Michal Kwiatek

[Focus] Focus Songfestival 3

Uitslag  

21 members have voted

This poll is closed to new votes
  1. 1. Wat kies je?

• Het nieuwe systeem
    • Het scorebord

1,724 posts in this topic

Wat mij betreft zijn de New Radicals een grote favoriet

mfiybauv1zeal.png

Hier is ie dan: de Uitslag!

* De 5 punten bij Tamino - Habibi komen niet van Danny, maar van Dinoow.
* Van Siempie, Ddamore en Jeje zijn geen stemmen binnengekomen.

@Dahls @tijs02 @LSDS @Jeis @ddamore @Stefanvk @Evert @Jarne @Mark0174 @robbe007 @sepvanmarckefan @wielermannetje @Zeus @Luuk. @freire28 @Jodelaar @Danny @Jimski @PinGuN667 @Dinoow @Andy Schleck @Siempie @Mark1987 @Cyril @Hendrik @suigfdhuibsyret @Jeje

Spannende finale was dit. En een mooi podium. Blij opnieuw de winst te hebben kunnen pakken :)

Wel mooi dat ik geen enkele keer 12 punten heb gekregen :lachen:

Heerlijke top 5. Terechte uitslag lijkt me

Bedankt ook voor die 3x 12punten die me naar een 6de plek brachten... Niet verwacht :)

Edited by tijs02

Op 28-10-2017 om 19:49 zei Stefanvk:

En deze die serieus tegenvalt!

Damn ik had het sepvanmarckefan wel gegund. Was iig een veel originelere winnaar geweest, maar feli stefan. Voor de rest wordt jarne opnieuw zwaar onrecht aangedaan zeg :o zelfde met dahls.

Goed filmpje zoals altijd trouwens, en bedankt om de naam van de leden bij de plaatsen 30-11 terug te brengen :D

Op 28-10-2017 om 19:49 zei Stefanvk:

Haha bijna

3 minuten geleden zei suigfdhuibsyret:

Damn ik had het sepvanmarckefan wel gegund. Was iig een veel originelere winnaar geweest, maar feli stefan. Voor de rest wordt jarne opnieuw zwaar onrecht aangedaan zeg :o zelfde met dahls.

Goed filmpje zoals altijd trouwens, en bedankt om de naam van de leden bij de plaatsen 30-11 terug te brengen :D

Ik had ook veel liever Indila gehad, al is dat eigenlijk helemaal geen eendagsvlieg. De andere nummers op het podium zijn dan weer zowat de eerste nummers waaraan ik moet denken bij deze ronde.

Best tof om bijna altijd top 15 te halen.

3 minuten geleden zei Cyril:

Nah, 2x 12, 1x 10. Had slechter gekund, maar het was hit of miss dus blijkbaar

Goede ruil, jij hebt mij 10 en ik jou 12 gegeven. :) Van @Zeus was ik om de ene of andere wel al 100% zeker dat die mij hoge punten ging geven. :D

1 minuut geleden zei LSDS:

Goede ruil, jij hebt mij 10 en ik jou 12 gegeven. :) Van @Zeus was ik om de ene of andere wel al 100% zeker dat die mij hoge punten ging geven. :D

Wat een kippenvelnummertje hoor. Enorme gelijkenissen met Jeff Buckley, en dat is geen slecht ding natuurlijk.

Moest alleen de stone roses voor laten maar dat zal je me wel vergeven xx

Dernière danse is idd een erg mooi nummer en had ik wel leuk gevonden als winnaar.

En verder @Michal Kwiatek @levi ik wil de boel vooraan niet verstoren, maar ik had Liquido op 6. Ik zie mijn punten er niet bij staan. Die 5 punten zouden nogal wat uitmaken voor de uitslag.

48 minuten geleden zei LSDS:

Ik vond het oprecht een geweldig mooi nummer. Heel apart dat je er zo weinig punten mee heb gekregen. Zegt vooral iets over het gebrek aan smaak bij de rest. Ik zal jullie niet al te veel vermoeien, maar ervan uitgaande dat muziek een artistieke kunstvorm is, was jouw inzending met afstand één van de meest geslaagde.

Het is eigenlijk een wonder dat ik je (of eerder Tamino) geen twaalf punten heb gegeven, maar dat kwam enkel en alleen omdat Alice in Chains één van mijn favoriete bands is en Would? één van mijn favoriete nummers aller tijden is. Die had ik bij wijze van zelf in kunnen zenden, maar dan niet in deze categorie, want dat blijf ik toch een belediging vinden!

Maar in elk geval bedankt voor het mooie nummer @LSDS.

Ben verder wel tevreden met die vierde plek. Opnieuw een keurig resultaatje. Had dat ook wel enigszins verwacht. A Girl Like You is toch best wel een aanstekelijk popnummer, dat ligt al vrij snel goed in de oren. Mijn volgende inzending is dan weer een groter risico en ligt ook wat dichter bij mij.

Matig resultaat van mezelf. Gelukkig leeft Hendrik nog. 

Matige uitslag ook trouwens, maargoed. 

Belabberd, het gevoel dat je krijgt wanneer Balada voor jouw nummer eindigt. Niet echt tevreden en had eigenlijk in de breedte meer punten verwacht. Lastig volk hierzo. Mss maar eens iets heel anders inzenden.