Sign in to follow this  
stacardi

PCM 2016 Ritten || Stacardi

8 posts in this topic

Test ze en geef feedback :)

Etappe 1: Luxemburg - Luxemburg ~7km  proloog, vlak

Etappe 2: Luxemburg - Haussire,  Ardennen heuvels met als slotklim de Haussire

Etappe 3: Neufchâteau - Nancy, vlak met een paar puisten tussendoor, sprintetappe zonder moeilijkheden.

Etappe 17: St-Jean-de-Maurienne - La Rosière,  Klimetappe met passage over col d'Iserand en slotklim naar La Rosière, begin v/d zuidklim van de Col du petit-saint-bernard.

http://www5.zippyshare.com/v/KTlsT4d1/file.html Download ze hier!

Let tijdens het testen goed op de omgeving, de weg ( niet te onregelmatig qua percentages) en meer :)

thanks & have fun!

Edited by tijn11
Juiste topictitel, met hoofdletter.

kan je de ztcs uploaden? maakt het gemakkelijk omdat er geen stageviewer meer is

@Mathias @Sem kan je dit verplaatsen naar showrooms en de titel de bijpassende benaming geven

so blijkbaar kon ik de ritten met de stageviewer van 2015 bekijken dus ik veronderstel deze ritten gemaakt zijn met pcm2015. Als dit het geval is kan je de titel aanpassen in je eerste post van 2016 -> naar 2015. Het kan ook zijn omdat de ritten gewoon niet zwaar genoeg zijn, dan hoef je niets aan te passen.

1: dus eerste wat me opvalt 

Untitled-2_zpsjetnkkdv.jpg

:( gameplay gewijs gaat dit enorm verstorend zijn. probeer ook niet hetzelfde soort bos. hoe lager hoe meer begroeing, 

bij tutorials halverwege

2:  merge finishline afvinken altijd, staat ook elders in tutorial board. Is gewoon een dom ding van de makers.

3: ik snap wel dat je nog de oude manier van steden maken gebruikt maar voor de bergritten geeft dit rare dingen. bij pcm 2016 is er een nieuwe tool die het vereenvoudigt om realistische dorpen te maken.

ik raad aan om tutorials een vlug te bekijken, zo lang zijn ze ook niet

en gebruik google maps en google voor de maximumpercentages van beklimmingen, om rivieren te achterhalen die je er niet altijd moet insteken dat hangt af van de plaats dat je hebt en om andere details in te steken.

@stacardi

Edited by VroGD

2 uur geleden zei VroGD:

so blijkbaar kon ik de ritten met de stageviewer van 2015 bekijken dus ik veronderstel deze ritten gemaakt zijn met pcm2015. Als dit het geval is kan je de titel aanpassen in je eerste post van 2016 -> naar 2015. Het kan ook zijn omdat de ritten gewoon niet zwaar genoeg zijn, dan hoef je niets aan te passen.

1: dus eerste wat me opvalt 

Untitled-2_zpsjetnkkdv.jpg

:( gameplay gewijs gaat dit enorm verstorend zijn. probeer ook niet hetzelfde soort bos. hoe lager hoe meer begroeing, 

bij tutorials halverwege

2:  merge finishline afvinken altijd, staat ook elders in tutorial board. Is gewoon een dom ding van de makers.

3: ik snap wel dat je nog de oude manier van steden maken gebruikt maar voor de bergritten geeft dit rare dingen. bij pcm 2016 is er een nieuwe tool die het vereenvoudigt om realistische dorpen te maken.

ik raad aan om tutorials een vlug te bekijken, zo lang zijn ze ook niet

en gebruik google maps en google voor de maximumpercentages van beklimmingen, om rivieren te achterhalen die je er niet altijd moet insteken dat hangt af van de plaats dat je hebt en om andere details in te steken.

@stacardi

@VroGD oohh shit... ik moet mn oude save van la rosière verwijderd hebben,, dit is een troll-stage die ik gemaakt had :o