Enrici

[PCM2016|MOE_1] Team Barloworld

231 posts in this topic

1_1.png

Team Barloworld keert terug!
Na een aantal jaren keert Barloworld terug in het peloton. De ploeg - waar onder andere Chris Froome zijn eerste stappen in de World Tour maakte - wil weer mee gaan doen om de prijzen. Er wordt in eerste instantie gestart in het Pro Continentale Ciruit, maar de ambities zijn groot. Barloworld zal zich uiteraard weer vol op de Zuid-Afrikaanse wielrenners focussen, maar ook andere naties zijn vertegenwoordigd in de nieuwe ploeg. Voor 2016 ziet de ploeg er als volgt uit:

2qy5v.png

Een aantal bekenden dus, maar ook een hoop nieuwe gezichten. Oud-Barloworlders Impey en Siutsou zullen de twee absolute kopmannen zijn, maar ook Pantano, Appollonio en de gebroeders Janse van Rensburg zullen hier en daar het kopmanschap krijgen. Daarnaast kent het team ook een aantal talentvolle jongens, met name Hugh Carthy en Stefan de Bod. We hopen jullie allemaal te zien in de eerste koers van het jaar voor ons, de Vuelta Ciclista a Mallorca!

Citaat

Wederom een carrière van mijn hand. Na PCM09 ben ik lang mijn plezier in het spelletje wat kwijt geweest. Met PCM14 deed ik nog een poging een leuke carrière op te bouwen, maar ik miste gewoon die 'magic touch' in dat spel. Met PCM16 heb ik het plezier weer terug en ik hoop weer een lange carrière uit te kunnen bouwen. Veel plezier!

Gewonnen awards:

14jckrk.png

1p71nl.png

Edited by Enrici

Geweldig om te zien dat je weer terugkomt met een nieuwe carrière, ik heb je 2009 carrière net niet echt kunnen volgen, maar wel helemaal teruggelezen. Deze ga ik uiteraard volgen, veel succes!  

Leuk dat je voor dit interessante team kiest, met enorm veel toekomstmogelijkheden. Succes!

Leuk team heb je! Succes. :) 

Barloworld, gaaf. Fijn teampje heb je hoor.

En natuurlijk fijn je terug te hebben!

Bedankt voor de reacties allemaal! :D Morgen komt de eerstvolgende update, daarna zal ik om de dag posten in plaats van elke dag.

7 uur geleden zei Mattias:

Met welke database speel je? Verder veel succes met je carrière!

PCMDaily Expansion Pack Lite. ;)

Heel tof dat je het plezier weer hebt teruggevonden en dat met ons wilt delen! Leuke ploeg, het is niet makkelijk om een ploeg van realistisch niveau te maken in de lagere divisies. Succes!

1_1.png

es.gif Vuelta Ciclista a Mallorca
Selectie: Keagan Girdlestone – Daryl Impey – Darren Lill – Daniel Felipe Martinez – Chris Opie – Kanstantin Siutsou – Jonathan Tiernan-Locke –Johann van Zyl

De vier ritten durende Ronde van Mallorca begint met een vlakke etappe. Impey weet hier in zijn eerste etappe van het seizoen naar een degelijke zevende plek te sprinten, achter winnaar Greg van Avermaet (foto). Vervolgens gaan we direct het hooggebergte in. Impey voegt zich hier bij de vroege vlucht om de beschikbare punten voor de puntentrui op te rapen. Deze ontsnapping houdt het echter vrij lang vol. Zou Impey hier al de eerste etappezege kunnen pakken? In het peloton is het Nibali die op de laatste berg aanvalt. Siutsou kiest direct zijn wiel en weet hem bij te houden, samen met Kruijswijk, Rui Costa, Kreuziger en Van Garderen. Deze groep knalt over Impey heen, die uiteindelijk als achtste over de streep komt. Nibali wint, voor Kruijswijk en Siutsou. De Italiaan verdedigend vervolgens in de resterende etappes (een heuvelig parcours en een vlakke rit) de leiderstrui met slechts enkele tienden voorsprong op de Rus Chernetskiy, die de derde etappe wint. Siutsou wordt vierde in het klassement en hiermee kunnen wij van een geslaagde eerste ronde spreken.

2mqn7r4.png

Etappewinnaars: Greg van Avermaet, Vincenzo Nibali, Sergey Chernetskiy, Daniele Bennati.

Klassementen:

:geel:

Vincenzo Nibali

Astana Pro Team

15h16'02

2

Sergey Chernetskiy

Team Katusha

s.t.

3

Steven Kruijswijk

Team LottoNL - Jumbo

+ 10

4

Kanstantsin Siutsou

Team Barloworld

+ 12

5

Tejay Van Garderen

BMC Racing Team

s.t.

:groen:

Vincenzo Nibali

Astana Pro Team

51 pts

:bollen:

Sergey Chernetskiy

Team Katusha

45 pts

:wit:

Alexey Lutsenko

Astana Pro Team

15h19’28

Edited by Enrici

Erg goed gereden met Siutsou en zo het seizoen goed begonnen!

Erg sterk gereden met Siutsou. :thumbleft:

Je hebt met Siutsou een puike klassering behaald in de Spaanse rittenkoers. Ik wens je nog veel succes toe in het vervolg van je carrière.

Hele knappe ronde met Siutsou!