Mattias

[PC] PCM 2016 | Nieuws

122 posts in this topic

3 uur geleden zei tijn11:

Zoals ik het nu begrijp is het dus zo, dat die +1 of +2 enz. voor de dagboek zijn. Dus bijvoorbeeld Riccardo Stacchiotti heeft in de zestiende etappe in de Giro d'Italia een dagvorm van +3, dan staat er achter bijv. RYD +2, achter KL +4 en achter SP +3. Klopt dat, of zijn die plusjes voor een ander doeleinde?

Dat is ook wat ik eruit afleid, maar dan vind ik wel dat de effecten van de dagvorm enorm zijn. Heb al gezien dat er een dagvorm van +1 was, en bijna alle stats omhoog gingen. Als je dan een dagvorm van +5 hebt, ben je in principe onverslaanbaar.

52 minuten geleden zei Mattias:

Dat is ook wat ik eruit afleid, maar dan vind ik wel dat de effecten van de dagvorm enorm zijn. Heb al gezien dat er een dagvorm van +1 was, en bijna alle stats omhoog gingen. Als je dan een dagvorm van +5 hebt, ben je in principe onverslaanbaar.

Misschien hebben concurrenten dat ook, waardoor het minder zichtbaar.

Ik ben zowaar eens onder de indruk van de nieuwe PCM, misschien volgend jaar eens kopen

5 uur geleden zei Swagboy:

Ik ben zowaar eens onder de indruk van de nieuwe PCM, misschien volgend jaar eens kopen

Na '13 ben ik er mee opgehouden maar de berichten zijn dit jaar erg hoopgevend. Wel even een weekje (of 2) wachten totdat de eerst bugs eruit gehaald zijn :)

Na '13 ben ik er mee opgehouden maar de berichten zijn dit jaar erg hoopgevend. Wel even een weekje (of 2) wachten totdat de eerst bugs eruit gehaald zijn

Dat is het enige voordeel aan het feit dat pcm gelaunched wordt tijdens mijn vakantie.

De eerste patches zijn uit tegen dat ik thuis ben

1 uur geleden zei hUX:

Dat is het enige voordeel aan het feit dat pcm gelaunched wordt tijdens mijn vakantie.

De eerste patches zijn uit tegen dat ik thuis ben

Haha precies, 'toevallig' zit ik de eerste week van juli in Frankrijk, daarna haal ik PCM op. Tenzij de reacties dramatisch zijn natuurlijk.

7 uur geleden zei Matthijs:

@JanPCM Dat is verdomme lang geleden. 

Jij weet toch wel de juiste snaar bij mij te raken.

Cyanide doet leuk werk, en heb het nieuws enigszins gevolgd via dit forum vandaar dat ik weer eens terugkwam. Ik wist het wachtwoord nog. 

2 uur geleden zei Andy Schleck:

die trailer is dus ook gewoon elk jaar hetzelfde 

Ze kunnen moeilijk de ingame informatie en dergelijke laten zien in een trailer. Dat je kan communiceren met je ploeggenoten, of dat er nu een andere vorm van demarreren is. Dit zie je pas na het spelen van het spel. 

Ik heb het spel overigens gepreordered bij die site die hier gepost is. Had toch nog wat geld over op mijn paysafe-account. Hopelijk dat het spel snel geactiveerd wordt morgen, dan wil ik hier wel wat posten.  

3 minuten geleden zei JMCyclist:

@Benji Naesen

Jij kan vandaag toch al spelen omdat je "YouTuber" bent en eerder content kan uitbrengen? Laat eens wat zien. Ben erg benieuwd.

Heb NDA (non-disclosure agreement) moeten tekenen dat ik niets uitbreng tot morgenavond :'( Heb nu wel al een hele voorraad :D Als je toch iets wil zien, een Waalse vriend van me heeft zich niet aan zijn agreement gehouden ;)

45 minuten geleden zei Benji Naesen:

Heb NDA (non-disclosure agreement) moeten tekenen dat ik niets uitbreng tot morgenavond :'( Heb nu wel al een hele voorraad :D Als je toch iets wil zien, een Waalse vriend van me heeft zich niet aan zijn agreement gehouden ;)

Wordt ie dan niet gestraft ofzoiets?

Guest
This topic is now closed to further replies.