Sign in to follow this  
Master Hofkens

Word aandeelhouder van PCM Focus

4 posts in this topic

Word aandeelhouder van PCM Focus

PCM Focus biedt u de unieke kans om te investeren in een multimediaal project. Het internet is de nieuwe frontier en PCM Focus wilt een leidende rol spelen in het veroveren van de Benelux markt voor allerlei vormen van content die ontstaan rondom het computerspel Pro Cycling Manager en wielrennen in het algemeen.

Onze succes staat of valt met de inzet van onze vele vrijwillige medewerkers maar een site draait niet op members alleen. Er is ook nood aan een professionele begeleiding en een efficiënte leiding. PCM Focus wilt niets buiten het allerbeste. Op vlak van toegankelijkheid, inhoud en design. Hiervoor hebben wij echter nood aan geld.

Achter de vrijwilligersorganisatie draait een professionele structuur opgebouwd rondom een Raad van Bestuur en een groep aandeelhouders compleet met kwartaalrapporten, jaarverslagen en aandeelhoudersvergaderingen. U heeft nu ook de kans om deel uit te maken van deze aandeelhouders. PCM Focus verkoopt namelijk aandelen in onze onderneming. Als aandeelhouder ondersteunt u niet alleen financieel de ontwikkeling van deze community maar heeft u ook recht op inspraak en mogelijke economische meerwaarde.

Indien u interesse heeft om te investeren in PCM Focus volstaat het om een simpele PM te sturen naar mij, Master Hofkens. Ik fungeer als Chief Financial Officer van PCM Focus en zal u met plezier te woord staan met alle mogelijke financiële informatie rondom PCM Focus.

Wees niet afgeschrikt door de termen aandeel of aandeelhouder. Ongeacht je leeftijd of nationaliteit kan je deel uitmaken van ons team en meewerken aan dit project. Reeds vanaf één aandeel geniet je van alle rechten en plichten die samenhangen met het aandeelhouderschap. Voor een actuele prijs en of er nog aandelen beschikbaar zijn richt u zich in een persoonlijk bericht tot mij maar de meest recente gegevens kan u hier vinden.

Prijs per aandeel: 10 euro

Beschikbare aandelen: 50

Reeds toegewezen aandelen: 459

Met vriendelijke groeten,

Master Hofkens

CFO PCM Focus

Prospectus Uitgifte Aandelen PCM Focus.pdf

Prospectus Uitgifte Aandelen PCM Focus 1.1.pdf

Beperkte aanpassing aan het prospectus onder de categorie 8.

OVEREENKOMST TOT OVERDRACHT VAN AANDELEN.pdf

Toegevoegd aan dit bericht zijn twee bestanden. Het eerste is de prospectus met alle mogelijke informatie over de aandelen samengevat in één document. Het tweede bestand is het contract dat jullie allemaal aanvaarden indien jullie aandeelhouder worden. Ik heb reeds heel wat mensen hun aanvragen gekregen en verwerkt en hoop in de loop van het weekend jullie elk te mailen.

Eventjes een update, de volgende personen worden van harte bedankt omdat ze besloten hebben te investeren in PCM Focus.

• Koen - 5 aandelen - 50 euro
  • Vosken - 10 aandelen - 100 euro
  • Syrtaki - 2 aandelen - 20 euro
  • Matthijs - 2 aandelen - 20 euro
  • Vrobrolf - 20 aandelen - 200 euro
  • den hugo - 15 aandelen - 150 euro
  • SeanSchleck - 5 aandelen - 50 euro
  • Evelien - 5 aandelen - 50 euro
  • Routemaker - 3 aandelen - 30 euro
  • SteJov - 2 aandelen - 20 euro
  • TnK - 2 aandelen - 20 euro
  • Trombone - 5 aandelen - 50 euro
  • Ralph83 - 3 aandelen - 30 euro
  • Bramie - 1 aandeel - 10 euro
  • 'Max - 1 aandeel - 10 euro
  • The Dark Mystery Messenger - 1 aandeel - 10 euro
Er zijn reeds 82 aandelen verkocht dus er zijn er nog wel een paar over! Wees er bij voor ze op zijn! Normaal dit weekend wordt de verkoopperiode afgesloten en de contracten verstuurd, maak een beslissing voor vrijdag door mij een pm te sturen. Indien je nog vragen hebt, aarzel niet en stel ze!

De volgende personen zijn gecontacteerd in verband met hun aandelen. Indien er nog mensen interesse hebben jullie hebben nog tot het einde van de week. Indien er iets is fout gelopen(verkeerd aantal aandelen, foutjes in het bedrag, emailadres klopte niet) gelieve mij dan zo snel mogelijk te contacteren.

• Koen - 5 aandelen - 50 euro
  • Vosken - 10 aandelen - 100 euro
  • Syrtaki - 2 aandelen - 20 euro
  • Matthijs - 2 aandelen - 20 euro
  • Vrobrolf - 20 aandelen - 200 euro
  • den hugo - 15 aandelen - 150 euro
  • SeanSchleck - 5 aandelen - 50 euro
  • Evelien - 5 aandelen - 50 euro
  • Routemaker - 3 aandelen - 30 euro
  • SteJov - 2 aandelen - 20 euro
  • TnK - 2 aandelen - 20 euro
  • Trombone - 5 aandelen - 50 euro
  • Ralph83 - 3 aandelen - 30 euro
  • Bramie - 1 aandeel - 10 euro
  • 'Max - 1 aandeel - 10 euro
  • The Dark Mystery Messenger - 1 aandeel - 10 euro
  • Ik Zuig - 8 aandelen - 80 euro

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this