tinyriconen

[PCM 2015 | MOE_4] Stella Artois

1,944 posts in this topic

Bedankt weer! :) 

Eens kijken of Caleb wat meer geluk heeft op dag vier:

7.5_Giro_4.jpg
7.5.1_Klas_Giro_na_4.jpg

Bedankt voor de reacties! Was weer een (vertrouwde) maar mooie zege met Simon!

7.6_Giro_5.jpg
7.6.1_Klas_Giro_na_5.jpg

Nog proficiat met je knappe zege met Gerrans! In het AK staat alles nog op een zakdoek. Op naar de eerste serieuze bergen zou ik zeggen :)

De ritzege heb je nu op zak, mooi gedaan met Gerrans! Nu ben ik ook wel benieuwd hoe het je in de bergen zal vergaan. 

Bedankt voor de reactie! De bergen komen eraan, maar nog even geduld!

7.7_Giro_6.jpg
7.7.1_Klas_Giro_na_6.jpg

Thanks! :) Haussler is heerlijk als leadout, maar soms twijfel ik of hij niet té sterk is voor die rol en dat het juist ten koste gaat van de kansen van Ewan. Dat weet ik alleen niet zeker. Dat je in PCM soms vierde wordt met je leadout, dat is PCM. Ik ga hem niet op 500 meter expres van sprinten afhalen natuurlijk :P Als ie gaat, dan gaat ie toch lekker?

Geen vlakke rit, maar morgen wordt het pas écht actie.

7.8_Giro_7.jpg
7.8.1_Klas_Giro_na_7.jpg

Hoewel je vooral voor een goed klassement probeert te rijden, is het spijtig van Gerrans. Dan Martin is een rappe gast, maar daar hoeft Simon zeker niet van te verliezen. Aan de positieve kant van het verhaal, geen tijd verloren op de grote kanonnen. 

Morgen wordt de eerste balans opgemaakt, heel benieuwd hoe de Yates-brothers zich erdoon slaan. (Btw, ga je voor de bergtrui met Rohan Dennis? Hij staat redelijk dicht, zie ik nu)

Thanks wederom ! :) Ik denk inderdaad dat Simon heel grote kans had de sprint te winnen, mocht hij nog in de laatste groep zijn overgebleven. Wat betreft de bergtrui, dat laat ik echt helemaal op z'n beloop. Dennis heb ik puur als klimknecht voor Yates mee (en voor de tijdritten). Dan maakt Cháves nog meer kans aangezien ik daar nog wel de aanval mee wil gaan zoeken. Er worden ook een hoop punten verdeeld in het bergklassement (30+ voor een cat.1 uit m'n hoofd), dus die 16 punten van nu zijn in deze variant/db verwaarloosbaar.

Eindelijk de bergen in! :)

7.9_Giro_8.jpg
7.9.1_Klas_Giro_na_8.jpg

Degelijk gereden, op anderhalve minuut van Quintana hoef je je nu nog geen zorgen te maken over druk op jouw ploeg... 

Mooie ritzege van Gerrans.

Voor het klassement gaat het prima en het podium is nog in zicht.

Het gaat nog steeds goed voor het podium. Quintana lijkt wel iets te sterk, maar daarachter ligt alles nog open. 

Bedankt voor de reacties! Ja het kan nog alle kanten op, maar we zijn dan ook nog maar net begonnen. (Het gaat in ieder geval iets spannender worden dan de Vuelta van JPR :P dat kan ik alvast verklappen)

Een dagje op het vlakke, voordat de klassementsrenners morgen weer op de afspraak moeten zijn.

7.10_Giro_9.jpg
7.10.1.jpg