tinyriconen

[PCM 2015 | MOE_4] Stella Artois

2,069 posts in this topic

Aan Bouhanni was niks te doen, toch niet aan al zijn bonificaties dat hij opraapte. Knappe tweede plaats met Meintjes. 

Bedankt voor de reacties :) Dit was inderdaad duidelijk het maximaal haalbare. Een topsprinter met goede heuvelstat is altijd favoriet voor zulke rondes.

9.2_Dauphine_1-4.jpg
9.2.1_Klas_Dauphine_na_4.jpg

Goed de test doorstaan met Uran!

Ook een keurige ronde in Luxemburg, hopelijk staat Jungels er wel in de komende rondes.

Hahaha altijd lachen als de AI te vroeg juicht op een lastige finishstrook! Erg sterk in de tijdrit, wel opvallend dat er gelijk 2 tijdritten bij de eerste 4 ritten zitten.

Zeer sterke tijdrit van Uran met de leidersplaats als beloning. De voorsprong is miniem, maar hopelijk kun je die vasthouden.

Haha Alafaci toch! Dit gebeurt dus niet alleen in het echt maar ook in PCM xD

Om terug te blikken op het overzicht over de eerste helft van het seizoen zijn de belangrijke koersen wel goed verlopen voor Orica dit jaar! Vooral de Giro heb je erg sterk gekoerst, veel etappes gewonnen maar dat hoeft niet te betekenen dat je meteen naar Extreem moet. Je had namelijk een enorm sterk team meegenomen naar Italië.

Het zou mooi zijn als er nog een superster op de keien wordt aangetrokken voor volgend jaar, en misschien zelfs nog een topper uit Australië die de sponsor kan waarderen ;)

P.S. Sagan heeft dan eindelijk de Hel van het Noorden gewonnen :banana:

Wat een hoop reacties. Heel gaaf om te zien dat de activiteit hier weer aan het toenemen is! :) En bedankt dat jullie dan laten weten dat jullie hier terecht zijn gekomen.

Een niet-vlakke tijdrit is altijd in het voordeel van mij in PCM. Soms niet helemaal eerlijk, maar daar staan wat opzienbarende dingetjes van de AI tegenover. Dus dat compenseert. En op zich zijn de aanwezige klassementsmannen nou niet echt van het tijdrijden, meer van het klimmen.. en dat gaan we nu doen:

9.3_Dauphine_5-7.jpg
9.3.1_Klas_Dauphine_na_7.jpg

Landa in topvorm! Heeft hij het gemunt op de Tour?

Wat betreft Uran, shit happens. Wel heel sterk van je dat je de koers hard hebt gemaakt door de hele dag het tempo hoog te houden, helaas resulteert dat vandaag in meer en meer tijdsverlies voor Uran.. maar er is nog een dag!

Landa altijd :notworthy:

Edit: mooie screen ook trouwens voor de (ik denk) lage instellingen waar je op speelt :wub:

Edited by Fischer

Die slaat me een groot gat!

Bedankt voor de reacties allen! Landa is echt ijzersterk geworden in deze carrière. Alleen zijn tijdrit houdt hem soms nog wat achter op de concurrentie. Maar bergop een beest.

@Fischer Thanks voor het compliment. Het is soms een beetje mazzel, want ik ben niet heel bewust op zoek naar mooie plaatjes (daar gaat me echt te veel tijd in zitten), maar soms blijk ik hem op een mooi moment te hebben gepauzeerd en komt er zoiets uit. In Photoshop haal ik de schaduw er wat uit en dik ik de kleuren dan altijd nog wat extra aan.

9.4_Dauphine_8.jpg
9.4.1_Eindklas_Dauphine_na_8.jpg

Edited by tinyriconen

Jezus, wat is Landa sterk zeg. Knap dat je dan alsnog tweede kunt worden. En nog een mooie ritzege meegepakt!

Landa steekt wel in een bloedvorm blijkbaar. Maar de Tour is natuurlijk belangrijker dan de Dauphiné en misschien is de Spanjaard gewoon te vroeg in vorm. 

Oei al veel gemist van deze carriere.

Ik stap weer in bij de Dauphiné, waarin Uran sterk was. Lekkere tijdritwinst ook wel.