Robbie Wellens

De Regelmatigste Crosser 2016-2017

66 posts in this topic

Even een korte post (de ruime inleiding volgt later) om te melden dat ik ook dit jaar weer het cross-seizoen zal verslaan in de 5e editie van De Regelmatigste Crosser. Voor dit nieuwe seizoen ben ik overigens nog op zoek naar een nieuwe lay-out, ik heb hierover een post geplaatst in het Grafisch Centrum.

Ook wil ik hier al even melden dat de nieuwe Brico crossen, zoals Geraardsbergen vandaag, niet zullen meetellen in dit klassement. Dit omdat sowieso de buitenlanders gaan wegblijven van deze losse crossen. Ook betwijfel ik of de toppers al deze crossen gaan rijden aangezien verderop in het seizoen deze dicht bij andere, belangrijkere crossen vallen.

Dus hopelijk mag ik jullie binnen een paar weken weer verwelkomen in De Regelmatigste Crosser 2016-2017. :)

Edited by Robbie Wellens

Robbie is een van de weinige redenen om uit te kijken naar het veldrijden :notworthy:

Regelmatige Robbie!

Gaat wel boeiend worden dit seizoen.
Van Aert gaat nu elke cross winnen tot Vanderpoel terug is, dan wint die er 5 en dan terug aan Van Aert zeker.

Quinten Hermans verrast me voorlopig wel, was toch niet dusdanig dominant bij de beloften dat je zo'n goeie start bij de profs zou verwachten? Ik dacht dat die enkel wat had kunnen winnen omdat hij in het gat tussen het kwartet Van Aert-VdP-Vanthourenhout-Sweeck en Iserbyt zat, en voorbestemd was om de volgende generatie Rob Peeters te worden.

2rxfrrl.png

120jtog.png

28qgpd.png

Ook dank aan VroGD om, ondanks wat tegenslagen, toch nog het design af te werken. Het uiteindelijke resultaat is een mengeling van zijn en mijn eigen design.

Edited by Robbie Wellens

Die is toch terugkomende van een blessure? Is natuurlijk zo'n talent als Van der Poel die er bijna direct staat als die een blessure heeft gehad en dus logisch dat die wat langer er over doet om weer te presteren (al is 4e in Zonhoven natuurlijk ook erg goed).

Doet die gewoon altijd , sucked tot de eerste beste wereldbekercross in nederland dan even tussenpiekje zoals op het EK en dan weer niets tot aan het WK.