Tijn

PCM Focus Stravaklassement 2017

200 posts in this topic

Ik krijg geen mention? :puh: 

Ik heb zojuist als opening van het nieuwe klassement de voorpagina aangepast. De tweede post wordt een inhoudsopgave. 

Opnieuw een mention aan iedereen:

@mania, @jokke2907, @Aussie, @Dinoow, @Lehmay, @TVB, @Wouter, @Gaussier, @yannicwkp, @Koen, @Matthieu, @JMCyclist, @JMCyclist, @bukksazz, @BRStef, @Tjebco, @Tim, @vikingator, @MAgNUs, @Sprintbom, @tijn11, @LSDS @Lalphie, @ASF, @Andy Schleck, @Jimski, @Jodelaar, @AngliVentoux, @Kale Briez, @TromBone, @Vrobrolf, @Keldermania, @Zweers, @Cube, @Skyver, @Little Goliath, @The Unforgiving Arthurious, @Driewieler, @God, @Lukylukker

En in het bijzonder: @Erik.

3 uur geleden zei Koen:

@Sprintbom geen fiets? Je had zo'n mooie, wat is daarmee gebeurd?

Verkocht, heb mij een andere gekocht, nog geen km's mee gereden, maar staat mij nu al niet meer aan. Is meer iets voor in de zomer, en het is winter nu :( 

Dit wordt het nieuwe puntensysteem ofwel reglement:

8v14Nxl.png

Erik ipv ik een mention, awoe :angry: 

8 minuten geleden zei Lukylukker:

Erik ipv ik een mention, awoe :angry: 

Ge staat er toch tussen, seut.

23 uur geleden zei tijn11:

Ik heb zojuist als opening van het nieuwe klassement de voorpagina aangepast. De tweede post wordt een inhoudsopgave. 

Opnieuw een mention aan iedereen:

@mania, @jokke2907, @Aussie, @Dinoow, @Lehmay, @TVB, @Wouter, @Gaussier, @yannicwkp, @Koen, @Matthieu, @JMCyclist, @JMCyclist, @bukksazz, @BRStef, @Tjebco, @Tim, @vikingator, @MAgNUs, @Sprintbom, @tijn11, @LSDS @Lalphie, @ASF, @Andy Schleck, @Jimski, @Jodelaar, @AngliVentoux, @Kale Briez, @TromBone, @Vrobrolf, @Keldermania, @Zweers, @Cube, @Skyver, @Little Goliath, @The Unforgiving Arthurious, @Driewieler, @God, @Lukylukker

En in het bijzonder: @Erik.

En niet een mention aan mij geven :L 

Edited by aron24

Jullie levens moeten wel fantastisch zijn als je enkel klaagt om een vergeten mention.

@Lukylukker, @aron24, @Erik.

En nog even een updateje: deze week (26 dec - 01 jan) wordt de eerste 2017-update, aangezien het 2016-klassement zojuist is afgerond.

58 minuten geleden zei tijn11:

Jullie levens moeten wel fantastisch zijn als je enkel klaagt om een vergeten mention.

@Lukylukker, @aron24, @Erik.

En nog even een updateje: deze week (26 dec - 01 jan) wordt de eerste 2017-update, aangezien het 2016-klassement zojuist is afgerond.

Oef gelukkig

15 uur geleden zei Michel':

Hoe kan ik hieraan meedoen?

Je moet eerst een Strava-account hebben, dat is gewoon gratis. Als je jezelf dan bij de door Deck gelinkte groep aanmeldt, ben je lid.

2016: week 52

Een rustig weekje, zo zou je de laatste dagen van 2016 wel kunnen noemen. Op enkele uitschieters van @Dinoow en @maniabij het wielrennen, en @Matthieu en ondergetekende bij het wandelen/hardlopen na, waren er weinig Focussers op de fietspaden te herkennen. Maar 2017 moet officieel nog beginnen, op deze klassementsweek afgaande, dus nog genoeg tijd voor de rest om deze mannen in te halen.

Wielrennen:

PFvYzuc.png

Hardlopen:

NVZRFir.png

Alles opgeteld komen we op het onderstaande eerste totaalklassement uit:

WeUPEfd.png

Een leuk begin dus. Namens Ege een uitschieter, en ook @Gaussier heeft z'n werk goed gedaan in Gelderland. Wat betreft de voetenwagen staan @Matthieu en ik een eindje voor op o.a. @sh0ter124 en @Jodelaar. Veldrijder @Aussie moet nog op dreef komen; hem vinden we terug op plek 11. En met een saluut naar @Lehmay, @jokke2907, @AngliVentoux, @bukksazz, @LSDS, @TVB, @yannicwkp, @Driewieler, @Michel', @Koen en @Tjebco zeg ik: tot 8 januari!

Wanneer activiteiten na plaatsing van deze update worden geüpload, worden die gewoon meegeteld. Volgende week zie je dan je puntjes terug. Ondergetekende is van plan na een ellenlange pauze van meer dan een maand deze week weer te gaan fietsen. Dus wees gewaarschuwd!

@Satioz

Weet jij waarom ik geen widgets kan toevoegen? Bij het maken van een post zie ik ze wel:

W7KZzDD.png

Als ik dan echter op 'reactie plaatsen' klik, verdwijnen ze. De widgets komen hier vandaan.

Edited by tijn11

Misschien handiger om in het vervolg een paar dagen na het einde van de week te uploaden? Als er nu bv. nog iemand 's avonds zou hardlopen of iemand morgen pas zijn rit van vandaag upload, dan zouden die weer missen in het klassement.