing (met geinige top- en flop-5) is geniaal!!

Het enige wat ik kan opmerken, is dat je de vlagjes van Amador en Konig verwisseld hebt in het overzicht van het klassement:clown::clown:.. #muggenziften

Wat een uitermate knappe ronde van jouw team! Met onder meer de eindwinst en zes ritzeges heb je het echt fantastisch gedaan in de Giro d'Italia. Dat je nog even wacht met een niveautje hoger, is begrijpelijk. Met een verschil van net geen drie minuten kan je niet echt spreken van een ongelooflijk dominante prestatie.. Als je met acht minuten of meer had gewonnen, dan zou je het niveau moeten aanpassen, lijkt mij.

Beresterke GIro achter de rug!!!  Nice done.

Deze ronde bevatte alles om heerlijk te genieten. Die Yates komt eraan. :D

Verder nog mooie zeges met Ewan en Gerrans wat de Australische tint verzorgde.

En dat was het dan.. wat een Giro was het zeg! Dan is het daarna altijd weer even inkomen, met de wat minder prestigieuze wedstrijden die volgen. Maar we pakken het weer rustig op, want in de meimaand is er ook nog elders gekoerst. 

Ik wil jullie enorm bedanken voor de stemmen in de awards. Driemaal winst, waarbij ik echt een enorme score behaalde voor de overall-awards. Echt super tof!

7_1_Finanzplatz_Yorkshire.jpg7_1_2_Eindklassement_Yorkshire.jpg

Edited by tinyriconen

Heel sterke resultaten met de overwinning in Frankfurt en maar liefst drie man in de topvijf in Yorkshire. 

Bedankt weer voor het reageren. Dit was een spectaculaire fase, deze koersen liepen naast de eerste dagen van de Giro waar ik ook regelmatig mocht juichen. Dat was wel echt een punt waar ik twijfelde over het veranderen van niveau. Intussen al gemerkt dat het ook op moeilijk nog altijd niet even makkelijk gaat, dus ik houd het nog even aan tot de Tour in ieder geval.

7_2_4_Jours_de_Dunkerque.jpg7_2_2_Eindklassementen_Dunkerque.jpg

Edited by tinyriconen