Sign in to follow this  
Jeis

[PCM 2016 | EXT_3] Funvic Soul Cycles || Transfers + Tour de France

Adopteer nu je Funvic renner  

7 members have voted

1. 1. Wat is jou favoriete Funvic renner (zie mijn sign voor de selectie) ?

• Nathan Mahler (BRA)
    • Leandro Oyola Oyola (COL)
      0
    • Eduardo Estrada (COL)
    • Ariel Sivori (ARG)
      0
    • Rodrigo Quirino (BRA)
      0
    • Magno Prado Nazaret (BRA)
    • Edward Beltran (COL)
      0
    • Geraldo Medina (MEX)
      0
    • Gorka Izagirre (ESP)

792 posts in this topic

Spijtig die tweede plaatsen... Soms zijn die mooi, maar op NK's zijn die dus mooi niks.

Precies, tweemaal sterk gereden volgens mij.. maar 2e op een NK voelt als een verlies.

pers.png

Jullie zagen het in het vorige verslag al. De transfermarkt is begonnen. Veel contracten moeten nog verlengd worden. Wel denken we niet verder te gaan met Cháves. Hoewel hij goedkoop was, komt er wel budget vrij voor interessante renners. We hopen vooral ons team te verbreden en te verbeteren op kasseien en tijdritten.

Ook willen we de Braziliaanse identiteit houden. De afname in kwaliteit nemen we voor lief. Aangezien Portugezen en Brazilianen de taal al goed spreken lijkt ons de Portugese nationaliteit geen probleem.

sexdsq3gpdij0.png

Amador zou als extra kopman natuurlijk fantastisch zijn, maar Nelson Oliveira zou precies passen bij het profiel dat je omschrijft (Portugees sprekend, tijdrijder, kasseienvreter) 

Over de gehele linie zijn hier een aantal mooie namen tussen. Goed dat je niet voor de allersterkste kiest, maar voor een zuid-amerikaans profiel. Houdt het interessant.

Mooi lijstje! Arredondo, Amador halen. :-)

Enkele mooie versterkingen voor je team, ben benieuwd wie er uiteindelijk allemaal komen :) 

uwnddoqva7vf9.png

Pittig deelnemersveld om een top 10 in te scoren, maar jouw kwaliteiten in acht nemende moet je daar wel in slagen denk ik zo. Verder zou de bergtrui en pak 'm beet 2 ritten me ook niet verbazen. Klinkt alsof ik de lat heel hoog leg voor je, maar je prestaties zijn gewoon altijd van hoog niveau ;) Succes!

Inderdaad een pittige opgave. Veel succes!

En toen was het stil. Vind het toch wel leuk om verder te gaan, maar ik zal wat sneller gaan en soms wat wedstrijden overslaan.

En wie weet kan ik ook jullie carrieres weer oppakken en zo iets bijdragen aan dit forumgedeelte.

mtr4nu8tvkb.png

sdj3fie24c.png

93o66ltxfb.png

Tof dat je weer post :) Die drie kemphanen maken er wel een waanzinnig krappe Tour van met minder dan een minuut verschil bij het ingaan van het slotweekend. Zelf heb je al mooi die ritzege te pakken met Intxausti, maar is het jammer dat hij toch wat moet toegeven in het tweede deel van de ronde. Dat hij een mindere tijdrit heeft wisten we natuurlijk, maar het is vooral balen dat hij ook in de bergritten wat verliest. Andriato doet het trouwens boven verwachting goed! Hopen dat je nog met een kamikaze actie die top 10 halen. Of nog een etappe wellicht?