Michal Kwiatek

[Focus] Focus Songfestival 3

Uitslag  

21 members have voted

This poll is closed to new votes
  1. 1. Wat kies je?

• Het nieuwe systeem
    • Het scorebord

1,722 posts in this topic

20 uur geleden zei aron24:

Mocht je Sterrenstof ingezonden hebben, had je van mij gegarandeerd 12 punten gehad. 

Typisch weer ja 

Nog een ruime 4 dagen tot de deadline. Van deze mensen moet ik nog, voor de allerlaatste keer dit songfestival, hun stemmen ontvangen: @Jarne @suigfdhuibsyret @Evert @Jimski @PinGuN667 @robbe007 @Stefanvk @Mark0174 @Erik @freire28 @LSDS @Jodelaar @Hendrik @tijs02 @Stinooo@Dahls @Stijn_D-V @Luuk. @Mark1987 @Cyril @Jeis @Danny @sepvanmarckefan @Siempie

Als je weinig tijd denkt te hebben, kun je vanaf nu ook de recap aanvragen!

Oh zal het morgen effe doen

Ook na een aantal reminders moeten er nog altijd een aantal mensen de punten inleveren. Omdat dit de laatste ronde is (en omdat we als organisatie natuurlijk ook wel eens aan de late kant zijn als het gaat om de rondes online zetten :P), geven we de volgende mensen nog 4 dagen extra de tijd, maar dit is wel echt de allerlaatste kans

Deadline: zaterdag 29 september 23.59 uur!

@Jarne @Siempie @Danny @Stinooo @sepvanmarckefan @Dahls @PinGuN667

2 uur geleden zei freire28:

Ben wel erg benieuwd hoor!

Heb stille hoop dat er nog wat stemmen binnenstromen. @Danny en @Dahls zijn volgens mij al een tijdje niet meer online geweest. @Siempie , @PinGuN667 en @Stinooo lezen mijn herinnerings PM's volgens mij niet... :P 

@Stinooo durft zich waarschijnlijk niet meer tonen na de resultaten van rsca de laatste weken

Op 2-10-2018 om 22:58 zei freire28:

@Danny je moet me nog wat punten geven. 

Sorry, persoonlijk vind ik Sorry zelfs het slechtste nummer van hun.

Maar mijn punten zijn naar de volgende 10 mensen gegaan: @aron24 @Erik @Jeis @Luuk. @Mark0174 @Michal Kwiatek @PinGuN667 @sepvanmarckefan @tijs02 @wielermannetje 

Edited by Danny

Ah danny je bent er nog. Chill, ik heb je nodig anders krijg ik te weinig punten

1 uur geleden zei Mark0174:

In deze volgorde? :ninja:

Dit lijkt mij gwn de alfabetische volgorde van de personen die hij punten heeft geven.

Nadat de deur nog een paar dagen op een kier heeft gestaan, sluit ik nu wel voor de laatste keer dit seizoen officieel de stembussen! 27 van de 31 mensen hebben gestemd.

Ik ga dit weekend een beginnetje maken met het filmpje. Hoop hem binnen een week of twee af te hebben. :) 

In de tussentijd kunnen jullie natuurlijk weer een gokje wagen. Niet alleen de ronde winst staat, maar ook de eindwinst in deze editie! We krijgen dus een strijd in een strijd!

Hier nog de recap voor degenen die hem nog niet hebben gezien!

Lazarus <3

Jammer dat dit de top 500 nog niet gehaald heeft, want Blackstar is echt nog 100 keer beter.

Was een ronde met allemaal wel goede nummers, moeilijk om er een top 10 uit te halen. Het thema zorgt er wel voor dat er geen ruimte is voor creativiteit. Ik zou bijna zeggen: allemaal van die top 2000-nummertjes

Mijn top drie voorspelling: 

1 Linkin Park - In The End

2 Live - Overcome

3 The Killers - Human