Joaquin Purito Rodriguez

[PCM 2013 | EXT_3] Glanbia Cycling Team - Het Einde

831 posts in this topic

Bedankt opnieuw voor de reacties! Nogmaals mijn excuses dat ik alle andere carrières amper kan volgen. Ik probeer vaak nog eens te reageren aangezien ik een paar uur vroeger wakker ben dan de rest, maar het is natuurlijk niet zoals normaal.:) 

2016_03_17_cholet_de_pays_loire.png

Op de laatste screen lijkt Impey dan weer te winnen, maar als je weer extra inzoomt zie je het weer alsof Meenhorst de winnaar is. Het was sowieso nipt!

Net niet! Jammer dat je zo moet verliezen :( 

Jammer dat je toch net niet de overwinning krijgt, maar twee man op het podium blijft uiteraard wel een erg mooie prestatie! Trouwens wordt er in PCM in tegenstelling tot in het echt gekeken naar wiens achterwiel als eerste over de streep is en dus niet het voorwiel ;)

Sterk gereden! Meenhorst was de sterkste van het pak, als je had geweten dat hij zo goed was had hij zeker wel gewonnen vermoed ik.

Jammer van het geknoei van PCM! Met twee heren op het podium heb je op collectief vlak een mooie prestatie neergezet.

Het was jammer dat de vluchters door bleven rijden en jij noch de ploeg had om Viljoen in winnende stelling te brengen. GElukkig haalde je wel de top 10.

Guest Kinderkopke

Waarom ben je met Viljoen niet meegegaan met Gilbert, Arredondo, Betancur, etc? En dan Ewan achterhouden voor de sprint; wat voor Viljoen een argument is om vooraan niet mee te werken en te hopen dat ze toch voorop blijven, etc.

Was je echt verrast dat die mannen op de Cipressa al gingen aanvallen? Of kon Viljoen (op dat moment) gewoon niet beter?

Deze carriere was ik een beetje uit het oog verloren, maar het ziet er nog steeds gelikt uit.. Binnenkort eens alles bijlezen!!

Jammer dat je in de Loire-streek af te rekenen kreeg met een dubieuze fotofinish:facepalm:!!

Wel een mooie top-10 in La Primavera!!

Jammer dat er niet meer inzat, maar met een tiende plek heb je toch mooi de sponsordoelstelling behaald!

Er zat meer in, maar gelukkig heb je nog je doelstelling gehaald.

Het is jammer dat het anders liep dan gehoopt, maar een tiende plek is een goed resultaat. Je hebt de doelstelling weten te realiseren en dat is het belangrijkste.

Bedankt voor jullie reacties. @Kinderkopke, dat is een tactiek die me al duizend zeges moet opgeleverd hebben. :P de favorieten vallen aan, ik wacht af en laat mijn ploeg vol op kop rijden. Als ze dan ingerekend worden is mijn kopman veel frisser om de beslissende aanval te doen. Het werkt bijna altijd, maar dit keer dus jammer genoeg niet. Daarnaast was Viljoen ook gewoon niet goed genoeg :P

Ook welkom terug aan @Taz, leuk dat je hier weer komt volgen. :)

We gaan verder in Catalonië!

2016_03_18_ronde_van_catalonie.png

2016_03_19_ronde_v_catalonie_e02.png

Met een puike klassering in beide ritten ben je sterk begonnen aan de Spaanse ronde.

Tirreno: Helaas in de Tirenno geen mooi klassement kunnen rijden, maar wel een ritzege en twee hele knappe truien gepakt! Kan je met succes op terugkijken lijkt me!

Pays de Loire: Wat scheelt het.. Doet me erg denken aan mijn GP Québec, waarbij het ook gewoon niet te zien was. Op de streep leek Matthews eerder, maar enkele frames later leek Arredondo eerder. ik was ook niet op de hoogte van de achterwiel-regel. Dat verklaart een hoop, ook in mijn geval. De 'latere' renner schiet in die extra meters die je dan hebt natuurlijk net voorbij aan de ander. Flauw ;) 

Sanremo: Helaas gegokt en verloren, al heb je wel de doelstelling behaald. Opzich is een tiende plek in deze klassieker met een renner die niet in vorm is best netjes!

Catalunya: Sterk van Belkin trouwens, met 8 man tot de streep. Prima zesde plek in de TTT! Ook een keurige vierde plek in de sprint daarna.