Jowinho

[PCM 2015 | MOE_4] LKT Team Brandenburg

1,162 posts in this topic

Ondanks de tijd die je verliest nog keurig 10e, en met een sterke etappe kun je zo naar plek 8 stijgen. Je blijft lekker bezig met Herklotz!

Het is duidelijk dat Herklotz het van lange klimmen moet hebben ipv het kortere steile werk (of dat is PCM15 eigen ;) herken het zelf ook)

Maar gelukkig kan je zo de verliezen van die laatste ritten enorm compenseren met een geweldig resultaat op Blockhaus. En ook de TT was sterk. Je staat daarmee op een knappe tiende plek en als pech uitblijft zie ik je nog wel wat stijgen. Maar volgens mij zit het daar nog wel dicht op elkaar met Izagirre en Uran in ieder geval.  De witte trui lijkt me een zekerheidje. Nu nog hopen op een ritzege!

Leuk team zo met al die jonge Duitsers.

Herklotz doet het goed hoor. Waar het kan pakt hij zijn ereplaatsen wel. 5e plek in de TT op slechts 11 sec is ook netjes.

Iedere keer als je denkt dat Herklotz er door zakt, reageer je met een knap herstel. Daardoor sta je nu netjes top tien, al blijft het spannend of je dat kunt volhouden! 

Gaat niet helemaal goed met de post volgens mij. Hij snijdt hem bij mij af tijdens het verslag van etappe 14. Ziet er in ieder geval wéér goed uit voor Silvio. Het is wat Dahls ook zegt, steeds beantwoord je een slecht moment met erg goede dag. Ben benieuwd naar de slotweek!

Yes!

Zelfs op een slechte dag weet je de schade te beperken. Terwijl het er op dag 14 juist goed uitzag. Hopen op een mooie succesvolle dag straks!

Oei oei wat is het spannend met Silvio. Hoop van harte dat je die negende plek kunt vasthouden. Zou namelijk een wereldprestatie zijn. In de top is het denk ik wel beslist, of Quintana moet een waanzinnige inzinking krijgen. De laatste week is in ieder geval aangebroken, ben benieuwd :) Komaan!

Quintana en Landa steken flink boven de rest uit, maar dat maakt voor jou natuurlijk helemaal niets uit. Wat herpakt Herklotz zich (opnieuw) goed na de mindere tijdrit. Een beetje geluk natuurlijk door de valpartij, maar daarna heb je er wel keihard voor gewerkt om er op de juiste manier van te profiteren. Je staat nu op een prachtige onverwachte plek in het klassement met een riante voorsprong. Giro geslaagd! (afkloppen)

Haha, Photobucket eist plotseling 400$ om alle afbeeldingen weer beschikbaar te maken. :lol:

Gelukkig heb ik alle afbeeldingen nog op mijn pc staan. Was eigenlijk van plan om ze dit weekend op te ruimen. Gelukkig heb ik dat dus nog niet gedaan. Zal dan alles wel moeten uploaden via een andere site. Van de Giro ga ik het nu doen, de rest zal in de loop van de komende week gebeuren. 

5pitkm.png
2uek9hh.png

De updates van de Giro heb ik nu allemaal terug online gezet. De rest van het huidige seizoen zal ik online gooien in de loop van komende week. 

Bedankt voor de reacties