Mattias

[PC] PCM 2016 | Nieuws

122 posts in this topic

Dat met die balkjes boven de renners was wel even wennen. Ik vond het eerst lelijk, maar de opties om te bepalen welke namen je ziet zijn dan wel weer heel erg handig en achteraf vind ik het ook wel wat hebben.

Het is interessant om te zien dat je nu dus aan het begin van de rit te zien krijgt wat je rol is en wat er van je verwacht wordt, maar zie ik het nou goed dat je commando's kan geven aan enkele van je ploegmaten? (vanaf 9:50) Een aantal renners zijn wel klikbaar, een aantal niet. En dit verandert ook nog tijdens de koers. Daar ben ik wel heel benieuwd naar. 

Ook opvallend dat dagvorm nu dus anders wordt weergeven. Vele malen concreter. Betekent dit dat je nu nog beter kan zien wat dagvorm voor invloed op je stats heeft (dat je misschien minder bergop kan, maar nog wel goed kan sprinten bij wijze van) of zou het kunnen inhouden dat het effect van een -2 dagvorm iedere rit anders kan zijn (dan meer effect op klimmen, dan meer effect op sprinten, dan meer effect op weerstand)?

Verder vind ik het er grafisch, qua interface, er goed op vooruit gegaan. Ik ben nog even benieuwd wat de vernieuwingen in de Pro Cyclist precies inhouden en wat er nog aan de career is veranderd. Als dat niet bedroevend weinig is dan is de ontwikkeling 2015->2016 me zeker meegevallen.

Péraud maar 80 KL? Je zou verwachten dat ze die toch wel 86 zouden geven. Hij heeft toch in zijn hele carrière twee keer top 10 gefinisht in zeer zwaar bezette grote rondes.. en hij is nog lang niet op z'n retour. Hij is slechts 39 jaar en heeft in de laatste anderhalf jaar toch het Crit. International gewonnen. Die kan zo voor het podium in Parijs de komende jaren...

De verschillen lijken iets groter te worden tussen top en subtop. En die subtop is volgens mij nog veel groter dan wat we nu zien. Ik vermoed dat er nog meer met 80KL zijn, mannen als Chaves, Kruijswijk, Van Garderen, Valverde, Thomas, Poels, Zakarin.. 

Ben wel benieuwd naar een aantal stats.

Wanneer sommigen niet alle losse video's willen kijken: (alle belangrijke dingen tot 31-5-2016)

17 minuten geleden zei Keepertjeuh:

Is deze site te vertrouwen (instant-gaming.com)? Ik heb er namelijk nog nooit van gehoord :P ?

Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Iemand ervaring ermee?

Zojuist zei Sem:

Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Iemand ervaring ermee?

Heb er PCM15 gekocht. Je krijgt de key de dag voor de release en de reviews van de site op trustpilot is 9.7/10 van zo'n 300k mensen.

Zojuist zei Benji Naesen:

Heb er PCM15 gekocht. Je krijgt de key de dag voor de release en de reviews van de site op trustpilot is 9.7/10 van zo'n 300k mensen.

En kan je een dag van te voren dus ook al spelen, of krijg je dan het alvast voor de dag erna? @Benji Naesen

Ik gebruik al een jaar die site, tal van games gekocht, geen problemen.

Hoe werkt dat dan op instant-gaming.com? krijg je alleen een key of krijg je ook iets van een download linkje. Of moet je het op Steam activeren ?

10 minuten geleden zei raoul:

Hoe werkt dat dan op instant-gaming.com? krijg je alleen een key of krijg je ook iets van een download linkje. Of moet je het op Steam activeren ?

Ge besteld en betaald et en dan de dag voordat het spel uitkomt krijg je een steamkey op de site en per mail die je dan op steam moet activeren.

2 uur geleden zei Benji Naesen:

Ge besteld en betaald et en dan de dag voordat het spel uitkomt krijg je een steamkey op de site en per mail die je dan op steam moet activeren.

Aha, bedankt. Als ik hem ga kopen koop ik hem daar dan wel.

Guest
This topic is now closed to further replies.