Jimski

[PCM15|EXT_3] ActiveJet Team

1,079 posts in this topic

Bedankt voor de reacties! :) Is er trouwens iemand die verstand heeft van de technische kant van PCM? Ik heb namelijk momenteel een probleem in mijn carrière. Het spel crasht telkens bij mij op 2 juli van seizoen 1. Ik weet niet of het aan de datum of een bepaalde race ligt, maar het is telkens exact op dat moment. Heb ook al geprobeerd een weekly save terug te halen en dan verder gaan, maar ook dan blijft hij op dat punt hangen.

Opvallend is overigens ook dat de Course Cycliste de Solidarnosc (oid) waar ik aan deelneem, bij rit 2 is maar rit 1 helemaal niet verreden is. Die slaat hij gewoon over op de 1 of andere manier. Die had namelijk op 1 juli plaats moeten vinden. Wellicht dat dit met de bug te maken heeft.

Iemand die weet hoe de bug is ontstaan en vooral, hoe ik het op kan lossen? Je zou me er enorm mee helpen, want mocht ik deze bug niet kunnen oplossen, dan kan ik de carrière waarschijnlijk niet verder zetten, hetgeen ik ontzettend jammer zou vinden :(

ActiveJet%20header_zpsexxwm1oe.png

CRO.png #9: Istrian Spring Trophy

Selectie: Gonzalez (kopman), Ezquerra (co-kopman), Franczak (sprinter), Dabkowski, Podlaski, Gradek

Gelijktijdig met de Ronde van Langkawi reed de andere helft van onze ploeg een wedstrijd in Kroatië. De eerste 2.2-koers die we rijden dit jaar en met enkel Continentale ploegen aan het vertrek zou het zomaar kunnen dat de eerste overwinning van het seizoen hier behaald gaat worden.

Rit 1: Een proloog, niet ons sterkste punt. Een dag van overleven dus en de schade beperken met het oog op het algemeen klassement voor Ezquerra en Gonzalez. En dat lukt ze aardig. Ze eindigen ergens in de middenmoot. De zege gaat naar Sergiy Gretschyn.

1    Sergiy Gretchyn    Torku Seker Spor    8'44
2    Lennard Kämna    Team Stölting    + 4
3    Casper Pedersen    Riwal Platform Cycling Team    s.t.
4    Sam Horgan    Team Budget Forklifts    + 9
5    Maksym Averin    Synergy Baku Cycling Project    + 10
20    Pawel Franczak    ActiveJet Team    + 18

Rit 2: Een rit over glooiend parcours met de laatste kilometers stevig omhoog lopen. Wij spelen de kaart Ezquerra en die manifesteert zich heel goed van voren. Uiteindelijk hoeft hij enkel Mugerli en Werda voor zich te dulden en wordt hij derde, hetgeen hem ook nog wat bonificatie oplevert. Helaas vallen er echter weinig gaten achter hem, waardoor hij niet al te veel opschuift in het klassement. Gonzalez bolt als vijftiende over de streep, in dezelfde tijd als de winnaar uiteraard.

1    Matej Mugerli    Synergy Baku Cycling Project    3h48'04
2    Maximilian Werda    Team Stölting    s.t.
3    Jesus Ezquerra    ActiveJet Team    s.t.
4    Maarten Craeghs    Lotto-Soudal U23    s.t.
5    Kaspar Schjønnemann    Riwal Platform Cycling Team    s.t.

PCM0098_zpsbgm1ns3j.png
Jesus Ezquerra sprint zichzelf naar een fraaie derde plaats toe.

Rit 3: De laatste kans voor ons om het verschil te maken, want op de slotdag is het relatief vlak. Mario Gonzalez voelt zich uitstekend en neemt daarom al direct vanaf de voet van de laatste beklimming (korte, maar redelijk steile heuvel) de leiding en geeft deze niet meer af. Hij slaat alle aanvallen van concurrenten af en versnelt zelf in de laatste kilometer waarmee hij al zijn belagers het nakijken geeft. Hij pakt dertien seconden op de streep en daardoor is hij ook de nieuwe leider! Een dubbelslag voor Gonzalez!

1    Mario Gonzalez    ActiveJet Team    3h54'21
2    Maarten Craeghs    Lotto-Soudal U23    + 13
3    Markus Eibegger    Synergy Baku Cycling Project    s.t.
4    Karol Domagalski    Team Raleigh - GAC    s.t.
5    Maximilian Werda    Team Stölting    s.t.

Rit 4: De slotrit, het klassement is beslist. Wij controleren de vlucht waar geen gevaarlijke mannen in zitten. Echter krijgen we weinig hulp waardoor we te laat komen en Jonathan Dibbell mag zegevieren. En dat is eigenlijk jammer, want als nummer elf in de daguitslag is Gonzalez de tweede van het peloton. Er had dus nog een mooie ereplaats in gezeten vandaag, maar het belangrijkste is dat de hoofdprijs binnen is: Mario Gonzalez wint de Istrian Spring Trophy!

1    Jonathan Dibben    Team Wiggins    3h01'44
2    Ander Arranz    Burgos - BH    s.t.
3    Edvin Wilson    Team Joker    s.t.
4    Romain Le Roux    Equipe Cycliste Armée de Terre    s.t.
5    Samir Jabrayilov    Synergy Baku Cycling Project    s.t.
11    Mario Gonzalez    ActiveJet Team    s.t.

PCM0101_zpsucyclz6m.png
Mario Gonzalez is iedereen te snel af op dag drie en slaat een fantastische dubbelslag!

Klassementen

geel.png Algemeen Klassement
1    Mario Gonzalez    ActiveJet Team    10h53'09
2    Karol Domagalski    Team Raleigh - GAC    + 11
3    Maximilian Werda    Team Stölting    s.t.
4    Maarten Craeghs    Lotto-Soudal U23    + 13
5    Markus Eibegger    Synergy Baku Cycling Project    + 14
6    Bruno Armirail    Equipe Cycliste Armée de Terre    + 18
7    Alejandro Marque    Efapel - Glassdrive    + 20
8    Ibai Salas    Burgos - BH    + 21
9    Antonino Parrinello    d'Amico - Bottecchia    + 27
10    Kaspar Schjønnemann    Riwal Platform Cycling Team    + 39

groen.png Puntenklassement
1    Maximilian Werda    Team Stölting    36
2    Maarten Craeghs    Lotto-Soudal U23    34
3    Mario Gonzalez    ActiveJet Team    31
4    Matej Mugerli    Synergy Baku Cycling Project    31
5    Karol Domagalski    Team Raleigh - GAC    31

bollen.png Bergklassement
1    Westley Gough    Team Budget Forklifts    16
2    Maarten Craeghs    Lotto-Soudal U23    12
3    Mark Christian    Team Wiggins    12
4    Mario Gonzalez    ActiveJet Team    10
5    Maximilian Werda    Team Stölting    10

wit.png Jongerenklassement
1    Mario Gonzalez    ActiveJet Team    10h53'09
2    Maximilian Werda    Team Stölting    + 11
3    Maarten Craeghs    Lotto-Soudal U23    + 13 
4    Bruno Armirail    Equipe Cycliste Armée de Terre    + 18 
5    Ibai Salas    Burgos - BH    + 21

20px-Jersey_yellow_number.svg.png Ploegenklassement
1    Equipe Cycliste Armée de Terre    32h41'04 
2    Riwal Platform Cycling Team    + 1'24 
3    Team Raleigh - GAC    + 2'06 
4    ActiveJet Team    + 2'09 
5    Synergy Baku Cycling Project    + 2'24

CU: Grand Prix of Sochi, doelstelling top 10.

Edited by Jimski

Hele mooie overwinning! Eindelijk heb je je goed kunnen laten zien met je ploeg en kan je een zege op je palmares zetten. Jammer van de bug trouwens, helaas heb ik er geen verstand van, maar ik hoop dat iemand je snel kan helpen!

Erg mooi de eindzege gepakt met Gonzalez!

Dankzij een sterke Gonzalez heb je er een mooie Kroatische ronde op zitten, met onder andere de eindwinst tot welverdiend gevolg. Ik ben benieuwd of je de doelstelling kan realiseren in Sochi.

Bedankt voor de reacties! :) En goed nieuws ook omtrent het technische aspect, het probleem is verholpen. Heb helaas wel ook een andere koers moeten simuleren (waarin ik een doelstelling had) omdat ik hem tot voorbij de ronde moest simuleren, maar ik kan in elk geval gewoon verder! :)

RUS.png #10: Grand Prix of Sochi

Doelstelling: Top 10

Selectie: Gonzalez (kopman), Ezquerra (co-kopman), Owsian (sprinter), Muntaner, Dabkowski, Brylowski, Mickiewicz, Bodnar

Eindelijk eens een doelstelling die haalbaar moet zijn. Met veel mannen in vorm zijn we vastberaden om hier wat moois te laten zien. Het huzarenstukje uit Kroatië herhalen zal heel lastig worden, maar een mooi resultaat moet er zeker weer in zitten.

Rit 1: Een sprintetappe, slechts één van de twee in deze ronde. En dus grijpen de sprinters ook hun kans. Mattia Gavazzi blijkt uiteindelijk de snelste, terwijl Owsian wederom vierde wordt. Hij heeft inmiddels al een patent op de plaatsen net naast het podium. Gonzalez wordt in zijn kielzog zesde en na nummer zeven valt een grootgapend gat, maar helaas kent de jury tot ons groot ongeloof geen tijdsverschil toe.

1    Mattia Gavazzi    Amore & Vita - Selle SMP    4h08'11
2    Alexis Bodiot    Equipe Cycliste Armée de Terre    s.t.
3    Mykhaylo Kononenko    Kolss - BDC Cycling Team    s.t.
4    Arkadiusz Owsian    ActiveJet Team    s.t.
5    Andrea Palini    SkyDive Dubai Pro Cycling Team    s.t.

Rit 2: Een individuele tijdrit, de vrees van onze mannen. Ezquerra kent een complete offday en finisht nog net iets als laatste. Zijn klassement is dus naar de maan. Gelukkig houdt Gonzalez de schade beter beperkt, hij verliest uiteindelijk een dikke anderhalve minuut op de verrassende winnaar Zachary Bell, die daarmee thuisfavoriet Vladimir Gusev naar de tweede plaats verwijst.

1    Zachary Bell    Team SmartStop    33'30
2    Vladimir Gusev    SkyDive Dubai Pro Cycling Team    + 13
3    Bruno Armirail    Equipe Cycliste Armée de Terre    + 14
4    Sébastien Rosseler    Veranclassic - Ekoi    + 23
5    Maxim Pokidov    Itera-Katusha    + 29
15    Sebastian Muntaner    ActiveJet Team    + 54

Rit 3: De koninginnenrit. Voor ons moet er wat gebeuren, want we moeten stijgen in het klassement. Daarom besluit Gonzalez voor de verrassingsaanval te gaan en in de afdaling van de voorlaatste beklimming de versnelling in te zetten. Helaas mag het niet baten en is hij vervolgens op de slotklim gezien. Ezquerra doet het beter en wordt fraai zesde, maar doordat de verschillen relatief klein blijven stijgt hij slechts tot plaats zeventien in het algemeen klassement. Silvio Herklotz wint de etappe en normaliter ook het eindklassement.

1    Silvio Herklotz    Team Stölting    4h14'13
2    Quentin Pacher    Equipe Cycliste Armée de Terre    s.t.
3    Maxim Pokidov    Itera-Katusha    + 25
4    Danil Nemykin    Itera-Katusha    + 1'16
5    Maximilian Werda    Team Stölting    s.t.
6    Jesus Ezquerra    ActiveJet Team    s.t.

Rit 4: Op de slotdag geen veranderingen meer in het klassement en zo zien wij onze doelstelling jammerlijk mislukken en dat allemaal door die individuele tijdrit. Nog wel een mooie finale werd ons voorgeschoteld waarbij Gerry Druyts in de allerlaatste meters nog bijgehaald werd en zo een zege door zijn handen zag glippen. Alexis Bodiot was wel de gelukkige, terwijl Owsian wederom naar een ereplaats sprintte, ditmaal werd hij zesde.

1    Alexis Bodiot    Equipe Cycliste Armée de Terre    4h34'25
2    Mykhaylo Kononenko    Kolss - BDC Cycling Team    s.t.
3    Andrea Palini    SkyDive Dubai Pro Cycling Team    s.t.
4    Gerry Druyts    Vastgoedservice - Golden Palace    s.t.
5    Mattia Gavazzi    Amore & Vita - Selle SMP    s.t.
6    Arkadiusz Owsian    ActiveJet Team    s.t.

PCM0102_zpsskwxnwlc.png
Gerry Druyts werd in het zicht van de haven toch nog bijgehaald in de slotetappe.

Klassementen

1    Silvio Herklotz    Team Stölting    13h30'44
2    Maxim Pokidov    Itera-Katusha    + 25
3    Quentin Pacher    Equipe Cycliste Armée de Terre    + 55
4    Bruno Armirail    Equipe Cycliste Armée de Terre    + 1'05
5    Alexis Bodiot    Equipe Cycliste Armée de Terre    + 1'17
6    Vladimir Gusev    SkyDive Dubai Pro Cycling Team    + 1'54
7    Danil Nemykin    Itera-Katusha    s.t.
8    Maximilian Werda    Team Stölting    + 2'08
9    Jan Denuwelaere    Vastgoedservice - Golden Palace    + 2'17
10    Petr Ignatenko    RusVelo    + 2'27
17    Jesus Ezquerra    ActiveJet Team    + 3'07

1    Alexis Bodiot    Equipe Cycliste Armée de Terre    62
2    Silvio Herklotz    Team Stölting    38
3    Mattia Gavazzi    Amore & Vita - Selle SMP    37
4    Andrea Palini    SkyDive Dubai Pro Cycling Team    36
5    Mykhaylo Kononenko    Kolss - BDC Cycling Team    36
8    Arkadiusz Owsian    ActiveJet Team    24

1    Sergei Pomoshnikov    Itera-Katusha    42
2    Alphonse Vermote    Vastgoedservice - Golden Palace    36
3    Emmanuel Gagne    Airgas - Safeway    18
4    Marco Mathis    Rad-Net Rose Team    18
5    Silvio Herklotz    Team Stölting    16
9    Jesus Ezquerra    ActiveJet Team    12

1    Silvio Herklotz    Team Stölting    13h30'44 
2    Quentin Pacher    Equipe Cycliste Armée de Terre    + 55 
3    Bruno Armirail    Equipe Cycliste Armée de Terre    + 1'05 
4    Danil Nemykin    Itera-Katusha    + 1'54 
5    Maximilian Werda    Team Stölting    + 2'08 
10    Jesus Ezquerra    ActiveJet Team    + 3'07 

1    Equipe Cycliste Armée de Terre    40h35'10 
2    Team Stölting    + 1'52 
3    Itera-Katusha    + 2'07 
4    Kolss - BDC Cycling Team    + 4'17 
5    ActiveJet Team    + 4'44

CU: Tour de Taiwan.

Edited by Jimski

Jammer dat je in geen enkele rit een podiumplaats kon bemachtigen en je doelstelling niet kon behalen.

Het is jammer dat je de doelstelling niet kon realiseren, maar door de aanwezigheid van een tijdrit was het geen eenvoudig doel, lijkt mij. Je hebt nog een verdienstelijke aanvalspoging gewaagd in de koninginnenrit.

Jammer dat je in de tijdrit zoveel tijd verloor en een goed eindklassement onmogelijk werd!

Spijtig dat je door een tijdrit je doelstelling niet kan halen, frustrerend. Jammer ook dat je aanvalspoging geen succes kende.

Mooi om weer een nieuwe carriere van jouw hand te zien. Niet de eenvoudigste ploeg om de motivatie hoog mee te houden, maar als het iemand moet lukken moet dat wel jou zijn. Alvast een prachtige eindzege in Istrie!

Bedankt voor de vele reacties! :) Het doet veel deugd dat deze carrière in de smaak lijkt te vallen :) Het was inderdaad jammer van die tijdrit, want die heeft me echt de das om gedaan :(

@Dahls, ik heb over het algemeen meer moeite om motivatie te behouden met grote ploegen dan met kleine ploegen. Met kleine ploegen is elk goed resultaat een opsteker en kun je altijd blijven doorgroeien. Als ik met Team Sky rijdt bijvoorbeeld móét je de Tour winnen en dat vind ik persoonlijk juist minder leuk. Ik rijd liever vanuit de underdogrol in de rondte :) En juist zo'n klein team geeft dan extra motivatie omdat ik dan veel meer dat meerjarenplan voor me zie. Telkens houd ik dat doel voor ogen om met dit team ooit naar de World Tour te promoveren en een grote koers te winnen, net als ik destijds heb gedaan met Telefonica - Banesto (al was die ploeg in seizoen 1 al wel wat sterker dan deze ploeg nu is). Ik zal dan wellicht wel vijf seizoenen moeten spelen uiteindelijk om dat doel te bereiken, dus je weet nooit of ik het uiteindelijk ga halen, maar het is in elk geval een mooie motivatie.

Taiwan.png #11: Tour de Taiwan

Selectie: Bernas (kopman), Franczak (sprinter), Gradek, Podlaski

Aangezien we een doelstelling hadden in Rusland, stond daar de grootste en sterkste selectie aan het vertrek. De overige vier renners rijden in Taiwan de nationale ronde, met een toch verrassend sterk deelnemersveld met drie World Tour teams en veel Pro-Continentale formaties. Wij zullen dus ons best moeten doen ons hiertussen te nestelen!

Rit 1: Op dag één een zeer korte etappe, slechts 54 kilometer, een rit die qua afstand een individuele tijdrit zou kunnen zijn, maar het is een rit in lijn. Biljartvlak en dus zoals verwacht een sprint. In dit relatief sterke deelnemersveld wordt Franczak uiteindelijk tiende. Bradley Huff is de eerste leider.

1    Bradley Huff    Optum p/b Kelly Benefit Strategies    1h07'27
2    Cameron Karwowski    Avanti Racing Team    s.t.
3    Johim Ariesen    Metec - TKH p/b Mantel    s.t.
4    Wim Stroetinga    Parkhotel Valkenburg    s.t.
5    Taylor Phinney    BMC Racing Team    s.t.
10    Pawel Franczak    ActiveJet Team    s.t.

Rit 2: Op dag twee de eerste kans om een slag te slaan voor de klimmers. Pawel Bernas toont zich van zijn beste kant en wordt verrassend zesde, waarmee hij een mooie stap zet richting een goed klassement. Tevens is hij voorlopig de leider in het jongerenklassement!

1    Chris Anker Sørensen    Tinkoff - Saxo    2h29'53
2    Winner Anacona    Movistar Team    s.t.
3    Sergio Paulinho    Tinkoff - Saxo    s.t.
4    Ben Hermans    BMC Racing Team    + 10
5    Marcus Burghardt    BMC Racing Team    s.t.
6    Pawel Bernas    ActiveJet Team    s.t.

Rit 3: Een kans voor de snelle mannen opnieuw, maar wel degene met wat meer inhoud. Een stevig hellende strook is de plaats waarop aangekomen wordt en dus zien we andere mannen naar voren komen. Onze mannen komen er niet aan te pas. Wie dat wel komt is Taylor Phinney, hij is de snelste van het peloton. Echter misrekende zij zich volledig, want Alessandro Bazzana wist uit de greep van de groep te blijven en boekt zo een zeer fraaie overwinning.

1    Alessandro Bazzana    UnitedHealthcare Pro Cycling Team    2h41'41
2    Taylor Phinney    BMC Racing Team    + 23
3    Kristian Sbaragli    MTN - Qhubeka    s.t.
4    Krisztian Lovassy    Team Differdange - Losch    s.t.
5    Theo Bos    MTN - Qhubeka    s.t.
25    Pawel Franczak    ActiveJet Team    s.t.

Rit 4: De dag waarop het moet gebeuren. Een loodzware klim van bijna vijftig kilometer met finish bovenop de Tataka. Al vroeg barst de strijd los en daardoor wordt het een waar slagveld. Leider Chris Anker Sorensen wint opnieuw en verdedigt zijn leiderstrui. Voor Bernas is het overleven vandaag, hij kent geen goede dag, maar weet de schade te beperken. Uiteindelijk wordt hij zestiende op bijna zes minuten (zelfde tijd als nummer elf) en behoudt hij nog net zijn plaats bij de eerste tien. Wat wel erg jammer is, is dat de jonge Pool zijn witte trui wel kwijt is geraakt.

1    Chris Anker Sørensen    Tinkoff - Saxo    3h07'48
2    Winner Anacona    Movistar Team    + 1'07
3    Martin Kohler    Drapac Professional Cycling    + 2'02
4    Tomasz Marczynski    Torku Seker Spor    + 2'18
5    Artem Ovechkin    RusVelo    + 3'39
16    Pawel Bernas    ActiveJet Team    + 5'56

Rit 5: Op de slotdag wederom een vlakke etappe. In het klassement verandert er niets meer. De ritzege gaat naar John Murphy, die samen met Dylan Teuns nog net uit de greep van het peloton weet te blijven. Franczak is uiteindelijk twaalfde.

1    John Murphy    UnitedHealthcare Pro Cycling Team    3h49'12
2    Dylan Teuns    BMC Racing Team    s.t.
3    Kristian Sbaragli    MTN - Qhubeka    s.t.
4    Johim Ariesen    Metec - TKH p/b Mantel    s.t.
5    Theo Bos    MTN - Qhubeka    s.t.
12    Pawel Franczak    ActiveJet Team    s.t.

PCM0103_zpsfijid5kk.png
Het moment waarop Winner Anacona en Chris Anker Sorensen het gat slaan met de concurrentie.

Klassementen

1    Chris Anker Sørensen    Tinkoff - Saxo    13h16'04
2    Winner Anacona    Movistar Team    + 1'15
3    Tomasz Marczynski    Torku Seker Spor    + 3'04
4    Martin Kohler    Drapac Professional Cycling    + 3'26
5    Artem Ovechkin    RusVelo    + 4'39
6    Serge Pauwels    MTN - Qhubeka    + 4'53
7    Ben Hermans    BMC Racing Team    + 5'19
8    Marc Soler    Movistar Team    + 6'05
9    Pablo Lastras    Movistar Team    + 6'17
10    Pawel Bernas    ActiveJet Team    + 6'26

1    Chris Anker Sørensen    Tinkoff - Saxo    50
2    Winner Anacona    Movistar Team    40
3    Kristian Sbaragli    MTN - Qhubeka    39
4    Johim Ariesen    Metec - TKH p/b Mantel    38
5    Cameron Karwowski    Avanti Racing Team    36
24    Pawel Bernas    ActiveJet Team    11

1    Chris Anker Sørensen    Tinkoff - Saxo    42
2    Winner Anacona    Movistar Team    26
3    Ben Hermans    BMC Racing Team    20
4    Evan Oliphant    Team Raleigh - GAC    16
5    Mateusz Taciak    CCC - Sprandi - Polkowice    16
19    Pawel Bernas    ActiveJet Team    4

1    Marc Soler    Movistar Team    13h22'09 
2    Pawel Bernas    ActiveJet Team    + 21 
3    Michael Valgren    Tinkoff - Saxo    + 51 
4    Magnus Klaris    SEG Racing Development Team    + 59 
5    Aleksandr Komin    RusVelo    + 1'12 

1    Movistar Team    40h01'33 
2    Tinkoff - Saxo    + 19 
3    RusVelo    + 5'10 
4    MTN - Qhubeka    + 5'54
5    BMC Racing Team    + 11'09 
13    ActiveJet Team    + 27'59 

CU: Vuelta a la Rioja, doelstelling top 10.

Edited by Jimski

Geen witte trui, maar wel een nette top 10 plaats, wat met je mindere renners in dit veld toch echt een sterke prestatie is!

Wat je motivatie betreft: mooi gezegd! Keihard werken, waarna ieder relatief succesje iets is waar je heel blij van kan worden.

Toch een prima ronde gereden met Bernas :)

Prima tiende in dit veld! 

Ik deel je wens om uitdaging en mogelijkheden tot groei. Maar bij mijn Østerhus Ridley carrière werd het gebrek aan resultaat toch oorzaak om vroegtijdig te stoppen. Hoewel dat ook aan de slechte database kon liggen. 

Bedankt voor de reacties! :) @tinyriconen, inderdaad, elk succes is hier veel meer waard. Bij die overwinning van Gonzalez bijvoorbeeld zat ik echt te juichen achter mijn computer, bij FDJ had ik dat niet eens meer bij een ritzege in een grote ronde bijvoorbeeld :P @Dahls, als ik het me een beetje herinner had jij ook wel vaak dat je beste renner echt pas 60e ofzo was, nietwaar? In dat geval zou bij mij de motivatie ook wel weg gaan denk ik. Zolang ik maar mee kan strijden voor een enigszins noemenswaardige ereplaats (top 10 ofzo), motiveert het bij mij wel.

ESP.png #12: Vuelta a la Rioja

Selectie: Gonzalez (kopman), Owsian, Muntaner, Ezquerra, Dabkowski, Brylowski, Franczak, Bodnar

Onze enige koers in de hele maand april, verder werden we nergens toegelaten helaas, wat zonde is aangezien we zeker wel renners in vorm hebben. Gelukkig is er deze koers nog en het is ook nog eens een belangrijke voor ons, want de sponsor eist een top tien.

Een chaotische koers wordt het met name door de hevige wind die er staat. Waaiervorming alom dus, maar uiteindelijk toch een hergroepering, hetgeen onze mannen niet verkeerd uit kwam. Vervolgens namen we met onze trein brutaal de leiding en duurde de chaos om de positionering voort. Eén man had daar echter maling aan: Ruben Fernandez reed een ijzersterke koers en wist als enige van de vroege vluchters vooruit te blijven en zo boekt hij een fantastische overwinning. Daarachter wordt dus gesprint om de dichtste ereplaatsen, hetgeen voor ons natuurlijk ook een hoop waard is. Arkadiusz Owsian weert zich kranig en komt uiteindelijk als zesde over de streep, waardoor de doelstelling geslaagd is! Gonzalez wordt in zijn kielzog elfde.

PCM0105_zps1wi1d58z.png
Het moment waarop Ruben Fernandez zijn medevluchters ter plaatse laat.

Uitslag
1    Ruben Fernandez    Movistar Team    3h42'14
2    Ariel Richeze    Lampre - Merida    s.t.
3    Francesco Lasca    Caja Rural - Seguros RGA    s.t.
4    Bernhard Eisel    Team Sky    s.t.
5    Davide Cimolai    Lampre - Merida    s.t.
6    Arkadiusz Owsian    ActiveJet Team    s.t.
7    Barry Markus    Team LottoNL - Jumbo    s.t.
8    Alexander Porsev    Team Katusha    s.t.
9    Tyler Farrar    MTN - Qhubeka    s.t.
10    Jens Debusschere    Lotto - Soudal    s.t.

CU: Overzicht Voorjaar.

PS. Om de één of andere reden was mijn savegame ineens weg nadat ik de eerste keer deze race had gespeeld. Lichte paniek dus even, maar gelukkig zijn er weekly saves waardoor ik enkel deze race over hoefde te spelen. Wel jammer eigenlijk, want dit was het verslag van de eerste keer dat ik hem reed:

ESP.png #12: Vuelta a la Rioja

Selectie: Gonzalez (kopman), Owsian, Muntaner, Ezquerra, Dabkowski, Brylowski, Franczak, Bodnar

Onze enige koers in de hele maand april, verder werden we nergens toegelaten helaas, wat zonde is aangezien we zeker wel renners in vorm hebben. Gelukkig is er deze koers nog en het is ook nog eens een belangrijke voor ons, want de sponsor eist een top tien.

Maarliefst tien World Tour ploegen aan het vertrek vandaag, maar daar zijn de mannen van ActiveJet duidelijk niet van onder de indruk. De trein van de Poolse ploeg neemt brutaal de leiding zo’n acht kilometer van het einde en geen enkele trein komt daar aan te pas. We besluiten de kaart Franczak te spelen omdat die zich erg goed voelt vandaag en met succes. Een overwinning zit er net niet in omdat Francesco Lasca simpelweg te sterk is, maar de Pool rijdt zich wel naar een zeer fraaie tweede plaats waarmee de doelstelling meer dan geslaagd is. Ook aantrekker Gonzalez finisht nog net bij de eerste tien.

PCM0104_zpsknymezos.pngFrancesco Lasca mag zijn vreugdedans ten uitvoer brengen. Hij schrijft de Vuelta a la Rioja bij op zijn palmares.

Uitslag
1    Francesco Lasca    Caja Rural - Seguros RGA    3h39'03
2    Pawel Franczak    ActiveJet Team    s.t.
3    Daniel Schorn    Bora - Argon 18    s.t.
4    Francisco Ventoso    Movistar Team    s.t.
5    Bernhard Eisel    Team Sky    s.t.
6    Barry Markus    Team LottoNL - Jumbo    s.t.
7    Kristian Sbaragli    MTN - Qhubeka    s.t.
8    Matti Breschel    Tinkoff - Saxo    s.t.
9    Stig Broeckx    Lotto - Soudal    s.t.
10    Mario Gonzalez    ActiveJet Team    s.t.

CU: Overzicht Voorjaar.

Edited by Jimski

Jammer dat je het eerste resultaat niet kunt behouden, maar uiteindelijk maakt het niet zoveel uit, aangezien je de doelstelling toch gehaald hebt met Owsian!

Ah wat zonde dat je die 2e plaats kwijt bent geraakt, maar de doelstelling is wel behaald :)