Michal Kwiatek

[Focus] Focus Songfestival 3

Uitslag  

21 members have voted

This poll is closed to new votes
  1. 1. Wat kies je?

• Het nieuwe systeem
    • Het scorebord

1,639 posts in this topic

Recap is ook weer beschikbaar, mocht je vandaag of morgen weinig tijd hebben! :) 

Het beste is duidelijk voor het laatste bewaard deze ronde. Het tweede deel bestond uit bijna allemaal goede nummers en mijn top 3 kwam dan nog eens na mekaar, bij de laatste nummers...

Hoezo is Jupiter trouwens toegelaten? De opdracht was toch echt 'wereldbol' hoor :camerluca: 

Had ik dat geweten, had ik Knights of Cydonia ingestuurd.

Ik vond het een leuke ronde met veel goede nummers. Uiteindelijk mijn 12 punten gegeven aan een nummer dat compleet nieuw voor mij was en me erg verrast heeft. Benieuwd naar de uitslag :)

Deze hadden het btw ook kunnen worden bij mij. Hopelijk het juiste van de vier Fleet Foxes (:wub:) gekozen uiteindelijk.  :ninja:

Edited by LSDS

Zeker paar leuke nummers tussen, 2 nieuwe aan m'n afspeellijst toegevoegd.

Op 2-5-2018 om 12:08 zei Erik:

Hoezo is Jupiter trouwens toegelaten? De opdracht was toch echt 'wereldbol' hoor :camerluca: 

Had ik dat geweten, had ik Knights of Cydonia ingestuurd.

Is iig ergens nog te begrijpen, maar dat Heart-riviergezwets verdient dus echt 0 punten

Maar ongeacht het thema vond ik dat ook echt gewoon een prutnummer. Die versie van Roxette vind ik nog aardig, dit niet. 

Edited by Luuk.

Niet het enige matige nummer overigens, al was dit vergeleken met andere rondes wel een sterke moet ik zeggen.

20 minuten geleden zei Cyril:

Is iig ergens nog te begrijpen, maar dat Heart-riviergezwets verdient dus echt 0 punten

Mwa, ik vind het niet heel erg logisch dat bijvoorbeeld een nummer als Drops of Jupiter wel wordt toegelaten en lied als Save the World van SHM niet. 

Ronde 18: Wereldkaart

Het criterium voor deze ronde zit hem in de titel van het nummer dat je zal inzenden. Enkel nummers met een specifieke verwijzing naar een land, stad, rivier, streek of eender welke plaats die je topografisch op of ten opzichte van onze aardbol kan situeren in de titel zullen we accepteren

Dus Drops of Jupiter is gewoon geldig. Save the World niet. Dat met Hearts vond ik persoonlijk een niet passende inzending en heb er dus sws niet op gestemd. 

31 van de 32 deelnemers hebben gestemd, dus dat moet haast wel een record zijn! Ik ga er weer mee aan de slag en verwacht ergens tegen of in het volgende weekend af te hebben! :)

Over het bekendmakingssysteem: aangezien de voorkeuren redelijk verdeeld zijn, hebben we besloten om het ouderwetse poldermodel weer eens uit de kast te halen! We kiezen ervoor om de systemen steeds om en om te doen. Zo heeft iedereen eens in de twee rondes zijn lievelingssysteem. 

Omdat het scorebordsysteem wel een kleine voorsprong heeft, en het songfestivalseizoen in volle gang is, doen we deze ronde nog een keer het scorebord en in de volgende ronde weer het aftelsysteem. In ronde 20 doen we dan weer het scorebord, enz....

We hopen natuurlijk dat jullie blij zijn met dit 'polderwonder'! :P

Tot slot kun jullie je in de tussentijd vermaken met de recap!

Edited by levi

De uitslag zal morgenavond al verschijnen, tot die tijd kunnen jullie uiteraard nog een laatste pronostiek wagen!

Laten we eens zeggen: Memphis & Munich. (die ik mss wel punten had moeten geven)

Dda wint 'm.

Ik heb te horen gekregen dat het bovenaan tussen Perth, Englishman in New York en Drops of Jupiter gaat.